Poslednji mohikanec
Ford mustang GT 5.0 V8 AT fastback
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
In če so nad njim navdušeni Američani, je jasno, da smo navdušeni tudi tukaj, kjer je pogled na takšen mustang tako redek kot pogled na desetletnika brez mobitela v roki. Ta ameriška mišica ima pač svoje čare, ki vas bodo hitro osvojili in celo največji privrženci avtomobilov, ki cenijo le vozniško perfekcijo, bodo po kakšnem kilometru v mustangu nehali pljuvati čezenj in začeli uživati. Vem, ker sem sam eden od njih. Ne zato, ker je tako vozniško oster kot kakšen 911 GT3 RS, ker seveda ni, ampak ker te omami z drugimi čari.
Ampak, če se lotimo testa malo bolj analitično in ne le z vidika nekoga, ki vriska od ugodja ob vsakem vžigu motorja … za začetek je avto velik. Mogoče ne ravno tako velik, je pa štorast, vidim, ko ga na domače dvorišče s ceste ne morem lepo zapeljati v prvo, pa mi to uspe s kombiji in celo z novim phantomom je šlo, pa je od mustanga daljši točno en meter. Ostre zunanje linije in mišičasta podoba pomenijo tudi, da se ven vidi malce slabše. Kritično ni, si pa ne predstavljam samozavestne vzvratne vožnje brez kamere, ker je pogled nazaj res bolj slab.
Tudi na porabo preko 30 litrov se človek ne navadi hitro, če ga boste malo bolj priganjali. Je pa posebnež in to jasno sporoča zunaj in znotraj.
Torej … Večino točk smo obdelali, dejstvo je, da je tole eden redkih avtomobilov danes, ki so polni karakterja. Seveda ima kar nekaj 'napak' oziroma lastnosti, ki so me motile. Tudi na porabo preko 30 litrov se človek ne navadi hitro, če ga boste malo bolj priganjali. Je pa posebnež in to jasno sporoča zunaj in znotraj, na mestu ali med vožnjo. In tudi to je nekaj vredno, ne? V tem primeru z nekaj dodatki pri opremi 78 'jurjev'. Veliko, a v bistvu še vedno malo glede na karakter in šlo bi še precej nižje, če država ne bi bila tako požrešna.
tehnični podatki | ford mustang GT 5.0 V8 AT fastback |
vrsta motorja | bencinski, osemvaljni, V-oblike, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 5038 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 331 (450) pri 7.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 529 pri 4.600 |
menjalnik | samodejni, desetstopenjski, selectshift |
pogon | na zadnji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4789 x 1916 x 1382 |
medosna razdalja v mm | 2720 |
prtljažnik v litrih | 408 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1756 (394) |
največja hitrost v km/h | 249 |
pospešek 0-100 km/h v s | 4,3 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 19,0/8,2/12,1 |
poraba na testu v l/100 km | 15,9 |
cena osnovnega vozila v EUR | 46.900 |
cena testnega vozila v EUR | 69.700 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 78.100 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!