Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Hyundai i20

Domača premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
V petih letih je Hyundai prenovil vse svoje modele, vključno z novim i20, ki po besedah uvoznika zopet predstavlja tisto, po čemer so korejski avtomobili postali tako priljubljeni - pravo vrednost za svojo ceno.
Hyundai i20
Foto: Matej Mihinjač
20. 1. 2015 ob 19:42
Komentarjev: 0
video domača premiera hyundai i20
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Času primerno tudi veliko dodaja. Zanimivo, da je pri znamki vse več kupcev, ki se za njihov model najprej odločijo zaradi izgleda, o čemer sem tudi sam že pred leti večkrat pisal pri testih, potem pa najdejo še ostale prednosti, kot sta na primer ugodna cena in kar 5-letna garancija brez omejitve kilometrov. Novi malček niti ni več tako majhen, saj se je zdaj prvič razlezel čez 4 metre dolžine (+40 mm v primerjavi s starim, skupna dolžina 4035 mm), 24 mm je pridobil v širino, 16 pa izgubil v višino, torej je tudi na pogled bolj markanten. Bistvena pridobitev za voznike je sicer za 45 mm povečano medosje, ki sedaj meri 2570 mm. S tem je i20 občutno prostornejši v kabini, celo eden najprostornejših med konkurenco, obenem pa udobnejši in stabilnejši. Platforma je bila razvita povsem na novo, prav tako je sedaj pri karoseriji namesto 16 kar 42 odstotkov jekla visoke trdnosti, kar se pozna tako na voznih lastnostih kot seveda varnosti.

Od osnovne različice dalje je v opremi 6 zračnih blazin, ESC (ESP) in VSM, ki skupaj nadzorujeta stabilnost vozila in vrtenje koles, na voljo je še opozorilnik pred zapuščanjem voznega pasu ter pomoč pri speljevanju v klanec. Tudi ostala oprema je omembe vredna, na primer veliko panoramsko steklo s pomičnim strešnim oknom ter rolojem, nastavek za telefon na vrhu armaturne plošče, ogrevana volan in sprednja sedeža ter dnevne LED-luči. Sicer so na voljo štirje paketi opreme, pri čemer je že osnovni 'life' spodoben.

Na zunaj je i20 za nekatere morda kar netipičen hyundai. Oblika je odraz hišnega oblikovanja 'fluidic sculpture 2.0', rezultat pa je dokaj zadržana in resna podoba z nekaterimi elementi, ki poživljajo, na primer zadnjima stebričkoma s črno plastiko, dolgim pokrovom motorja ali privlačnimi lučmi, če jim je dodana LED-tehnika. Prostorna kabina skriva tudi za razred zelo velik prtljažnik, ki meri uporabnih 326 litrov in ima polico, s katero lahko dvignete dno. V štirih barvah si boste lahko omislili notranjost, v devetih zunanjost.

Potem pa so tu še v začetku štirje motorji, po dva dizelska in bencinska. Kljub manjšemu povpraševanju po dizelskih motorjih v tem segmentu Hyundai vseeno ponuja 1,1 CRDi in 1,4 CRDi, pri čemer ima prvi 55 kW (75 KM) največje moči, drugi 66 kW (90 KM), tovarniško obljubljeno porabo pa med 3,2 do 4,1 litra na 100 km. Bolj zanimiva sta tudi za Slovence bencinska motorja: 1,25 in 1,4, prvi v dveh različicah s 55 in 62 kW (75 in 84 KM), slednji pa s 74 kW (100 KM). Močnejši je na voljo tudi s samodejnim, le 4-stopenjskim menjalnikom. Konec leta se jim pridruži še popolnoma nov litrski bencinski T-GDI, pri čemer T označuje turbopolnilnik, GDI neposredni vbrizg goriva, razvil pa naj bi kar 88 kW (120 KM).

Zgodba, ki se je leta 2002 pri nas začela z zelo uspešnim modelom getz, nadaljevala z 2.600 prodanimi modeli i20 v preteklih petih letih, se zdaj nadaljuje z novim i20, ki naj bi jih že letos pri nas prodali okoli 600. V segmentu, ki pri nas predstavlja največji tržni delež, ima sicer hudo konkurenco iz Evrope, zato je tudi i20 razvit (Nemčija) in izdelan (Turčija) v Evropi.

Cene (z začetnim popustom 1.200 EUR):

hyundai i20 1,25 CVVT life – 10.770 EUR
hyundai i20 1,25 CVVT comfort – 11.880 EUR
hyundai i20 1,25 CVVT style – 12.660 EUR
hyundai i20 1,25 CVVT premium – 13.630 EUR
hyundai i20 1,4 CVVT life – 11.670 EUR
hyundai i20 1,4 CVVT comfort – 12.480 EUR
hyundai i20 1,4 CVVT style – 13.260 EUR
hyundai i20 1,4 CVVT premium – 14.230 EUR
hyundai i20 1,1 CRDi life – 12.770 EUR
hyundai i20 1,1 CRDi comfort – 13.580 EUR
hyundai i20 1,1 CRDi style – 14.360 EUR
hyundai i20 1,1 CRDi premium – 15.330 EUR
hyundai i20 1,4 CRDi life – 13.270 EUR
hyundai i20 1,4 CRDi comfort – 14.080 EUR
hyundai i20 1,4 CRDi style – 14.860 EUR
hyundai i20 1,4 CRDi premium – 15.830 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 7. 2024
Julij 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |