Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Piščanec na pohodu

Renault twingo SCe70 dynamique

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Twingo je bil vedno svojevrsten malček in marsikdo ga je vzljubil tudi zaradi uporabnosti, saj so ga predvsem v prvi generaciji mladi mnogokrat uporabili za popotovanja po Evropi in v njem celo spali. S takšnim, kot je testni, pa lahko udobno gledajo tudi zvezde.
Piščanec na pohodu
Foto: Gašper Miš
2. 8. 2016 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

tudi novi twingo je zelo poseben, še posebej takšen, ki mu lahko odpreš streho
številne zanimive barve in nalepke avtomobil poživijo in naredijo mladosten
v notranjosti je zelo dober občutek in znova lahko pohvalimo sistem R-link
prtljažni prostor je kljub motorju zadaj uporaben, ne samo za zaboj piva
tudi tretjo generacijo izdelujejo v Novem mestu, zato je twingo 'naš'
z lahkoto prevaža štiri potnike, čeprav zadnja ne preveč udobno
med vožnjo z odprto streho ne piha preveč, vsaj spredaj ne
zagotovljen nasmeh na obrazu med vožnjo v krogu
v mestu ne boste hoteli imeti drugega avtomobila
pogrešamo merilnik vrtljajev
sistema ESP ni mogoče izključiti
občutka na volanu pričakovano ni veliko, pa saj ni dirkalnik
zvočna zatesnitev je slabša, kot pri različici s trdo streho, jasno
stikala za stekla in streho nimajo funkcije samodejnega odpiranja
motor je podhranjen in na avtocesti precej glasen in s 7,5 litra požrešen
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.5 (14 glasov)
test renault twingo SCe70 dynamique
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Druga generacija je prinesla večje mere in na žalost mnogih so odpravili platneno streho, ki se je v prvi generaciji odpirala nazaj do prtljažnih vrat. Mogoče je bila slaba volja kupcev kriva, da so že ob posodobitvi druge generacije znova ponudili tudi različico zgoraj brez, z enakim načinom odpiranja, in streha je preverjeno dobro zdržala tudi naš test v avtopralnici. Ker pa so bili številni še vedno pod vtisom uporabnosti in predvsem majhnosti prve generacije, so morali tudi pri Renaultu dobro premisliti in ponuditi novo, tretjo generacijo, ki je spet bolj posebna.

Največja posebnost je gotovo postavitev motor in pogon zadaj, posledično pa majhen obračalni krog, ki znaša le 8,6 metra, zato boste med kroženjem po bližnjem parkirišču dobili občutek, da se obračate na mestu. In posebna je tudi platnena streha, ki se odpira tako kot pri predhodnikih, stane pa točno tisočak. Prav fino je, ko se ti med odpiranjem odpre nebo, presenetljivo pa, da tudi med vožnjo z odprto streho ne piha preveč, vsaj spredaj ne. Edino to me ni navdušilo, da je treba gumb za odpiranje držati ves čas, ker ni dovolj pameten, da bi vedel, če želi voznik streho samo malo odpreti ali do konca.

Jasno, zaradi platna boste na avtocesti v notranjosti slišali precej več hrupa, kot pri klasični strehi, kar je pričakovano, kljub temu, da je dobro izolirana in čisto kvalitetno narejena. V skladu s tradicijo se odpre nazaj do prtljažnih vrat, tako da lahko do prtljažnika čisto enostavno dostopate, prostora pa tudi ne zavzame nič, razen na strehi, kjer se platno lepo nivojsko zloži. Ko je streha odprta se na sprednjem delu samodejno dvigne protivetrna zaščita, ki svojo nalogo dobro opravlja, vendar te vrtinčenje zraka v notranjosti pri hitrosti 110 km/h prisili, da streho zapreš. Ampak na tej točki, bolje da jo takoj zapreš, saj je mogoče zapiranje samo do hitrosti 113 km/h, jo pa k sreči lahko zapreš v slabih desetih sekundah.

Enako so vsa stikala za odpiranje stekel takšna, da jih je potrebno ves čas držati in se zavedati, da se vozite v avtomobilu nižjega cenovnega razreda, sicer pa je notranjost prijetna in v primeru testnega piščančka tudi bogata, za kar je kriv najdražji paket opreme dynamique. Plastika je trda, vendar to ne zmoti, ker je kvalitetno sestavljena. Volanski obroč bi lahko bil malo manjši kot pri nekaterih konkurentih in samo vodenje bolj natančno, da bi bilo zavijanje ali obračanje na mestu še bolj zabavno, ima pa vsekakor to prednost pred bratrancem smart forfour, da ima pred sovoznikom pravi predal namesto mrežice, iz katere padajo stvari po kabini. In seveda, navaditi se boste morali, da nima merilnika vrtljajev, čeprav bi tudi to lahko rešili s pomočjo multimedijskega sistema R-link in velikega zaslona na dotik, čeprav takšna namestitev ne bi bila najbolj varna. Štirje potniki se bodo na krajših poteh čisto dobro počutili, sedeži bi lahko imeli več bočne opore, ampak glede na to, da se bo avtomobil v veliki večini uporabljal za mestno vožnjo in ne za divjanje čez ovinke, boste z njimi zadovoljni.

Twingo kljub pogonskemu sklopu ni dirkalnik, vsaj dokler ne pride nabrita različica RS, za pogon rumenca pa je skrbel celo najšibkejši motor v ponudbi, ki v litru prostornine skriva 52 kilovatov, torej 70 'konjev'. V mestu je čisto soliden in porabi okoli 6 litrov, problem pa nastane, ko se zapeljete na avtocesto, kjer se ves čas muči in pogoltne tudi sedem litrov in pol na 100 prevoženih kilometrov. Tudi živahen ni, čeprav boste nekateri nostalgično uživali v zvoku, ki ga proizvedejo trije valji, se pa zato lahko pohvali z majhnimi stroški vzdrževanja. Tudi če je razlika velika, bi se vseeno odločil za zmogljivejši 0,9-litrski prisilno polnjen mlinček, ki proizvede 20 'konjev' več, pa potem tudi prehitevanje ne bi več bilo krivo za nenaden pojav kapljic potu na čelu. Pri tem boste večkrat dobili občutek, da morate prestaviti že skoraj v drugo od petih prestav sicer natančnega menjalnika. Cena dobrih 14 tisočakov naj vas ne odvrne, ker boste gotovo uživali v vsakodnevni vožnji, le najšibkejšega motorja ne izberite, ker boste imeli ves čas občutek, da vam je nekdo pristrigel peruti.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault twingo SCe 70 dynamique
vrsta motorja bencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 999
moč v kW (KM) pri vrt./min 52 (70) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 91 pri 2.850
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3595 x 1646 x 1554
medosna razdalja v mm 2490
prtljažnik v litrih 188
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 865 (495)
največja hitrost v km/h 151
pospešek 0-100 km/h v s 14,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,2
poraba na testu v l/100 km 5,0/3,7/4,2
cena osnovnega vozila v EUR 8.990
cena testnega vozila v EUR 11.290
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 14.110

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |