Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Veliko pozornosti

BMW 525d

Avtor prispevka: Miha Dovč
Za avtomobile z juga Nemčije velja, da če že niso popolni, k temu stremijo; vsako napako je težko odkriti a zato veliko težje spregledati. Morda je še najbolj moteče, da si avtomobil te športne znamke danes lahko že marsikdo privošči, zaradi česar se je je pri nas prijel malo slabši sloves, a pod črto velja, da je BMWjeva petica eden najboljših avtomobilov na trgu.
Veliko pozornosti
Foto: Matej Mihinjač
6. 9. 2011 ob 16:50
Komentarjev: 2
video test BMW 525d
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Odkar je kontroverzni Bangle zapustil stolček šefa oblikovalcev in je v njegove čevlje stopil Van Hooydonk, je Nizozemca čakala težka naloga. Narediti markantno vozilo, hkrati pa privabiti nazaj tiste ljubitelje te znamke, ki jih je drzni Američan s prejšnjo serijo razočaral. In uspelo mu je. Na vseh (skoraj petih) metrih je ta BMW serije 5 lep nakit za vsakega moškega. Novinec je bolj zadržano oblikovan a še vedno dovolj drzno za prave ljubitelje te znamke. Kratki previsi in dolga medosna razdalja ga kažeta prav toliko športnega kot tudi v resnici je.

Notranjost blesti v minimalističnem oblikovanju. Glavnina vseh operacij se izvaja preko iDrive-a, vendar gumbi, ki mu služijo za pomoč, niso tako dobro razporejeni, da bi lahko brez pogleda nanje izbral želeno področje (na primer navigacijo). Le še vprašanje časa je, kdaj bodo Bavarci prelomili tradicijo in merilnik hitrosti 'oskrunili' z nesimetrijo, ki bi, roko na srce, prav prišla v območju od 0 do 100 kilometrov na uro. Kot pri vseh 'premium-znamkah' je tudi BMWja potrebno izdatno založiti z dodatno opremo, da postane takšen, da se počutiš nekaj posebnega v njem. Sedeži so resda odeti v najbolj fino usnje, vendar so po drugi strani preveč 'foteljasti' brez podpore za stegnenico in z le ročnim pomikom. Za kaj več bo potrebno še bolj na široko odpreti denarnico... Največ graje si zasluži prtljažnik. Če mu še nekako spregledamo površno obdelavo, ne morem mimo tega, da zaradi nedeljive in nasploh nepomičnih naslonjal zadnjih sedežev prtljažnika ni mogoče povečati niti za liter. Če imate kakršnekoli ambicije po prevažanju večjih predmetov, si morate obvezno omisliti karavana.

Ker se Bavarci že lep čas poigravajo s številkami, boste iz oznake 525d razbrali le, da ga žene dizelski agregat, ne pa tudi, da je agregat trilitrski vrstni šestvaljnik iste prostornine kot v že preizkušenem 530d. Le da so mu tu 'konjenico' obglavili na 204 'konje' oziroma na 150 kilovatov. S ceno 46.300 tisočakov je tako za 4 tisočake cenejši od 530d in prav toliko dražji od le 15 kilovatov šibkejšega 520d. Sam pri ceni, ki bi jo moral odšteti zanj, definitivno ne bi razmišljal in bi posegel po 180-kilovatnem, ker je veliko bolj suveren in je na testu porabil enako goriva. Je pa res, da boste tudi s 30 kilovati manj prehitro prehitri.

Odličen menjalnik, zvočna zatesnitev glasbenega studia, dobra aerodinamika in izdatna zaloga moči voznika silijo, da vozi (pre)hitro. BMW ni avtomobil, v katerem bi vozniki tako lepo spoštovali omejitve. Ne verjamete? Spremljajte promet in boste videli, da si vozniki te znamke privoščijo marsikatero neumnost. Z dobro lego, kateri veliko pripomore nastavljivo podvozje, manj, ampak še vedno komunikativnim volanom in zadnjim pogonom boste dobre vozne lastnosti vozila hoteli vedno znova preizkušati. Če ste ga (se) sposobni krotiti, si ga vsekakor omislite. Boljših materialov in obdelave, voznih lastnosti ter tehnologije ne boste našli povsod, tudi pri vsej neposredni konkurenci ne. Če pa mislite, da ste s tem, ko ste sedli za njegov volan, kupili še pol ceste in postali boljši voznik, pa raje dvakrat premislite. Takšnih je na cesti že sedaj preveč.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 525d
vrsta motorja turbodizelski, šestvaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2993
moč v kW (KM) pri vrt./min 150 (204) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 450 pri 1750-2500
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4899 x 1860 x 1464
medosna razdalja v mm 2968
prtljažnik v litrih 520
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1780 (520)
največja hitrost v km/h 236
pospešek 0-100 km/h v s 7,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,1/5,1/6,2
poraba na testu v l/100 km 7,3
cena osnovnega vozila v EUR 42.200
cena testnega vozila v EUR 46.300
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 62.047

 

Informativni izračun v hypu
testno vozilo z vso dodatno opremo v Hypu že od x
pri pologu 20% od nabavne vrednosti x
testno vozilo v Hypu že od x
pri pologu 20% od nabavne vrednosti x
osnovni model v Hypu že od x
pri pologu 20% od nabavne vrednosti x
število mesečnih obrokov x
efektivna obrestna mera x

* Izračuni so informativni in veljajo v akciji ‘LIZING BREZ SKRBI’. Za vse dodatne informacije obiščite spletno stran www.hypobrezskrbi.si.

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
VEVTVC1CTVdkLTA1X2IuanBlZzEzMTU2NTk1NTk=.jpg
specto pravi:
Enako! Topič avto.
(pred 1 desetletji )
em5hayBGUy5qcGcxMzE2MTYyNzc2.jpg
ursus pravi:
Joooo, kva bi mel to petko, majkemi!!!!
(pred 1 desetletji )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 5. 2024
Maj 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 2 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 2 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |