Preprosto
Mazda2 1,3 TE+
Japonski avtomobili, predvsem iz manjših avtomobilskih razredov, vas ne bodo navdušili z izbranimi materiali, ampak toliko bolj s končno obdelavo. Ta plastika je trda, vendar so spoji natančni, minimalistično oblikovanje dovoljuje intuitivno upravljanje z vozilom. Zanjo ne rabite priročnika za upravljanje, le usedete se vanjo, obrnete ključ in odpeljete. Na žalost je novinka s prenovo izgubila znameniti 'kaslc', predal za rokavice za hitro praznjenje žepov. Če za Japonce velja stereotip o kopiranju vsega dobrega, kar prihaja iz drugih koncev sveta, stikalo za samodejni vklop luči še vedno ne deluje.
Pa vendar: kljub svoji enostavnosti ima vse, kar imajo veliki. Samodejno klimatsko napravo, električno pomični in zložljivi zunanji ogledali, senzor za dež, stabilizacijski sistem, električni pomik stekel, radio s komandami na volanu, potovalni računalnik in ogrevanje sedežev. Predvsem slednjega bodo dame v hladnih dneh nepopisno vesele, čeprav tako 'na prvo žogo' ni tako enostavno ugotoviti ali ima vaš avtomobil to funkcijo za zimsko razvajanje, saj sta stikali za vklop vozniškega in njemu desnega sedeža nerodno skriti na skrajna robova samih sedežev. S prenovo malčica postaja le petvratna kombilimuzina, čeprav glede na proporce ni niti najmanj družinsko vozilo. Mladi starši bodo zadnjega para vrat definitivno veseli zaradi lažjega dostopa do morebitnega otroškega sedeža na zadnji klopi. Prostorskih čudežev v prtljažniku glede na samo velikost vozila ne gre pričakovati. Mejni vrednosti sta 250 in 787 litrov.
Ker mazda2 prihaja iz Japonske, je cena odvisna od razmerja med japonsko in evropsko valuto, dotično cenijo na kar 14.300 EUR. Za ta denar lahko marsikje dobite za razred večji in podobno motoriziran avtomobil. A ker je cena njena edina vredna zamera, še vedno trdim, da je to odličen avtomobil. V času zmeraj moderne tehnologije tudi avtomobili postajajo prav tako napredni in futuristični kot vse potrošne dobrine. A vseeno se tu pa tam najdejo vozila za preproste ljudi. In ti bodo znali ceniti mazdo2.
tehnični podatki | mazda2 1,3i TE+ |
vrsta motorja | bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1349 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 62 (84) pri 6000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 121 pri 3500 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 3920 x 1695 x 1775 |
medosna razdalja v mm | 2490 |
prtljažnik v litrih | 250-787 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1035 (450) |
največja hitrost v km/h | 13,6 |
pospešek 0-100 km/h v s | 172 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,4/4,3/5,1 |
poraba na testu v l/100 km | 6,9 |
cena osnovnega vozila v EUR | 10.890 |
cena testnega vozila v EUR | 13.790 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 14.306 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!