Če smo imeli pri prejšnji generaciji nekaj pomislekov glede prostornosti (zlasti prtljažnika), nam nova kuga odgovarja z dodatnimi osmimi centimetri dolžine in 82 litrov večjim prtljažnim prostorom. Obenem so uporabnost povečali še z drugačno obliko prtljažnih vrat, ki po novem pridejo do roba vozila in zadaj ni več tiste kratke poličke, prtljažnik pa boste odslej lahko odpirali tudi prostoročno. Ob dejstvu, da imate v žepu ključ, lahko pod prtljažnikom le pomigate z nogo pa se bo odprl, kar je zlasti priročno, ko boste iz trgovine prišli z osmimi vrečkami v rokah.
Nasploh hvalijo bolj agresivno obliko in spremenjen štirikolesni pogon, ki po novem zmore do sto odstotkov navora prenesti na zadnji dve kolesi, k boljši vodljivosti pomaga še izboljšano podvozje in vektoriranje navora, ki večjo količino slednjega v zavoju prenese na bolj obremenjeni zunanji dve kolesi. Čeprav se po brezpotjih prav veliko lastnikov ne bo preganjalo, dodajam, da ob nekaj manj kot devetnajstih centimetrih oddaljenosti od tal kuga zmore premagati klančino s 33-stopinjskim naklonom, vstopni kot pa znaša 21°.
Ponudba motorjev obsega dva 1,6-litrska turbobencinska agregata ecoboost s 110 kW in 134 kW moči, pri čemer je šibkejši na voljo le pri dvokolesno gnani kugi, močnejši pa je namenjen štirikolesno gnani. V ponudbi sta še dvolitrska dizelska agregata s 103 kW oziroma 120 kW moči, naslednje leto pa se jima bo pridružila še šibkejša izvedenka s 85 kW moči. Pri večini motorjev se lahko odločite še za dvosklopčni samodejni menjalnik.
Trije paketi opreme so kot običajno trend, titanium in titanium plus, pri zadnjem se nam zdi zanimivo dejstvo, da je za takšen paket v primerjavi z opremo titanium potrebno doplačati štiri tisočake, dobite pa za šest tisočakov dodatne opreme. Te je na voljo precej, tudi kuga je končno dobila vse varnostne elemente, ki jih Ford že nekaj časa ponuja v ostalih modelih: od opozorilnika pred vozili v mrtvem kotu, ki deluje tudi pri vzvratni vožnji, do opozorilnika pred trčenjem in sistema sync, ki v primeru nesreče samodejno pokliče na pomoč. Letos želijo prodati devetdeset vozil, za najcenejšega pa boste morali odšteti 19.990 EUR.
P.S. Na zadnji fotografiji lahko vidite 'ameriško mišico', forda mustang. Tudi ta kmalu prihaja v Slovenijo ...