Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Vendar pa skoraj nikoli niso tako prostorni in uporabni. Če iščete majhno in kompaktno vozilce, ki na svojih gabaritih ponuja veliko prostora, je venga tista, ki nikakor ne bo razočarala. Prav super je, da se oglat in precej velik prtljažnik z vzdolžnim pomikom druge sedežne klopi zelo enostavno poveča. Torej, če je potnikov manj oziroma niso tako visoki, da bi z dolgimi nogami butali v naslonjali sprednjih sedežev, je prtljažnik lahko precej velik. Sicer pa malo manjši in je toliko bolje poskrbljeno za potnike zadaj. Tudi sedi se precej visoko in posledično je preglednost dobra.
Bolj ji ustreza umirjena vožnja, kar je glede na krog kupcev, ki jih privablja, tudi prav.
Zakaj vam to razlagam? Ker so prav te pnevmatike povezane z oceno voznih lastnosti. Kia venga nikoli ni bila in še vedno ni prav posebej dinamično vozilce. Bolj ji ustreza umirjena vožnja, kar je glede na krog kupcev, ki jih privablja, tudi prav. To pomeni, da je nagibanja nekoliko več, vožnja posledično malce udobnejša, vsaj, kar se pretresanja potnikov tiče, slabim gumam navkljub pa kritiko namenjam predvsem premalo komunikativnemu krmilnemu mehanizmu. Informacij je premalo in občutek je slab, kar je bila še nedolgo tega lastnost vseh modelov te znamke, a so pri ostalih krmiljenje že izboljšali. S temi gumami pa se mi je zdelo, da me bo vsak čas odplaknilo s ceste, zadek je želel za vsako figo prehiteti nos, kar ne daje občutka varnosti med bolj dinamično vožnjo.
tehnični podatki | kia venga 1.4 CVVT style |
vrsta motorja | bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1396 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 66 (90) pri 6.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 137 pri 4.000 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4075 x 1765 x 1600 |
medosna razdalja v mm | 2615 |
prtljažnik v litrih | 314/444 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1178 (532) |
največja hitrost v km/h | 168 |
pospešek 0-100 km/h v s | 12,8 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,2/5,3/6,0 |
poraba na testu v l/100 km | 8,3 |
cena osnovnega vozila v EUR | 17.450 (*3.660 EUR popusta) |
cena testnega vozila v EUR | 18.250 (*3.660 EUR popusta) |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 18.650 (*3.660 EUR popusta) |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!