Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Za posebne kupce

Kia venga 1.4 CVVT style

Avtor prispevka: Anže Jereb
Prenova je vengi prinesla več obrazne svežine, prostornost in uporabnost sta ostali nespremenjeni, ostajajo pa področja, kjer se ji leta že precej poznajo.
Za posebne kupce
Foto: Gašper Miš
25. 2. 2017 ob 13:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

po prenovi je oblikovno malce bolj zanimiva
znotraj prepriča s prostornostjo in preglednostjo
vzdolžno pomična klop je nadvse uporabna
družinam bo všeč široko odpiranje vrat, ki zagotavlja lahko vstopanje
malce višje sedenje pomeni še lažje vstopanje
bencinski motorček je nadvse tih in miren
za mestna in obmestna pohajkovanja je motor dovolj zmogljiv
na avtocesti je glasen, tudi zaradi le petstopenjskega menjalnika
občutek na volanu je slab, preveč umeten
lega na cesti si ne zasluži pohvale
notranjost je suhoparna in se ji leta poznajo
manjkajo nekateri asistenčni sistemi
3,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (5 glasov)
test kia venga 1.4 CVVT style
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Z bolj prijetno zašiljeno masko je torej postala oblikovno malce bolj domiselna, vseeno pa v primerjavi z ostalimi novimi modeli te znamke ne drži več koraka. Je precej bolj enostavna in dolgočasna, drži pa, da so ostali predstavniki postali pravi lepotci in na tej osnovi ni več enostavno držati koraka. Venga je tudi avtomobil segmenta, ki ni več tako priljubljen, kot je bil pred leti. Majhne enoprostornike kupci zadnje čase raje nadomeščajo z majhnimi križanci, ki so še bolj posebni in nastopaški.

Vendar pa skoraj nikoli niso tako prostorni in uporabni. Če iščete majhno in kompaktno vozilce, ki na svojih gabaritih ponuja veliko prostora, je venga tista, ki nikakor ne bo razočarala. Prav super je, da se oglat in precej velik prtljažnik z vzdolžnim pomikom druge sedežne klopi zelo enostavno poveča. Torej, če je potnikov manj oziroma niso tako visoki, da bi z dolgimi nogami butali v naslonjali sprednjih sedežev, je prtljažnik lahko precej velik. Sicer pa malo manjši in je toliko bolje poskrbljeno za potnike zadaj. Tudi sedi se precej visoko in posledično je preglednost dobra.

Tisto področje, kjer zaškripa, pa čeprav ne dobesedno, je voznikovo okolje. Notranjost je že precej zastarela, čeprav je trda plastika vsaj dovolj debela in izdelava dobra, zato med vožnjo ne škripa. Nekatere funkcije so precej bolj komplicirane kot pri novodobnih sistemih, denimo povezovanje telefona s prostoročno povezavo bluetooth. Vso srečo želim pri tem, postopek je zamuden in nelogičen, zaslon tudi ni pohvalno pregleden.

Ob prevzemu avtomobila sem se po nekaj sto metrih ustavil, prepričan, da ena od vrat niso dobro zaprta, pa čeprav na armaturni plošči ni svetilo nobeno opozorilo. Preveril sem še vse štiri pnevmatike, vse je bilo v najlepšem redu, avtomobil pa je še vedno donel, ko sem se odpeljal. Nekako tako, kot bi bil v bobnu, na avtocesti obupno, za vse pa so bile krive neprimerne zimske pnevmatike.

Bolj ji ustreza umirjena vožnja, kar je glede na krog kupcev, ki jih privablja, tudi prav.

Zakaj vam to razlagam? Ker so prav te pnevmatike povezane z oceno voznih lastnosti. Kia venga nikoli ni bila in še vedno ni prav posebej dinamično vozilce. Bolj ji ustreza umirjena vožnja, kar je glede na krog kupcev, ki jih privablja, tudi prav. To pomeni, da je nagibanja nekoliko več, vožnja posledično malce udobnejša, vsaj, kar se pretresanja potnikov tiče, slabim gumam navkljub pa kritiko namenjam predvsem premalo komunikativnemu krmilnemu mehanizmu. Informacij je premalo in občutek je slab, kar je bila še nedolgo tega lastnost vseh modelov te znamke, a so pri ostalih krmiljenje že izboljšali. S temi gumami pa se mi je zdelo, da me bo vsak čas odplaknilo s ceste, zadek je želel za vsako figo prehiteti nos, kar ne daje občutka varnosti med bolj dinamično vožnjo.

Ampak vem, da se boste vi s takšnim avtomobilom vozili umirjeno in takrat vas ne bo motilo, da je 1,4-litrski bencinski motor ob petih prestavah ročnega menjalnika na avtocesti glasen, pri pospeševanju pa tudi ne pojem prožnosti in zmogljivosti. Za umirjeno vožnjo je čisto OK, predvsem pa tako prijetno tih, da sem v prostem teku mislil, da sploh ne deluje. Za obmestna in mestna šviganja ga vsekakor priporočam, občasno pa se tudi avtoceste ne bo branil.

Če veste, kaj pri tem avtomobilu pričakovati, boste zadovoljni, v nasprotnem primeru pa vas zna hitro kaj razjeziti. Pričakujte veliko prostora in dobro preglednost, lahkotno vstopanje zaradi širokega kota odpiranja vrat ter prijeten in miren motorček. Za 18 'jurjev', če ne upoštevam trenutnega popusta v višini dobrih treh tisočakov, je pri zgoraj naštetem venga precej zanimiva. Nikakor pa ni za vozniško zahtevne, tudi ne za tiste, ki velik poudarek dajete sodobnemu informacijskemu sistemu.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki kia venga 1.4 CVVT style
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1396
moč v kW (KM) pri vrt./min 66 (90) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 137 pri 4.000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4075 x 1765 x 1600
medosna razdalja v mm 2615
prtljažnik v litrih 314/444
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1178 (532)
največja hitrost v km/h 168
pospešek 0-100 km/h v s 12,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,2/5,3/6,0
poraba na testu v l/100 km 8,3
cena osnovnega vozila v EUR 17.450 (*3.660 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 18.250 (*3.660 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.650 (*3.660 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 7. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |