Povsem nov je sprednji del s privlačnimi lučmi in malo bolj agresivno masko, lepša sta tudi bok in zadek. Vseh novosti je več kot 2000, Nemci pa pravijo, da še ni bilo tako temeljite prenove obstoječega modela. In seveda se večina sprememb skriva pod pločevino. Da bo le-ta ostala nedotaknjena, pa so se posebej potrudili pri varnostnih sistemih. Do 72 km/h na uro namreč prenovljeni razred E odreagira na križni promet, do 50 km/h pa na nalet, če voznik premalo ali ničesar ne stori. V kombinaciji z aktivnim radarskim tempomatom in aktivnim asistentom za ohranjanje smeri zna v marsikaterem primeru že kar sam voziti, s čimer se umešča na vrh prestola 'inteligentnih poslovnih limuzin'.
Perfekcionisti in uspešni poslovneži, ki jih Mercedes-Benz nagovarja z novim E-jem, zahtevajo tudi brezhibno in pospravljeno notranjost, ki jih bo udobno vozila na njihove sestanke, zato so na voljo nove barvne kombinacije in okraski, predvsem pa po novem lahko zunanjo podobo oplemenitijo še s stilskim športnim paketom ali kar paketom AMG, ki lepo poudarita zunanji izgled limuzine. Tudi karavana, ki je prav tako na voljo in se še vedno lahko pohvali z izjemnim prtljažnim prostorom, saj le-ta meri 680, ob podrti zadnji klopi pa kar 1950 litrov.
Čeprav večina kupcev pri tem avtomobilu izbira dizelske motorje, so ti ostali enaki kot prej: modeli 200 CDI, 220 CDI in 250 CDI imajo 2,2-litrskega s štirimi valji, modela 300 BlueTEC in 350 BlueTEC pa 3,0-litrskega s šestimi valji, s tem da je na voljo še hibridna različica E300 BlueTEC hybrid s štirimi valji in elektromotorjem. Pri bencinskih pa je največja novost novi 2,0-litrski štirivaljnik v različicah E200 in E250, ki ima ob pomoči turbine 135 (185) oziroma 155 kW (211 KM), potem pa so na voljo še E300, E350 s 3,5-litrskima šestvaljnikoma, E500 s 4,7-litrskim osemvaljnikom in seveda E63 AMG s 5,5-litrskim biturbo-osemvaljnikom, ki ima lahko 410 (557) ali pa kar 430 kW (585 KM) pri različici AMG S. Močnejši dizelski in bencinski motorji so na voljo tudi s štirikolesnim pogonom.
Vstopne različice so cenovno postavljene kar konkurenčno glede na ostalo ponudbo v segmentu, predvsem audija A6 in BMW-ja serije 5. Predvsem dizelski E200 CDI je na voljo za 41.140 EUR, karavanski T pa za 45.550 EUR. Zanimiv je E220 CDI s paketom opreme edition za privlačen izgled, kot ga lahko vidite na posnetkih, in stane 43.990 EUR, za hibrida boste morali odšteti vsaj 51.420 EUR, za vstopni model z bencinskim motorjem E200 pa 43.380 EUR. Vrh ponudbe predstavlja model E63 T AMG S 4MATIC, ki za 164.900 EUR ponuja le malenkost manj prostora kot povprečno novozgrajeno in neprodano stanovanje v Ljubljani. Kljub manj ugodnim časom za prodajo tovrstnih avtomobilov je plan prodaje razreda E zelo optimističen: 100 vozil letos (10 različic T) in 120 prihodnje leto.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
29 | 30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!