V Planico smo se podali na prvo vožnjo s posebnežem, ki sliši na ime Q7 e-tron. Orjak namreč ponuja kombinacijo elektromotorja in dizelskega agregata, zanj pa bo v Sloveniji potrebno odšteti vsaj 87.600 EUR. Q7 e-tron je priključni hibrid, pri katerem boste litij-ionsko baterijo napolnili v okoli treh urah, polna pa naj bi zagotavljala 56 kilometrov električnega dometa. Za neslišni pogon sicer skrbi elektromotor s 94 kW moči, ob njem pa stoji še trilitrski šestvaljni TDI s 190 kilovati moči. Oba skupaj zagotavljata sistemsko moč 275 kW in zajetnih 700 Nm navora.
Audi Q7 e-tron je od običajnega z dizelskim motorjem dražji za okoli sedemnajst tisočakov, a je bolje opremljen. V deželni opremi so namreč serijsko že žarometi LED, najdražja različica navigacijske naprave, 19-palčna platišča in nekaj ostalih elementov. Quattro pogon je mehanski, zato Q7 na terenu ne opeša hitro, če ga boste ob tolikšni vrednosti tja dejansko zapeljali. Z njim Audi začenja obsežnejšo ofenzivo električnih vozil in pravi, da bodo od leta 2018 dalje vsako leto predstavili eno novo električno vozilo.
Sicer pa smo si v Planici lahko pasli oči še na novem R8 V10, karavanskem RS6 ter ostalih brutalnežih te znamke, ki sicer z ekologijo nimajo toliko skupnega, so pa nedvomno atraktivni.