Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Samozavest

Toyota RAV4 2.2 D-4D executive

Avtor prispevka: Miha Dovč
Pisalo se je leto 1994. Slovenija je že tri leta korakala po samostojni poti, Ayrton Senna je postal zadnja žrtev sodobne Formule 1 in Toyota je na trg poslala eno prvih vozil za aktivno preživljanje prostega časa.
Samozavest
Foto: Matej Mihinjač
26. 3. 2010 ob 11:28
Komentarjev: 0
test toyota RAV4 2.2 D-4D executive
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Medtem ko so nekatere avtomobilske znamke šele nekaj let nazaj na trg poslale prve predstavnike tega priljubljenega avtomobilskega razreda, si je največji japonski ter tudi svetovni proizvajalec avtomobilov na tem področju pridno nabiral izkušnje. In zato je RAV4 točno tak kot voznik od njega pričakuje. V zlati barvi sije kot z najlepšim nakitom okrašena manekenka. Pnevmatika na zadnjih vratih sicer poudarja terensko naravnanost, vendar pa ni najbolj praktična. Pri vzvratni vožnji zelo okrne pogled nazaj, hkrati pa je 'odbijač', saj je skrajna točka vozila. Ker je precej višje od pravega odbijača, lahko vozilu, na katerega se samo naslonite, povzročite gromozansko škodo. Če je možno, si raje omislite takšnega, ki ima rezervno pnevmatiko na običajnem mestu. Brez parkirnih tipal se je zato treba zanesti na izdatni stranski vzvratni ogledali.

Glede na velikost vozila bi pričakoval več prostora v notranjosti, saj vse deluje nekoliko utesnjeno. So se pa njegovi stvaritelji bolj posvetili detajlom kot so na primer odlagališča za raznorazne drobnarije. Teh je več kot dovolj. Kljub velikosti je zelo skromna tudi posoda za gorivo, tako da boste kljub ugodni porabi reden gost na bencinskih postajališčih. So pa izdelavni materiali na zelo visokem nivoju, tudi kvaliteta izdelave je zadovoljiva.

RAV4 ni terenec, kljub svojemu izgledu. 18-centimetrska oddaljenost od tal, le sredinska zapora diferenciala, široke gume in trdo podvozje se bolje znajdejo v betonski džungli kot v blatu in snegu. Že res, da vam bo štirikolesni pogon omogočil kakšen obvoz po pločniku in v času naraslih voda prihranil kakšno minuto spanja zaradi brezskrbnega prihoda na delovno mesto tudi v slabših vremenskih pogojih, ko nekateri raje posežejo po vozilih javnega prometa ali celo ostanejo doma.

Menjalnik je z dolgo šesto prestavo idealen partner za dolga avtocestna potovanja, v navezi s 110-kilovatnim turbodizlom pa delujeta posrečena in dokaj varčna kombinacija. S tem razkrije, da je doma na asfaltnih podlagah, čeprav njegov izgled nakazuje povsem drug karakter. Motor deluje zelo uglajeno in zaradi svoje prostorninske bogatosti zvezno vleče skozi celotno območje. Šeststopenjski menjalnik potrebuje odločno roko predvsem na relaciji iz prve v drugo prestavno razmerje. Poraba je z dobrimi osmimi litri na ravni limuzine, čeprav pogon, oblika karoserije in teža avtomobila ne prizanašajo dizelskemu agregatu.

Z opremo executive vas bo stal 33 tisočakov in pol, obenem pa razvajal z usnjem in izdatno električno podporo na vseh področjih. Kaj več kot ponuja, niti nisem pričakoval. Toyotini mojstri so hitro ugotovili, kakšen avtomobil ustreza profilu kupca SUV-vozil in se temu primerno odzvali. Ravno ta pridobljena samozavest ga naredi poželjivega, zato bodoči kupci razmišljajo o njem, tudi če ga ne potrebujejo. Kar pa tako ali tako velja za večino SUV-jev in tu je dobro biti pionir.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki toyota RAV4 2.2 D-4D executive
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2231
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 3600
največji navor v Nm pri vrt./min 340 pri 2000 – 2800
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4415 x 1815 x 1685
medosna razdalja v mm 2560
prtljažnik v litrih 410 – 1470
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1655 (535)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 10,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,2/5,0/5,8
poraba na testu v l/100 km 8,2
cena osnovnega vozila v EUR 22.300
cena testnega vozila v EUR 34.000
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 34.530

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 7. 2024
Julij 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |