Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Lev še vedno grize

Peugeot 308 GT 2.0 BlueHDi 180 EAT8

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Eden najbolje ocenjenih peugeotov je bil pri nas 308 GT, avto, ki ponuja krasno kombinacijo dinamike in zmernega udobja. Kaj je novega pripeljal prenovljeni?
Lev še vedno grize
Foto: Gašper Miš
18. 3. 2019 ob 18:00
Komentarjev: 4

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

še vedno privlačna podoba, čeprav je generacija že od 2013
materiali v notranjosti so prijetni, izdelava brezhibna, počutje pa dobro
posebni sedeži, rdeči šivi in športen volan lepo popestrijo delovni prostor
motor je zmogljiv v vseh režimih delovanja in ni požrešen
nov menjalnik se krasno ujame z močnejšim od motorjev
vožnja je lahko zelo prijetna, tiha in umirjena, če je podlaga dobra
elektronska ročna zavora nima funkcije, ki bi jo sama vklapljala na mestu
zadek je na neravnih podlagah med hitro vožnjo v ovinkih občasno nemiren
podvozje na slabih podlagah prav nič francosko ne blaži
nastavljanje prezračevanja preko zaslona nam še vedno ni všeč
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (14 glasov)
2018 peugeot 308 GT 2.0 BlueHDi EAT8
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Nekaj malega svežine pri izgledu, predvsem pa nov menjalnik. Zdaj ima 8 prestav, izdeluje ga veliki Aisin, deluje pa odlično. Lepo speljuje, hitro prestavlja, lahko prestavljate tudi sami in je klasičen samodejni, kar pomeni, da kar konkretno vleče naprej na mestu, če spustite stopalko za plin. Čudi me, da Peugeot nima ’auto-holda’, ki bi sam držal avto na mestu, ko stojite na semaforju, ker je treba zdaj ves čas držati zavoro ali pa zategniti ročno.

Pravijo tudi, da je 7 odstotkov bolj ekonomičen in 2 kilograma lažji od starega s šestimi stopnjami … na testu je 308 kuril 6 do 7 litrov, kar je v bistvu zelo dobro za moč motorja in menjalnik. In ja, GT je po novem na voljo samo s tem menjalnikom.

GT pomeni tudi, da je avto spredaj 7 in zadaj 10 milimetrov bližje tlom, podvozje je nastavljeno malo bolj dinamično za kakšen lepše odpeljan ovinek, je pa zato tudi precej neudobno, če ste na slabših cestah. Zraven so še krasna 18-palčna platišča, še veliko bolje pa bi bilo, če bi imel namesto poltoge zadaj večvodilno premo, kot je pri najboljših konkurentih, da bi bil zadek nekoliko manj živčen v hitro odpeljanih ovinkih, kjer podlaga ni najboljša.

Sprednja sedeža sta odlična z zelo prijetno kombinacijo usnja in alkantare, dobro objameta telo, prijetna popestritev so rdeči šivi na armaturki in oblogi vrat, volanski obroč zelo lepo sede v roke in ima diskretno označeno sredino, sama izdelava pa se zdi brezhibna. Še vedno nam ni všeč nastavljanje prezračevanja na zaslonu, ker med vožnjo jemlje preveč pozornosti vozniku, sploh, ker je pod sredinskim zaslonom več kot dovolj prostora še za gumb ali dva.

In GT pomeni še dvoje: da je v tem primeru dizelski motor močan, 133 kilovatov ima, kar je 180 'konjev', in kar 400 Nm navora, zato zelo lepo vleče v praktično vseh režimih delovanja pa pri tem ni neprijetno glasen. In da ni poceni, testni stane preko 30 jurjev, s popustom sicer nekaj manj, ampak se je tako z občutkom med vožnjo kot ceno zdaj že zelo približal nemški konkurenci.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 308 GT 2.0 BlueHDi 180 EAT8
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 133 (180) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 2.000
menjalnik samodejni, osemstopenjski, EAT8
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4253 x 1804 x 1447
medosna razdalja v mm 2730
prtljažnik v litrih 470
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1395 (535)
največja hitrost v km/h 225
pospešek 0-100 km/h v s 8,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,2/4,0/4,4
poraba na testu v l/100 km 6,7
cena osnovnega vozila v EUR 15.370
cena testnega vozila v EUR 28.940
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 30.590

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Neeee
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Js pa neeeeeee
(pred 5 leti )
Ni slike
Daniel (The Ford Guy) pravi:
Jst bi ga imel
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Samo se eden izmed totalno nezanimivih autou za test ki je na trgu ze 5 let...katastrofa
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |