Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Škoda octavia

Domača premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Še ena velika pomladna novost na domačih cestah. Dolgo pričakovana škoda octavia. Ali pa niti ne, ker se je v zadnjem času tudi stara naravnost odlično prodajala!
Škoda octavia
Foto: Matej Mihinjač
15. 3. 2013 ob 8:40
Komentarjev: 0
video domača premiera - škoda octavia
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Octavia je srce znamke Škoda

Octavia ni nič manj kot srce znamke, pravi predsednik uprave Škode Winfried Vahland. O tem govorijo dejstva, predvsem ena številka: v 17 letih prodaje predstavlja model octavia kar 41 odstotkov prodaje med njihovimi modeli. Od leta 1996, odkar je na trgu, jih je med zadovoljne lastnike zapeljalo že kar 3,7 milijona, z novo pa načrtujejo do leta 2018 prepričati kar 2,8 milijona kupcev. Čehi očitno kar žarijo od optimizma, kljub težkim razmeram na trgu. Zahodna Evropa je še vedno njihov najpomembnejši trg (38,1 %), takoj za njo pa je že Kitajska (34,1 %), ki je lani kupila približno 250 tisoč škod, ki so tudi izdelane tam. Po vsem svetu pa je bilo lani prodanih 939.202 avtomobilov češke znamke in seveda si želijo čimprej preseči milijon. Če bo tudi letos rast prodaje takšna kot lani (6,8 %), jim bo ravno uspelo.

Uspešno tudi na domačem trgu

Škoda je uspešna tudi na domačem trgu. Sicer ima še veliko rezerve, zelo pozitiven trend pa je pokazala v zadnjih letih ravno octavia, ki se je kljub starosti vsako leto bolje prodajala, tako da je v zadnjih dveh letih že presegla številko 1000 vozil letno. Sedaj je tu še model rapid, ki pa bo nagovarjal drugo ciljno publiko, tisto, ki ceni predvsem kakovost in prostor za odlično ceno, medtem ko octavia dodaja še tehnologijo in ugled. Ja, prav ste prebrali, Škoda sedaj cilja celo med tiste, ki so nekoč vihali nosove nad češkimi avtomobili, danes pa jih dejansko navdušujejo. Še vedno ponujajo odlično razmerje cena/kakovost in čeprav se zdi, da so se njihovi avtomobili v zadnjih letih močno podražili, se pod črto niti niso, če upoštevate vso opremo, ki je v vozila vgrajena. Neposredna primerjava med starim in novim modelom pokaže celo, da je novi model od starega cenejši za 1.600 EUR, če bi imela enaki opremi. V primerjavi z rapidom pa razlika znaša 3.740 EUR, tako da je cenovna pozicija jasna. Combi oziroma karavan pripelje sredi leta in naj bi bil po napovedih 1.000 EUR dražji, ravno ta različica pa predstavlja glavnino prodaje, saj se kar 73 % Slovencev tradicionalno odloča za 'uporabnejšo' različico.

V navednicah zato, ker je že običajna octavia ena najbolj, če ne celo najbolj uporabna limuzina v tem segmentu, saj ima pet vrat (kar pomeni, da se skupaj s pokrovom prtljažnega prostora odpira tudi zadnja šipa), s tem pa je dostop do notranjosti bistveno lažji. Enostavno je nalaganje velikih kosov prtljage, prostor pa že v osnovi meri kar 590 litrov in se z zlaganjem klopi poveča na 1580 litrov. Seveda je nova octavia kar konkretno zrasla, saj v dolžino meri kar 90 mm več kot prej (4,66 metra), veliko bolj pa bo večina cenila, da se je medosna razdalja povečala za 108 mm (2,69 metra), kar pomeni bistveno več prostora v notranjosti. Širša sta tudi koloteka (+8 in +6 mm), širina vozila (+45 mm), kljub povečanim meram pa je zaradi uporabe lahkih materialov in premišljene gradnje masa vozila ostala na enaki ravni ali je celo manjša.

Vsi motorji so prisilno polnjeni

Predvsem slednje lahko zelo pomaga pri zmanjševanju porabe goriva v mestih, sicer pa učinkoviti in moderni motorji, ki tvorijo zelo bogato ponudbo, čeprav se domači kupci v kar 80 % odločijo za dizelske agregate. Pri Volanu vsem, ki se ne vozite veliko (na primer manj kot 10 tisoč kilometrov letno), svetujemo kakšnega od sodobnih bencinskih, saj so cenejši tudi do 2.000 evrov in prijetnejši za vožnjo. Prav vsi so prisilno polnjeni; od 1,2 TSI s 63 in 77 kW (86 in 105 KM), preko 1,4 TSI s 103 kW (140 KM), do trenutno najbolj zmogljivega 1,8 TSI s 132 kW (180 KM). Kasneje bo seveda na voljo še 2,0 TSI za model RS, ki bo ponujal več kot 147 kW (200 KM). Pri dizelskih motorjih, ki večino bolj zanimajo, sta ob začetku prodaje na voljo 1,6 TDI s 77 kW (105 KM) in 2,0 TDI s 110 kW (150 KM), kasneje pa bosta na voljo še 1,6 TDI s 66 kW (90 KM) in posebej varčna različica greenline. Morda tudi koga zanima: različice z motorji, ki imajo manjšo moč od 110 kW, uporabljajo zadaj poltogo premo, z močnejšimi motorji pa dražje večvodilno vzmetenje.

Pestra ponudba opreme

Ponudba je pestra tudi zaradi opreme; octavie boste videvali v 12 barvah ter z osmimi različnimi stili platišč, s tem da bodo v Sloveniji najmanj 16 palčna in pri vseh razen osnovnem modelu lita. Trije paketi opreme so kar bogati, saj ima že osnovni 'active' 7 zračnih blazin, klimatsko napravo in radijski sprejemnik z vhodoma USB in AUX, na seznamu dodatne opreme pa so tudi led dnevne luči, aktivni radarski tempomat, ogrevano vetrobransko steklo, ogrevanje mirujočega vozila, pametni ključ, navigacijska naprava ima sedaj zemljevid, ki pokriva vso Evropo, lahko si omislite tudi 230-voltno vtičnico, boljša klimatska naprava ima sedaj temperaturo nastavljivo po pol stopinje, veliko 'pametnih' rešitev je tudi v prtljažnem prostoru, skratka, jasno je, zakaj octavia postaja vse bolj popoln avtomobil.

Še nekatere cene:

škoda octavia 1,2 TSI (63 kW/86 KM) active – 14.690 EUR
škoda octavia 1,2 TSI (77 kW/105 KM) active – 15.290 EUR
škoda octavia 1,4 TSI (103 kW/140 KM) active – 17.290 EUR
škoda octavia 1,2 TSI (63 kW/86 KM) ambition – 16.390 EUR
škoda octavia 1,2 TSI (77 kW/105 KM) ambition – 16.990 EUR
škoda octavia 1,8 TSI (132 kW/180 KM) ambition – 21.190 EUR
škoda octavia 1,8 TSI (132 kW/180 KM) DSG ambition – 23.290 EUR
škoda octavia 1,8 TSI (132 kW/180 KM) DSG elegance – 24.590 EUR
škoda octavia 1,6 TDI (77 kW/105 KM) active – 17.290 EUR
škoda octavia 1,6 TDI (77 kW/105 KM) ambition – 18.990 EUR
škoda octavia 2,0 TDI (110 kW/150 KM) ambition – 20.490 EUR
škoda octavia 2,0 TDI (110 kW/150 KM) elegance – 21.790 EUR
škoda octavia 2,0 TDI (110 kW/150 KM) DSG elegance – 23.890 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |