Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Leta, leta

Nissan X-trail 1.3 DIG-T 160 2WD DCT tekna

Avtor prispevka: Jure Cehner
Starosta X-trail težko skrije svoja leta tudi z novim turbobencinskim motorjem in oranžnim usnjem v notranjosti. Zob časa se mu pozna na vseh področjih, je pa še vedno eden bolj udobnih na trgu.
Leta, leta
Foto: Gašper Miš
9. 11. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 3

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

veliko prostora za potnike v kabini in prtljago v prilagodljivem prtljažniku
sedeži so udobni in zadnja klop se nastavlja, zato so tudi dolge poti udobne
obloga na vratih je še posebej debela v delu, kjer počiva komolec
nov turbobencinski motor se tudi v X-trailu dovolj dobro obnese
z robotiziranim 7-stopenjskim menjalnikom še kar lepo sodeluje
zastarelost se pozna na vseh področjih
čeprav je motor dober, nekako ne ustreza karakterju avtomobila
podvozje ni tako dobro kot pri konkurenci, kjer znajo najti boljši kompromis
uporabniški vmesnik je zastarel kot v bistvu armaturka v celoti
odtenek oranžnih sedežev se ne ujema z odtenkom barve karoserije
3,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (11 glasov)

Orjaška in tokrat zelo privlačno oranžna gmota ima le 1,3-litrski turbobencinski motor, zato je marsikdo kar čudno pogledal, ko je slišal za pogon. Ampak ni nujno narobe svet, če gledamo sodobne trende. V X-trailovem repertoarju je od bencinskih motorjev zdaj na voljo le še ta, motor pa v bistvu dobro poznamo. Razvit je v sodelovanju z Mercedes-Benzom, smo ga pa že testirali v qashqaiju, kadjarju in mercedes-benzu A.

Pri Nissanu imajo dve različici, v X-trailu je seveda močnejša, 117-kilovatna oz. '160-konjska'. V qashqaiju nam je bil všeč, ker je bil prožen in živahen, tudi poraba je bila čisto v redu, pri X-trailu pa je zgodba kvečjemu podobna. Tu mora vleči približno 150 kilogramov več, zato je pospešek do stotice za sekundo in pol daljši, 11 in pol jih potrebuje. Jasno, da krvi ne bo poganjal po žilah, ampak kdo pa kupi X-trail za potešitev športnih potreb in dirk v pospeševanju z mesta? Poraba se bo ustalila pri 9 litrih, kar ni ravno pohvalno, zato ga je napram dizlu v tem primeru težko priporočati. Pa tudi značaju avtomobila nekako ne ustreza najbolj. Štirikolesni pogon v kombinaciji z bencinskim motorjem tudi ni možen, tako da ste obsojeni na sprednje gnan kolesni par in v tem primeru se kolesi kar pogosto zavrtita v prazno.

Kar se zmogljivosti tiče, sem imel dvome, ampak jih nimam več; 270 Nm navora je dovolj, ker se motor rad vrti, z robotiziranim dvosklopčnim menjalnikom pa tudi še kar lepo sodeluje. Če zaradi krajših poti ali kakšnih drugih, morda ekoloških, razlogov vztrajate pri bencinu, slednji nikakor ne bo slaba izbira, le pripravite se na več brnenja, če se boste morali kdaj hitro pognati. Pogosto tudi predolgo vztraja v določeni prestavi, ko bi že lahko prestavil v višjo, pa sem potem kar sam z ročico pretaknil naprej. Če lahko živite brez usnjenih sedežev in zvočnega sistema Bose, bo oprema tekna z zajetnih 3.400 evrov predraga, ima pa še 19-palčna platišča, ki seveda lepo izgledajo, je pa avto zaradi njih manj udoben.

Z manjšimi pnevmatikami bi šlo lepše, ker so sedeži udobni, zadnja klop se odlično nastavlja tudi po naklonu, in ker je med vrstama sedežev veliko prostora, so dolge poti lahko prav prijetne. Sploh obloga na vratih, kjer počiva komolec, je dodatno odebeljena, da ne bo žuljev, tiste z daljšimi nogami pa bo motilo, da se volanski obroč ne da nastaviti bolj ven. Prtljažnik pogoltne veliko vsega, le plastika dna pod polico je preveč gladka in potem stvari niso med vožnjo nikoli pri miru, čeprav ima vmes pregrade, da jih lahko lepo ločite. X-trail tudi ni dobil nove maske od qashqaija, zato so dnevne LED-luči stare in na videz praktično nespremenjene, odkar je na trgu, armaturka z zaslonom in gumbi je pa tudi že za v pokoj.

V bistvu ga leta 2019 in za slabih 36 tisočakov, kolikor stane, težko priporočam ob vsej bleščeči konkurenci, novemu motorju navkljub. Za toliko denarja je namreč ponudba tako bogata, da boste verjetno prej našli avto, ki bo znal bolje zaigrati na katero od strun vaše duše. Ampak tako je, ko leta hitro minevajo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan X-trail 1.3 DIG-T 160 2WD DCT tekna
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1332
moč v kW (KM) pri vrt./min 117 (160) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 270 od 1.800 do 3.250
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski, DCT
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4690 x 1830 x 1740
medosna razdalja v mm 2705
prtljažnik v litrih 565
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1581 (599)
največja hitrost v km/h 198
pospešek 0-100 km/h v s 11,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,8
poraba na testu v l/100 km 8,8
cena osnovnega vozila v EUR 27.800 (*3.500 EUR popusta za vozila iz zaloge)
cena testnega vozila v EUR 34.700 (*3.500 EUR popusta za vozila iz zaloge)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 35.780 (*3.500 EUR popusta za vozila iz zaloge)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
zoxy pravi:
Me je prav zanimalo, kje je zdaj.
(pred 5 leti )
Ni slike
zoxy pravi:
Super, sa ste testirali x-traila
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Zakaj testirate star avtomobil in ga kritizirate....logicno da ni dober po tolk casa....svasta volanovci
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |