Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Peugeot 308

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
V tem zelo tekmovalnem razredu kompaktnih vozil z ogromnim številom predstavnikov (astra, auris, cee'd, golf, leon, megane…) je prostora je vse manj, a nagrada vse slajša, zato na trg vstopa še novi 308.
Peugeot 308
Foto: Gašper Miš
12. 10. 2013 ob 12:00
Komentarjev: 0
video domača premiera peugeot 308
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Novinec je zasnovan drzno. Zunanjost ima pri kupcih velik vpliv, zato so se francoski oblikovalci in inženirji odločili za drugačen pristop. 308 z zadržanimi, elegantnimi linijami spominja na nemške tekmece. S 4253 milimetri dolžine je od predhodnika 23 milimetrov krajši in 41 milimetrov nižji, a to še ne pomeni, da bo v notranjosti prostora manj. Nasprotno. Prtljažni prostor je s 470 litri rekordno velik, z nekoliko daljšo medosno razdaljo pa so poskrbeli, da bodo na svoj račun prišli tudi potniki. Poleg citroëna C4 picasso je edini, ki zaenkrat izkorišča prednost koncernove platforme EMP2, zaradi katere je novi 308 v primerjavi s prejšnjo generacijo izgubil skoraj 140 kilogramov, kar še dodatno pripomore k boljši vodljivosti.

Popolno nasprotje zadržani zunanjosti predstavlja notranjost vozila. Peugeot i-Cockpit, kot so poimenovali inovativno zasnovano notranjost, sestavljajo štirje elementi. Za boljšo vozniško izkušnjo bodo poskrbeli majhen volanski obroč, instrumentna plošča v višini oči, visoko nameščena sredinska konzola in 9,7-palčni zaslon na dotik. Novinec razpolaga z opremo, ki omogoča še bolj udobno in zanesljivo vožnjo. V paket funkcij pomoči pri vožnji so vključeni aktivni tempomat, opozorilnik na nevarnost trka in samodejno zaviranje v sili. Obsežen seznam dodatne opreme ponuja številne možnosti, kot so žarometi z LED tehnologijo, nadzor mrtvega kota, električna parkirna zavora, kamera za vzvratno vožnjo in možnost samodejnega parkiranja.


V motorni ponudbi bodo sprva tri bencinske in dve dizelski različici. Vstopno izbiro bo predstavljal 1,2-litrski VTi s 60 kilovati moči, opremljen s petstopenjskim ročnim menjalnikom. Sledila pa bosta dva turbobencinska motorja. 1,6-litrski motor THP, povezan s šestopenjskim ročnim menjalnikom, bo v šibkejši izvedbi zmogel 92, v močnejši pa 115 kilovatov moči. Dizelske vrste bosta branila dva 1,6-litrska turbomotorja e-HDI z močjo 68 oziroma 85 kilovati. Prvi bo povezan s petstopenjskim, drugi pa šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Prihodnje leto bodo ponudbo razširili s štirimi novimi motorji. Na trg prihajata nova, trivaljna turbobencinska motorja e-THP z 1,2 litra delovne prostornine. Prvi bo razvil 81, drugi pa 120 kilovatov moči. Novost bosta predstavljali še varčni dizelski različici blueHDI, pri katerih bo razpon moči segal od 88 do 110 kilovatov. Vsi omenjeni bodo ustrezali izpušnim normam Euro6. Napovedan je tudi novi samodejni menjalnik. Prednost pred robotiziranim sekvenčnim menjalnikom so pri Peugeotu tokrat prepustili klasičnemu.

Novi 308, ki bo na naše ceste zapeljal čez dober teden dni, bo na voljo s tremi paketi opreme – access, active in allure. Prihodnje leto lahko pričakujemo še paket opreme sport pack. Ob bogatem seznamu dodatne opreme bo poskrbljeno, da bo vsak kupec našel avtomobil, ki bo opremljen po njegovih željah. Za vstopni model z bencinskim motorjem 1,2 VTi access bo potrebno odšteti 13.390 €, za podobno opremljeno dizelsko različico še dodatnih 1.500 €. Vrh ponudbe bo do prihoda novih pogonskih agregatov predstavljal 1,6-litrski e-HDI s sistemom stop&start in najvišjo ravnijo opreme, zanj pa bo treba odšteti najmanj 18.950 €. Do konca leta bo na slovenske ceste zapeljalo okoli 250 novih tristoosmic, v prihodnjih letih pa približno tisoč letno.

Obsežno predstavitev si lahko ogledate v mednarodni premieri.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 10. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |