Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Glejte me, glejte me

Nissan juke 1.5 dCi acenta

Avtor prispevka: Anže Jereb
Kaj imajo skupnega rokerji AC/DC in nissan juke? V bistvu nič kaj, razen da so oboji na sceni že veliko časa, pa še vedno ostajajo zanimivi. AC/DC že od časa dinozavrov naprej vsake toliko zažge s kakšnim hudim komadom, juke pa ob manjši prenovi lansko leto še s kakšno hudo barvo.
Glejte me, glejte me
Foto: Gašper Miš
20. 12. 2015 ob 16:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

juke je od nekdaj pravi oblikovni posebnež
s tako zanimivo barvo in dodatki je pravi nastopač
po prenovi je postal bolj uporaben, prtljažnik je namreč večji
ena od boljših lastnosti sta sedeža, sedenje je res prijetno
notranje okolje je oblikovno zanimivo in razgibano
menjalnik je natančen, ročica pa prijetno blizu
1.5-litrski dCi je dovolj zmogljiv in pohvalno varčen
ob čvrstem blaženju je lega precej igriva in zanesljiva
za tipičnega uporabnika je blaženje preveč čvrsto
preglednost ni njegova vrlina
kabina je precej utesnjena, sploh na zadnji klopi
gumb potovalnega računalnika je na nepraktičnem mestu
programi za spreminjanje režimov vožnje nimajo posebnega smisla
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (6 glasov)
test nissan juke 1.5 dCi acenta
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Recimo takšno vijolično; z nekaterimi ostalimi dodatki je prav hecno opazovati, kako vsi buljijo vanj. Verjamem, da s svojo obliko deli v dva tabora, a sem obenem prepričan, da je tisti z oboževalci veliko večji, ker res dobro izgleda in to je tudi od nekdaj njegov veliki adut. Ne samo zunaj, temveč tudi znotraj, tokrat z belimi dodatki, da je vse skupaj bolj živahno. Še vedno so zanimivi gumbi ob malem zaslončku, ki spreminjajo svojo funkcijo, ko preklapljate med klimo in programi vožnje. Je pa vse skupaj precej plastično, ne pričakujte ravno odličnih materialov. In potovalni računalnik bi bil manj praktičen le, če bi bil njegov gumb (ki je sedaj nerodno med merilniki) v prtljažniku.

V bistvu lahko pohvalim tudi položaj za volanom, seveda se sedi nekoliko višje, ampak se voznik s sedežem in volanom zelo dobro zlije in sedeža spredaj sta udobna. V bistvu sta ena od močnejših točk tega avtomobila, v juku se vedno odlično sedi. Zaradi svoje majhnosti zadaj posebnega udobja ne pričakujte, je pa vseeno prostora dovolj tudi za odrasle in miniaturen prtljažnik je ob prenovi postal precej večji, da sedaj ponuja že spodobno prostornino.

Je pa zaradi svoje oddaljenost od tal juke manj udoben. Da se ne nagiba, je blaženje precej čvrsto, to pa pomeni malo več poskakovanja in pretresanja. Pretrd je in pika, ker po drugi strani niti ne navduši s kakšnimi posebej živahnimi vozniškimi vrlinami in njegovi kupci od njega tega itak ne zahtevajo. Kar precej je podkrmiljen, občutek na volanu pa tudi ni tako dober kot pri mazdi CX-3. Zato bi moral lepše prežvekovati slabe podlage, drži pa tudi, da 18-palčna platišča pri udobju ravno ne pomagajo. Izberite manjša in bo bolje.

Večinoma ga boste izbirali s turbobencinskim motorjem pod pokrovom, kar tudi sam svetujem, saj juke ni tip avtomobila, s katerim boste vsakodnevno opravljali dolge poti. Za šviganje po mestu je tisti motorček bolj prijeten. Če bi vseeno raje imeli turbodizelskega, lahko zapišem, da se tudi 1,5-litrski dCi v juku dobro obnese. Popije okoli 5 litrov in pol in je več kot dovolj živahen, le dokaj glasen.

So pa hecni programi za nastavljanje motornega karakterja, v načinu eco motor povsem zamre in res nikamor ne vleče, popije pa nič manj, ker ga je potrebno potem ves čas priganjati. Torej, brez pomena, pustite v normal in je. Še to: modni dodatek z imenom juke stane nekaj evrov več od dvajsetih tisočakov. Pa še režo za USB ima, da si lahko zavrtite kaj glasnega od AC/DC.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan juke 1.5 dCi acenta
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1461
moč v kW (KM) pri vrt./min 81 (110) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 260 od 1.750 do 2.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4135 x 1765 x 1565
medosna razdalja v mm 2530
prtljažnik v litrih 354
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1375 (392)
največja hitrost v km/h 175
pospešek 0-100 km/h v s 11,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,6/3,9/4,1
poraba na testu v l/100 km 6,2
cena osnovnega vozila v EUR 15.380
cena testnega vozila v EUR 19.820
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.890

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 14. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |