Le malo kasneje, kot se je začel za model CX-5. Omenjena modela bosta namreč prevzela breme 70 odstotkov prodanih avtomobilov in prevzela vlogi ustvarjalcev dobička v letošnjem letu. Tako pomembna je mazda6 za domačega uvoznika, kot je Marcel Hirscher (svetovni prvak v slalomu) za smučarsko reprezentanco severnih sosedov.
Mazda6 je po CX-5 drugi model, ki 'govori' oblikovalski jezik KODO. Izjemno dinamična oblika vozila v silhueti dobremu vizualistu daje skico geparda v gibanju. Geparda kot najhitrejše živali. Kjerkoli! Nova mazda6 je predstavljena in bo obstajala le v dveh karoserijskih izvedbah, kot limuzina in kot karavan. Vsak bo na svoja pleča prevzel polovico prodanih vozil, saj je tudi cena obeh do evra identična, čeprav pri limuzini dobite več dolžinskih centimetrov, večji razmik med osema, a manj prostora v prtljažniku pa tudi manjši količnik zračnega upora (0,26 proti 0,28). Ta pripomore k manjši porabi goriva, nova šestica pa v primerjavi s prejšnjo porabi manj še zaradi sistema za regeneracijo zavorne energije, bolj učinkovitih motorjev in manjše mase, čeprav je zrasla v vse smeri.
Obljubljene številke o porabi so zato nadvse impresivne. Od 3,9 litra v kombiniranem ciklu za turbodizelsko limuzinsko šestico s 110 kilovati in ročnim menjalnikom, do 6,4 litra za bencinsko karavansko izvedbo s 141 kilovati in pripadajočim samodejnim menjalnikom. Pri takšnih številkah si ne bi bal vzeti niti bencinske izvedbe s 107, 121 ali že omenjenimi 141 kilovati, čeprav se uvoznik zaveda, da bo prav slednjih le 20%, povprečno razmerje v razredu je namreč več kot 90-odstotno na strani turbodizelskega agregata. Ta je velikosti 2,2 litra in je poleg 110-kilovatne izvedbe na voljo tudi s 129 kilovati.
Cene se prično pri 21.290 EUR za osnovno bencinsko šestico in končajo pri 34.660 EUR za močnejšega turbodizla s samodejnim menjalnikom. Plan uvoznika 250 vozil, je kljub pesimističnim časom, realen.