Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Najmanjši v družini Q

Audi Q3 2.0 TDI quattro

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Najprej so bili veliki SUV-ji, potem so prišli malo manjši in sedaj so tu majhni. In kasneje pridejo še manjši! Pri Audiju je šla zgodba logično po številkah: Q7, Q5 in zdaj Q3. In kaže, da imajo kupci najraje prav takšne, majhne, ker velikih sploh ne potrebujejo.
Najmanjši v družini Q
Foto: Matej Mitruševski
30. 3. 2012 ob 7:50
Komentarjev: 0
video test audi Q3 2.0 TDI quattro & range rover evoque 2.0 Si4 dyn
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Velikokrat so njihovi lastniki starejši pari, ki imajo malo več privarčevanega denarja, otroci pa so jim že pobegnili od hiše. Dejstvo pa je, da bi bili z njim zadovoljni vsi. Sam sem še vedno prepričan, da se vsaka po velikosti primerljiva limuzina pelje bolj varno in bolj udobno kot katerikoli SUV, ampak pri Audiju so odlično opravili svoje delo in Q3 daje čisto dober občutek med vožnjo. Skoraj bi lahko rekel dinamičen. Zasluga gre ne tako visoki karoseriji, da je težišče karseda nizko, hkrati pa je tudi vzmetenje precej čvrsto, da ni toliko nagibanja.

Q3 je dokaj majhen avtomobil, zato oblikovno ni tako skladen kot večji modeli iz iste hiše. Za moj okus je predvsem malo preozek. Kar pa k sreči ne pomeni, da je znotraj premalo prostora. Prav prijetno je počutje v kabini, sploh za prva potnika. Logično, da zadaj ne bodo sedeli dolgini, za otroke, ki še niso toliko stari, da imajo že svoje avtomobile, bo pa super. In kot zapisano, spredaj je poleg s prostorom za potnika poskrbljeno predvsem z odlično ergonomijo, kar pa je pri audijih že standard. Morda bo kakšne razvajence zmotilo le, da plastika ni tako kakovostna kot pri večjih modelih, ampak ta audi ne spada v tisti cenovni razred, v primerjavi s konkurenco pa je še vedno zgoraj. Prtljažnik je majhen, čeprav v lepo obdelan in primerno oblikovan 440-litrski prostor vseeno lahko zbašete večino potrebne prtljage. Ostalo pa bo treba spraviti v kakšen kovček na strehi, ko bo na vrsti dopust.

In, kot pričakovano, Q3 navduši še s kombinacijo motorja in menjalnika, ki sta ravno pravšnja. 2,0-litrski TDI ima 130 kilovatov, DSG pa 7 prestav, med katerimi se lahko sprehajate tudi sami. Navdušila vas bo hitrost prestavljanja! Porabi med 7 in 9 litrov, kar je nekje v mejah pričakovanj. Pri tem audiju vse deluje praktično perfektno, že kar preveč, tako da mu zamerim le eno neumnost: če želite, da avto sam stoji na mestu, morate pritisniti gumb 'auto hold' in lahko spustite zavoro, vendar se takrat ne izklopi motor, tako da start/stop deluje samo, če vi držite zavoro. Tole bodo gotovo popravili enkrat v prihodnosti. Se pa zadeva izkaže za zelo uporabno, ko parkirate na kakšnem strmem klancu, da zadržuje avtomobil, ker zaradi menjalnika DSG avto hitro zleze preveč naprej ali nazaj.

Komunikativnost volanov že zdavnaj ni več na takšen nivoju kot takrat, ko je za servo skrbela še hidravlika, kar je posledica varčevanja tako pri porabi kot izdelavi. Ampak Audijev je v tem primeru tiste boljše sorte, če ga spet primerjamo s podobnimi vozili nižjega cenovnega ranga.

In vse to so dejstva, ki pač opravičujejo višjo ceno Q3. Avtomobil je dokaj majhen, vseeno pa dobro opremljen, odlično podprt z dovolj zmogljivim motorjem, zelo hitrim menjalnikom in tradicionalnim štirikolesnim pogonom quattro. Zato gre za enega najbolj popolnih in zaželenih avtomobilov v tem trenutku in če ne bi stal 47.640 evrov, bi ga vozil marsikdo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki audi Q3 2,0 TDI quattro S-tronic
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 130 (177) pri 4.200
največji navor v Nm pri vrt./min 380 od 1.750 do 2.500
menjalnik robotizirani, sedemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4385 x 1831 x 1608
medosna razdalja v mm 2603
prtljažnik v litrih 460
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1660 (525)
največja hitrost v km/h 212
pospešek 0-100 km/h v s 8,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,0/5,3/5,9
poraba na testu v l/100 km 7,6
cena osnovnega vozila v EUR 29.730
cena testnega vozila v EUR 39.140
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 47.640

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 9. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |