Dacia lodgy
Domača premiera
Lodgy kot sedma dacia ponuja nekaj malenkostnih novosti, o katerih si preberite nekaj vrstic nižje, predvsem pa ponuja obilo prostora. Na okoli 4,5 metra dolžine lahko izbirate med petimi ali sedmimi sedeži, pri čemer se radi pohvalijo, da sta tudi zadnja dva uporabna in v svojem segmentu ponujata rekordno prostornost. Kupci se boste morali že ob nakupu odločiti za pet ali sedem sedežev, ker naknadna vgradnja ni mogoča, saj prtljažnik petsedežne različice sploh nima vodil v tleh. Sta pa zadnja dva sedeža odstranljiva, zato ju lahko pustite kar doma, pri čemer bo prtljažnik ponudil 827 litrov prostora, kar je le malce manj od volumna Postojnske jame.
Lodgyja si predstavljajte kot nekakšno cenejšo alternativo podobno prostorsko radodarnemu grand scenicu oziroma kot alternativo rabljenim enoprostornikom. Cene se začno že pri 9.750 evrih za najosnovnejšo različico, za okoli petnajst tisočakov pa dobite spodobno opremljen avtomobil z dobrim motorjem. Po osnovnem paketu opreme base ne bo veliko povpraševanja, ker tudi skoraj ničesar ne ponudi: dvobarvna armaturna plošča je surova, nima radia in kromiranih obrob, takšen avtomobil je brez klimatske naprave in celo brez električno pomičnih stekel. Ambiance doda marsikatero stvar, najbolje pa je opremljen paket laureate, ki edini ponuja bočno odpirajoče zadnje stransko steklo in še nekaj dodatkov.
Novosti, ki jih prinaša lodgy, so tri: prva je tempomat z omejevalnikom hitrost, druga tri sidrišča isofix v drugi sedežni vrsti in tretja sistem media nav, ki preko velikega zaslona na dotik ponuja navigacijsko napravo, povezavo bluetooth s telefonom in vse mogoče vhode za različne medije, vključno z vhodom USB. V zvezi s sistemom ESP je nastala malce hecna štorija. ESP namreč ni serijski in ga najdemo na seznamu dodatne opreme s ceno 250 evrov, a v Sloveniji ne bodo prodajali ali oglaševali različič, ki ga ne bi imele. Zato si v ceniku dodajte še omenjeni znesek, da boste dobili pravo številko.
Trem motorjem (enemu bencinskemu in dvema dizelskima) se bo kmalu pridružil še 1,2-litrski turbobencinski motor, ki bo po napovedih odtegnil kar precejšen kos prodajne pogače modela.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!