Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Za drznega fotra in firbčne sosede

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDi 180 EAT8 GT line

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Peugeotovi oblikovalci navdih očitno črpajo iz druge dimenzije, ker so novi peugeoti drzni in res izgledajo dobro. Tako zelo, da navdušijo celo lastnike premijskih znamk, ki so prej ob njih vihali nosove.
Za drznega fotra in firbčne sosede
Foto: Gašper Miš
16. 10. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

drzno oblikovan karavan, ki je prava svežina v razredu
vrata brez okvirjev šip ostajajo tudi pri karavanu
prtljažnik ponuja 530 litrov prostora …
… in 1.780 litrov, ko naslone klopi prevrnete
zelo drzno je oblikovana tudi armaturna plošča
kvaliteta izdelave je zelo dobra, materiali so skrbno izbrani
futuristična notranjost navduši s številnimi funkcijami
radar ponoči učinkovito prepoznava pešce in živali
dobra sprednja sedeža s certifikatom za prijaznost do hrbta
prožen motor, ki z menjalnikom lepo sodeluje med umirjeno vožnjo
menjalnik se občasno zmede in ne zna izbrati primerne prestave
občutek med vožnjo pokvari zelo umetno obtežen krmilni sistem
za razne nastavitve je potrebno preveč klikati po zaslonu
ob pogostem tovorjenju lahko hitro opraskate odbijač
odprtina prtljažnega prostora je zelo nizka
nizka streha jemlje tudi prostor potnikom zadaj
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.9 (11 glasov)

Vsi imamo soseda, ki je tako nor na avtomobile kot vi, zato ni bilo nič čudnega, ko je v soboto dopoldne zazvonil telefon, na drugi strani pa sosed z željo po 'šlatanju' novega Peugeotovega karavana. Sam vozi enega od premijskih avtomobilov podobne velikosti, zato sem pričakoval določeno mero domišljavosti, pa je začuda nisem doživel. Še več, novi 508 SW mu je bil zelo všeč. In tudi mi pri Volanu smo mnenja, da naj drznost novih peugeotov traja še lep čas, ker je 508 SW eden najlepših karavanov na cesti. Sprednji del je seveda enak kot pri limuzini, tako da še vedno izstopata dva navpična LED-čekana, ki sta takšna kot pri mrožu, vendar oblike ne pokvarita. Pravzaprav sta lepo skladna z ozkimi LED-lučmi, ki jih povezuje ozka maska z velikim levom, nad katerim je napis 508.

Spredaj torej drznost, ki je v dokaj zadržanem segmentu še kako potrebna in ki niti na zadku ne manjka. Limuzinskemu 508 niso samo dodali nahrbtnika in šli v petek predčasno domov, ampak so lepo povezali zadnje LED-luči s svetlečim temnim trakom, pod zadnjim steklom in brisalcem pa dodali še eleganten napis Peugeot. 508 SW je tako krasna mešanica drznosti in elegance, testni z opremo GT line ima še črne dodatke, ki bi precej bolj izstopali, če bi bil avtomobil v beli ali rdeči barvi, in lep zaključek izpušnih cevi.

Bolj kot to vas bo zanimal prtljažnik, ki zdaj z veseljem pogoltne 530 litrov prtljage, česar pri enaki velikosti ne ponuja prestižna nemška trojica, ki bi ji 508 rad konkuriral. Nakladalnega roba praktično ni, vendar boste morali paziti na odbijač, ker je precej širok, in če boste prtljago potiskali, ga lahko hitro opraskate. Prostora je za večino družinskih potreb dovolj, vendar bi sam doplačal še za aluminijasta vodila s pomičnimi kavlji za lažje pripenjanje tovora (stanejo 100 evrov). Tako lahko enostavno pritrdite prtljago, da se med ovinki ne bo vozila levo in desno po prtljažniku. Če boste vedno imeli nabito poln prtljažnik, razmislite še o mreži za tovor, ki vas bo olajšala za dodatnih 200 evrov. Naslonjala se enostavno prevrnejo s praktično enim gibom, da potem 508 SW ponuja kar 1.780 litrov prostora. Tako boste lahko končno prevažali tudi pralni stroj, če njegova škatla ne bo prevelika, saj je prtljažna odprtina v bistvu zelo nizka - ob straneh samo 64, na sredini 69 centimetrov.

Znotraj boste navdušeni ljubitelji tehnike, saj so merilniki na 12,3-palčnem digitalnem zaslonu, multimedija pa domuje v drobovju 10-palčnega zaslona na dotik. Na upravljanje s prezračevanjem na zaslonu smo se že malo navadili in čeprav deluje že precej dobro, nam še vedno ni všeč. Veliko raje imamo za osnovne nastavitve prave gumbe, tu pa je potrebno za praktično vsako stvar najprej pritisniti na zelo prijeten kovinski gumb, nato pa s prstom pritiskati še po zaslonu. Tudi za zelo majhen volanski obroč smo mnenja, da je v tako velikem avtu enostavno premajhen, ker imaš (vsaj na začetku) hecen občutek, da vožnje ne moreš dovolj dobro nadzirati. Oprema GT line se v notranjosti pozna še po posebnih napisih na volanu, črni stropni oblogi in drugačnih predpražnikih, nad antialergenim filtrom cvetnega prahu pa boste navdušeni vsi, ki trpite za senenim nahodom. Testni primerek je imel še kamero z radarjem za zaznavanje pešcev in živali ponoči, ki deluje zelo dobro, saj je prepoznala vse pešce v črnih jopicah, zna pa biti pogled na digitalne merilnike moteč, ker odmakneš pogled s ceste.

Vožnja s 508 SW je udobna ne samo zaradi aktivnega vzmetenja, temveč tudi zaradi voznikovega in sovoznikovega sedeža, ki imata certifikat nemškega združenja AGR, s čimer zagotavljata, da bosta dobra prijatelja z vašim hrbtom. Kljub vsemu bo 508 SW najbolj udoben na avtocestah tudi z zelo velikimi platišči. Ovinkov ne mara preveč, je nastavljen na bolj zanesljivo vožnjo, sploh pa je krmiljenje preveč umetno, na volanu se čuti celo rahlo zatikanje električnega serva. Nič resnega, samo ni mi všeč, ker vem, da znajo pri konkurenci precej bolje. Tudi osemstopenjski samodejni menjalnik je nastavljen za udobje in pri ležerni vožnji neopazno prestavlja. Če želite od njega več, ko se recimo na hitro odločite za prehitevanje, se pa kdaj tudi nerodno zmede.

Ob dveh litrih prostornine proizvede 130 kilovatov moči, torej 177 'konjev', in 400 Nm navora pri 2.000 vrtljajih.

Za premikanje je tokrat skrbel najzmogljivejši turbodizel, ki ob dveh litrih prostornine proizvede 130 kilovatov moči, torej 177 'konjev', in 400 Nm navora pri 2.000 vrtljajih. Zelo lepo pospešuje in poraba goriva se bo zato zlahka gibala nad dobrimi sedmimi litri, zaradi dobre zvočne zatesnitve pa bo vaš dojenček tudi med prehitevanjem mirno spal, če ga ne bo zbudila kakšna kaprica menjalnika. Če lahko prežvečite to in slabšo preglednost nazaj zaradi res majhnega stekla, potem boste tudi 40 tisočakov, kolikor vas bo stal s Peugeot financiranjem. Ampak za ta denar boste dobili enega najlepših in najbolj drznih karavanov sploh, ki vsakogar navduši preden sploh sede v avto - z vrati brez okvirjev šip. Še sosedje s premijskimi karavani vam bodo nevoščljivi, vam pa bo ostalo 20 jurjev več v žepu kot pri njih.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 508 SW 2.0 BlueHDi 180 EAT8 GT line
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 130 (177) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 2.000
menjalnik samodejni, osemstopenjski, EAT8
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4778 x 1859 x 1420
medosna razdalja v mm 2793
prtljažnik v litrih 530
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1585
največja hitrost v km/h 230
pospešek 0-100 km/h v s 8,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,0/3,9/4,7
poraba na testu v l/100 km 7,5
cena osnovnega vozila v EUR 29.860
cena testnega vozila v EUR 35.190
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 42.140

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Y2MzZTJhYjZmOWQ0NTcyMmQ1NmRkODE3ZjgwZjU2ODIuanBnMTU3MDg3NjUxOA==.jpg
gizmo28 pravi:
zelo všečen avto
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 2. 2025
Februar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627280102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 3 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |