Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Športna obleka

Hyundai tucson 1.6 CRDi HP impression N-line

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Vedno, ko se generaciji avtomobila začnejo iztekati leta, pride kakšen zanimiv paket opreme. In čeprav tucson niti najmanj ne izgleda zastarelo, niti se to ne pozna dosti pri prodajnih številkah, je zdaj dobil še športno obleko z nazivom N line.
Športna obleka
Foto: Gašper Miš
26. 9. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

privlačno obliko dodatki N line naredijo bolj dinamično
posebne dnevne LED-luči v obliki bumeranga
črni dodatki poskrbijo za lep barvni kontrast
temnejše luči opozarjajo na posebnost modela
športna sedeža spredaj ponujata odlično bočno oporo
dobra zvočna zatesnjenost
trdo plastiko na armaturni plošči so prekrili z umetnim usnjem
blago-hibridna tehnologija skrbi za manjšo porabo goriva
med speljevanji bi si zaželel več navora v spodnjih vrtljajih
preglednost nazaj bi lahko bila boljša
trše vzmeti so krive za neuglajenost podvozja na slabih podlagah
zajetna končna cena
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (15 glasov)

Če ste ponosni lastnik novega hyundaija tucson, boste mogoče malo slabe volje, če niste doplačali za paket opreme N line, ker s črnimi dodatki res izgleda dobro. Skoraj športno deluje že s posebno masko in z bolj agresivnima odbijačema, poleg tega so spredaj še LED-dnevne luči v obliki bumeranga, v črni barvi pa so še obrobe oken, strešni spojler zadaj, plastiki zunanjih vzvratnih ogledal in posebna 19-palčna platišča. Dejansko je oprema N line za ljubitelje črne, ker je je veliko.

Enaka zgodba je v notranjosti, kjer prevladuje črna z rdečimi dodatki. Na sredinski del armaturne plošče so dodali nekaj črnega usnja z rdečimi šivi, te pa lahko opazite tudi na sedežih, ki so pokriti s kombinacijo usnja in velurja, pri čemer imata sprednja več bočne opore. Sta pa pri testnem avtomobilu že imela zametke obrabljenosti, vsaj na notranji strani, kjer sta se konstantno drgnila ob sredinsko konzolo, kar bi lahko enostavno rešili tako kot na zunanji strani - s plastjo tekstila. Če dodatkom že pravijo, da so športni, se spodobi, da so v notranjosti še aluminijaste stopalke, odlični tepihi, ki se zelo enostavno čistijo, športen volan z naluknjanim usnjem in prestavna ročica z oznako paketa.

Hyundai tucson pa je še nekje nov; poleg paketa N line je namreč postal še ’zelo blagi’ hibrid. Večji 2,0-litrski turbodizel je že lani uporabljal omrežje z napetostjo 48 voltov, letos pa je enako tehnologijo dobil še manjši 1,6-litrski turbodizelski stroj, ki je poganjal testni tucson. To pomeni, da ima motor namesto klasičnega alternatorja generator z jermenom, ki je ’kriv’ za rekuperacijo zavorne moči od 10 do 12 kW, to pa shranjuje v litij-ionski polimerni bateriji s kapaciteto 9,8 Ah. Ta potem poganja elektromotor z močjo 10,8 kW, posledično pa je celoten pogonski sklop bolj odziven. 1,6-litrski turbodizel sicer proizvede 100 kilovatov moči, se pravi 136 'konjev', zato neke športnosti ne morete pričakovati, je pa motor (za dizelski stroj) izjemno odziven in lahko zelo enostavno dodajate vmesni plin pri prestavljanju dol. Šeststopenjski ročni menjalnik je tokrat vso moč prenašal na sprednji kolesi, logično, ker bi bilo na terenu pač škoda opraskati lepa platišča na kakšnem kamnu.

Motor se med upočasnjevanjem izključi med 30 in 0 km/h.

Blago-hibridna tehnologija se pozna tudi pri ustavljanju, saj se lahko motor med upočasnjevanjem izključi med 30 in 0 km/h, s čimer začne prej varčevati z gorivom, zaradi dodatne baterije pa se lahko tudi hitreje zažene, po podatkih tovarne kar 0,2 sekunde prej. Med testom nam je sicer pri hitrem speljevanju včasih 'crknil', kar še vedno priča, da prostorninsko manjšim motorjem še vedno manjka navor pri čisto spodnjih vrtljajih. Po drugi strani je presenetil z relativno ugodno porabo, saj je bilo povprečje na koncu 6,4 litra na 100 km kljub veliko avtocestne vožnje.

Menjalnik svojo nalogo lepo opravlja in se nič ne zatika, se pa čuti, da so vzmeti zdaj trše, spredaj za 8 in zadaj za 5 odstotkov, tako da deluje celotno podvozje še malo bolj živčno na slabših podlagah, kjer bi si glede na ’nešportno’ vrsto vozila vseeno želel več udobja. Volanski mehanizem je bolje obtežen, da je občutek malenkost boljši med ovinki, kar boste predvsem vozniki klasičnih tucsonov hitro opazili.

Posodobitev je prinesla še nekaj novosti pri multimedijskem sistemu, ki skrbi za večjo varnost in frustrira sovoznika, ki med vožnjo ne sme dodajati svojega mobilnega telefona, ker tucson pač ne more vedeti, da tega ne nastavlja voznik. Spredaj bi bil lahko še en vhod USB, ker sta zdaj na voljo samo po eden spredaj in zadaj, ima pa dve 12-voltni vtičnici, ki ju tudi lahko izrabite za polnjenje naprav.

Južnokorejci so tucson še pred koncem generacije naredili bolj zanimiv in na videz dinamičen, zato boste verjetno brez težav doplačali od 1.300 do 2.300 evrov za paket dodatkov N line, če ste se ogreli zanj. Vse našteto plus panoramska streha, električni prtljažnik in kamere povsod pa so končno številko dvignili visoko, v primeru vstopnega modela na 30, testni pa je stal že kar 37.500 evrov, na kar pri Hyundaiju trenutno dodajo 2.500 evrov popusta. Doplačilo za blago-hibridno tehnologijo je še dodatnih 900 evrov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai tucson 1.6 CRDi HP impression N-line
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 100 (136) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 od 2.000 do 2.250
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4480 x 1850 x 1660
medosna razdalja v mm 2670
prtljažnik v litrih 513
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1741 (379)
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 11,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,3/4,8/5,0
poraba na testu v l/100 km 6,4
cena osnovnega vozila v EUR 22.490 (*2.500 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 34.000 (*2.500 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 37.300 (*2.500 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 7. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |