Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Kolateralne žrtve najdemo v Hočah

Kaj se dogaja z znamko Jaguar?

Avtor prispevka: Marko Miklavc
Legendarni in nekoč pristno aristokratski avtomobilski znamki Jaguar v današnjih časih ni lahko, sploh če ob tem verjamemo podatkom družbe JATO Dynamics, ki razkrivajo drastičen upad prodaje novih avtomobilov znamke Jaguar v zadnjih nekaj letih.
Kolateralne žrtve najdemo v Hočah
Foto: Jaguar
23. 3. 2023 ob 6:00
Komentarjev: 0

Najbolj zgovoren podatek, ki potrjuje navedbe družbe JATO Dynamics pravi, da se je prodaja novih jaguarjev v zadnjih petih letih skrčila za neverjetnih 66 odstotkov (primerjava z letom 2018, ko so pri tej znamki dosegli rekordne prodajne številke v obliki približno 181.000 prodanih novih avtomobilov). Tako so lani kupcem po celem svetu dostavili samo 61.661 novih jaguarjev (- 28,5 % ob primerjavi z letom 2021, odnosno - 40 % ob primerjavi z letom 2020). Tako slabih prodajnih številk, kot so jih bili Britanci deležni lani, niso imeli že od leta 2012, ko so imeli občutno manjšo in posledično manj konkurenčno modelno paleto. Takrat so kupcem vseeno dostavili približno 54.000 novih vozil. Kaj se torej dogaja z znamko Jaguar?

Glavna težava znamke Jaguar je njeno napačno pozicioniranje na tržišču, ker želijo Britanci pod patronatom indijskih lastnikov tekmovati s tremi dobro meščanskimi nemškimi znamkami (Audi, BMW in Mercedes-Benz). To približevanje ljudstvu (sploh z modelom x-type, ki v bistvu ni nič drugega kot v gentlemana preoblečen ford mondeo), ki ga je leta 1999 po prevzemu znamke Jaguar sprožila korporacija Ford, je v približno desetih letih Fordovega lastništva pokopalo aristokratski ugled znamke, ki se je prej proslavila z elegantnimi limuzinami in še bolj elegantnimi športnimi avtomobili (kupeji & roadsterji) za premožne sloje prebivalstva, podobne napake (siljenje v objem ljudstva in posledične izgube ugleda) so se v teh časih začeli zavedati tudi pri znamki Mercedes-Benz, kjer sedaj razmišljajo o ukinitvi njihovih serijskih 'volkswagnov' (serija A in serija B).

jaguar XF
Če bi Britanci namesto tega poskrbeli za drugačno pozicioniranje, ki bi znamko Jaguar postavilo nad 'nemško sveto trojico' in ob bok aristokratskim znamkam kot sta Porsche in Maserati, kjer kupcem ne ponujajo 'economy-class' modelov tipa A8 '1.4 TDI' (pravi gospodje vozijo bencinsko gnane avtomobile), bi se zgodba o jaguarju morda odvijala drugače. Za težave, ki jih v današnjih časih doživlja znamka Jaguar, pa je kriv tudi hišni kanibalizem, ker jim izdelki sorodstva (znamka Land Rover) v teh časih, ko je moderno strašiti pešce in kolesarje po mestih z 2,5 tonskimi 'SUV kravami', pridno ugrabljajo kupce, sploh model range rover, ki je bil na začetku razvit kot bolj udobno (ob primerjavi s prvotnim land roverjem) prevozno sredstvo zelo bogatih lastnikov ogromnih britanskih posestev, ne pa za današnje obiske mestnih središč.

Težave znamke Jaguar se odražajo tudi ob njenem sodelovanju z avstrijsko-kanadsko korporacijo Magna, ki so ga potrdili že leta 2016 in dokončno implementirali leta 2017 z izdelavo modela i-pace v Gradcu. Žrtve kolateralne škode, ki predstavlja posledico slabe aktualne prodaje vozil znamke Jaguar pa lahko najdemo v Hočah, kjer so Avstrijci ob podpori slovenske politike pred leti postavili obrat za lakiranje jaguarjev, ki jih očitno ne želi kupiti prav veliko kupcev.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |