Citroën C4 aircross
Domača premiera
Poteze C4 aircross spominjajo na prestižno serijo DS in očitno je, da je prav izgled tisti, na katerega stavijo. Večja oddaljenost od tal in dobavljivost štirikolesnega pogona v dizelskih izvedenkah bosta poskrbeli za to, da se bodo kupci lahko tudi lažje znašli na manj zahtevnih terenih. Pogon sicer ne bo omogočal vratolomnih terenskih aktivnosti, bo pa poleg serijskega ESP-sistema priskrbel nekaj dodatne varnosti, na spolzkih terenih pa se ga bo lahko s pomočjo vrtljivega gumba prestavilo v način LOCK, ki bo poskrbel, da bodo kolesa spredaj in zadaj prejela enako navora.
Na slovenskem trgu je C4 aircross dobavljiv s tremi motorji. Bencinskim z 1,6 litra delovne prostornine, ki razvije 86 kilovatov, 1,6-litrskim dizelskim HDi 115 s 84 kilovati in najmočnejšim 110-kilovatnim motorjem HDi 150. Cena za osnovno izvedenko z 1,6-litrskim bencinskim motorjem brez štirikolesnega pogona znaša 21.300 evrov, dizel je na voljo od 23.400 evrov, za štirikolesni pogon pa je potrebo dodati še 2.100 evrov. Cena za najmočnejšo in najbolj opremljeno različico exclusive znaša 31.400 evrov.
Po Citroënovih raziskavah se bo kar 60 odstotkov kupcev odločilo za pogon zgolj na prednji kolesni par, največ povpraševanja pa bo za izvedenko z motorjem HDi 115.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
29 | 30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!