Novi megane grandtour je napram predhodniku 58 milimetrov nižji, 45 milimetrov daljši, 9 milimetrov daljša je tudi medosna razdalja. V primerjavi z aktualno kombilimuzinsko različico berline pa je grandtour daljši za kar 267 milimetrov, skupaj s strešnimi nosilci, ki so serijski pri skoraj vseh paketih opreme, pa tudi 10 milimetrov višji. Kot prvi član družine tudi ta, ki neposredno napada konkurente, kot so astra, cee´d, focus, golf, leon, octavia, i30 in 308, prihaja iz Renaultove tovarne v španski Palenciji. Oblikovno boste tudi takšen megane še naprej prepoznali po značilnem LED-svetlobnem podpisu, s prihodom različice grandtour pa je oblikovno postal podoben hišnemu talismanu grandtour.
Daljše medosje pomeni, da je kombijevska različica bistveno bolj prostorna, to pa se ne pozna le pri odmerjenih litrih prtljažnega prostora, pač pa tudi na zadnji klopi. Ta je napram tisti pri predhodniku postavljena bolj položno, pot kotom 27 stopinj (prej pod kotom 25 stopinj). Nekoliko več prostora je tudi v predelu kolen, natančneje 216 milimetrov. To je po zagotovilih zastopnika znamke celo največ v svojem razredu. Prtljažni prostor meri 580 litrov, ob podiranju klopi pa je moč ustvariti preko 1.500 litrov uporabnega prostora. Klop je v razmerju 60:40 moč podreti tudi ob pomoči elektrike, in sicer ob izbiri paketa easy break. Kot zanimivost, zložljiv je tudi sovoznikov sedež, s tem pa lahko v trenutku ustvarite do 2,7 metra prostora za prevoz daljših predmetov. Megane grandtour seveda ponuja vse varnostne in asistenčne sisteme kombilimuzinske različice, med drugimi tudi sistem samodejnega parkiranja. Pravijo, da bo pri grandtouru prišel še bolj prav, saj je nekoliko večji, pa tudi preglednost nazaj je malce slabša.
Pri motornih različicah ni novosti, kar pomeni, da so tudi tu na voljo 1,2-, 1,5- in 1,6-litrski štirivaljniki. Ti nosijo oznake SCe115, TCe 130, TCe 205, dCi 90, dCi 110 in dCi 130, razvijejo pa od 66 (90 KM) do 151 (205 KM) kilovatov moči in od 156 do 320 Nm navora. Povezani so lahko s petstopenjskim ali šeststopenjskim ročnim, v kombinaciji z najbolje prodajanima motornima različica obeh polov pa opcijsko še z robotiziranim menjalnikom EDC. Prav tako lahko posežete še po sistemu štirikolesnega krmiljenja 4control ter sistemu multi-sense, s katerim izbirate med voznimi načini.
Tako megane berline kot megane grandtour, ki bo v prodajnih salonih na voljo po 10. oktobru, sta na voljo s tremi osnovnimi paketi opreme: life, zen in intense, potem pa se ti razdelijo na prestižni paket Bose in športna paketa GT-line in GT. Kakšnih bistvenih razlik pri opremljenosti obeh karoserijskih različic ni zaslediti, a kljub temu pričakujte tisoč evrov cenovne razlike. To pomeni, da boste za takšen megane odšteli najmanj 14.990 (megane grandtour SCe 115 life) in največ 25.890 evrov (megane grandtour GT TCe 205 EDC). Pri Renaultu pravijo, da pričakujejo povpraševanje s strani družin, seveda pa so pri takšni različici pomembni tudi flotni kupci. Različica grandtour je imela v preteklosti približno polovični tržni delež, podobno pa pričakujejo tudi z novo generacijo. Samih prodajnih številk nam niso hoteli razkriti, so pa zato postregli še z informacijo, da lahko decembra pri nas pričakujemo še tretjo karoserijsko različico. Gre za limuzinski megane, ki sliši na malce zavajajoče ime megane grand coupe, po njem pa ne pričakujejo dosti povpraševanja, le kakšnih 10 odstotkov celotne prodaje.