GLA je bil deležen blagih zunanjih posodobitev, tako da so praktično spremenili samo svetlobne podpise luči, obliko odbijačev in dodali možnost pobarvanih obrob koles, poleg tega pa bo GLA še vedno obut v 17-palčna platišča, platišča od 18 do 20 palcev pa bodo na voljo ob doplačilu. Tudi znotraj ni revolucije, še vedno bosta vozniku na voljo dva zaslona. 7-palčni bo za digitalne merilnike, ob doplačilu bo v diagonalo meril 10,25 palcev, osrednji zaslon za multimedijo pa bo samo v večji dimenziji. Nov je še volan, ki premore na dotik občutljive površine, obenem pa je posodobljen tudi multimedijski sistem MBUX.
Vsi bencinski pogonski sklopi zdaj uporabljajo 48-voltno blagohibridno tehnologijo, zaradi katere so lahko malenkost bolj varčni, vstopni 1,3-litrski turbobencinski motor pa ponudi ali 100 kW (136 KM) ali 120 kW (163 KM) moči. Večji 2,0-litrski turbobencinski motor, ki poganja vsa kolesa, ponudi ali 140 kW (190 KM) ali 165 kW (224 KM) moči, poleg tega pa je na voljo še priključnohibridni GLA 250 e. Ta za premikanje uporablja manjši turbobencinski motor in elektromotor, skupno pa je na voljo 160 kW (218 KM) sistemske moči in 450 Nm navora. Baterija pogoltne 11,5 kWh elektrike, kar je dovolj za od 62 do 70 kilometrov električne vožnje, poleg tega pa GLA 250 e omogoča še polnjenje z močjo 11 kW.
Na dizelski strani je na voljo samo en 2,0-litrski turbodizelski stroj, ki ponudi 85 kW (116 KM), 110 kW (150 KM) in 140 kW (190 KM) moči, pri čemer je pri najmočnejšem na voljo samo štirikolesni pogon, pri srednje zmogljivem pa po želji. Pričakujemo, da bo vstopni GLA stal najmanj 47 tisočakov.