Zadek deluje precej nespremenjeno, lahko pa v vsakem primeru pričakujemo spremenjeno obliko grafike, luči pa bi lahko bile povezane z led trakom na sredini. Seveda bodo oblikovalci zagotovili še novo obliko maske, malenkostne spremembe na odbijačih in drugačne oblike platišč. Nekaj sprememb bo tudi v notranjosti, kjer pričakujemo dva 12,3-palčna zaslona na armaturni plošči, eden za digitalne merilnike in drugi za multimedijo, takisto bo na voljo kopica novih pretočnih storitev. Poleg tega bo na armaturni plošči po napovedih manj fizičnih gumbov in več na dotik občutljivih površin, po vsej verjetnosti podobno upravljanje s prezračevanjem kot v modelu sorento, kjer imajo enake površine dvojno funkcijo.
Sorento bo po posodobitvi premogel cel kup novih tehnologij, med drugim bo omogočal prezračevanje za sedeže v drugi vrsti, mogoče celo štiripodročno klimatsko napravo, vsekakor pa bo za osvetljevanje cestišča na voljo matrična led tehnologija. Pogonski sklopi bodo seveda odvisni od tržišča, v Avstraliji bo za pogon na primer skrbel 3,5-litrski atmosferski bencinski motor V6 z močjo 200 kW (272 KM). Ponekod bo na voljo 2,5-litrski bencinski štirivaljnik z ali brez turbine, ki bo proizvedel 132 kW (180 KM), 143 kW (194 KM) ali 210 kW (285 KM) moči, čeprav bosta pri nas verjetno na voljo samo hibridni in priključnohibridni pogonski sklop, kjer elektromotorju pomaga 1,6-litrski turbobencinski motor, na voljo pa je 169 kW (230 KM) oziroma 195 kW (265 KM) moči. Po napovedih bo še vedno na voljo tudi 2,2-litrski turbobencinski štirivaljnik z močjo 149 kW (202 KM), več podrobnosti pa pričakujemo v prihodnjih mesecih.