Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Udobje enoprostornika, uporabnost kombija

Peugeot expert tepee L2 2.0 HDi business

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Ne glede na to, s kakšnim avtomobilom greste na pot, vedno boste našli toliko stvari za s sabo, da boste prtljažnik napolnili do skrajne meje. Jasno, več kot je ljudi, več je prtljage, če gredo z vami še žena, hči in njena prijateljica, pa morate imeti prostor za tri kozmetične kovčke in najmanj štiri naprave za urejanje las. S peugeotom expert tepee business teh težav ne boste imeli, saj ima tako ogromen prtljažnik, da bo poleg vse krame ostal prostor še za plato piva ali tri.
Udobje enoprostornika, uporabnost kombija
Foto: Anže Jereb
5. 11. 2012 ob 10:00
Komentarjev: 0
video test peugeot expert tepee 2.0 HDi business
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Nas pa je s kupom opreme odpeljal na salon v Pariz in moram priznati, da se tako udobno še nismo pripeljali tja. Expert tepee je v bistvu potniška različica dostavnika expert, kar pa ne pomeni, da je na poteh manj udoben, čeprav v zadnji vrsti potnike zaradi specifičnega vzmetenja vseeno malo bolj trese kot sprednje. Takšen expert je tudi po merah nekaj posebnega; malo nižji od klasičnih kombijev, hkrati pa malo višji od enoprostornikov, kar je za marsikoga tudi prednost, če mora parkirati v kakšnih nizkih garažnih hišah in podobno. S svojo dolžino (5,13 metra) in širino skoraj 1,9 metra ponuja veliko prostora potnikom, ki je, odvisno od izvedenke, na voljo osmim ali devetim osebam. Naš je imel udobne sedeže za osem oseb, od dostavnika pa se navzven seveda razlikuje po velikih stranskih steklih in zadnjem delu. Pri paketu opreme business so zadnja stekla tudi zatemnjena, tako da imajo potniki nekaj več zasebnosti.

Notranjost je zelo prostorna in tudi največji boste brez težav iztegnili noge in se udobno pripeljali do cilja. Armaturna plošča je plastična, vendar pregledna, s tipičnimi 'pežojevskimi' gumbi in zaslončki. Polica pod stropom nudi kar nekaj kotičkov, kamor lahko spravite drobnarije, zato pa so odlagališča zelo nepraktična ob vozniku. Tega še vedno ne razumem, da tako prostorna vozila nimajo bolje urejenih predalčkov; pri expertu so ali premajhna ali pa takšne oblike, da vse leti iz njih, ko speljete. Moti tudi glasen ventilator prezračevanja, če imate radi tišino v kabini. Celo radijski sprejemnik je na jakosti 1 že preglasen za kakšnega občutljivega potnika. Potniki v 2. in 3. vrsti si lahko sami nastavijo prezračevanje s kontrolami nad svojimi glavami, kar je super, malo manj pa spet, da zvočna izolacija ni tako kvalitetna, da ne bi pri večjih (avtocestnih) hitrostih kar lepo poslušali piša vetra. Vseeno se zaradi oblike karoserije obnese veliko bolje kot večina kombijev. Razočarala nas je še izdelava na nekaterih mestih; oba desna stropna ročaja sta na primer odstopala, zunanji vzvratni ogledali pa se pri avtocestnih hitrostih ves čas treseta. Glede na namembnost vozila bi bil lahko spredaj še en 12-voltni priključek, ki bi skrbel za polnjenje mobilnega telefona poleg navigacije, zato pa še enega najdete v 3. vrsti.

Udobni sedeži in visoko sedenje skrbijo za sproščene dolge vožnje, pri čemer imajo voznik in potniki lep pregled nad okolico. 2,0-litrski dizelski motor, ki proizvede 120 kW, je zelo spodoben in se krasno poda slabi dve toni težkemu vozilu. Kar suvereno se premakne tako z mesta kot potem vzdržuje velike avtocestne hitrosti, še malo bolj pa bi se verjetno z ročnim menjalnikom, ker je samodejni, s katerem je bil opremljen testni, zelo počasen, ima pa možnost ročnega prestavljanja, kar sploh pri prehitevanju pride zelo prav. Vendar je po drugi strani udobje s tem bistveno boljše, zato bi tudi sam vedno izbral avtomatiko. In povrhu vsega expert v tej konfiguraciji na naši poti do Pariza sploh ni bil preveč požrešen; porabil je 7,7 litra na 100 prevoženih kilometrov. In cena? Nižja od kakšnih prestižnih enoprostornikov, pri katerih nikoli ne bi dobili toliko prostora. Testni, s podaljšano medosno razdaljo, najboljšim nivojem opreme ter zmogljivim motorjem, stane 34.160 EUR. Za osnovni model s podaljšanim medosjem boste odšteli 6 tisočakov manj, najcenejši s kratko medosno razdaljo pa stane le še 24.310 EUR.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot expert tepee L2 2.0 HDi business
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 120 (163) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 340 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5135 x 1895 x 1894
medosna razdalja v mm 3122
prtljažnik v litrih do 5600
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1919 (1052)
največja hitrost v km/h 170
pospešek 0-100 km/h v s 13,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,0/6,1/6,8
poraba na testu v l/100 km 7,7
cena osnovnega vozila v EUR 24.310
cena testnega vozila v EUR 32.660
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 34.160

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 10. 2024
Oktober 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |