Pri Mercedes-Benzu so konce lanskega leta pokazali svoj najmanjši SUV – GLA. Zaradi koronavirusa je prodaja pri nas stekla šele poleti, končno pa smo ga tudi mi dobili na test, da preverimo, kako zelo dober je.
GLA je v drugi generaciji bolj škatlaste oblike z zglajenimi robovi, zaradi česar ima dober količnik upora – 0,28 Cd. Veliko oblikovnih elementov spominja na razred A, saj si z njim deli velikostno mesto v družini, so pa po drugi strani luči spredaj malenkost drugače oblikovane, da ju ne bi kdo slučajno zamenjal. Notranjost je dobro znana, torej sta lahko na armaturi dva velika zaslona, eden za digitalne merilnike, drugi za multimedijo, je pa zdaj za glave spredaj na voljo 22 milimetrov več prostora, za noge zadaj kar slabih 12 centimetrov več prostora, večja je še odprtina prtljažnega prostora, prtljažnik pa pogoltne 435 litrov. Testni primerek ima 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik z močjo 110 kW (150 KM), zaradi česar se do 100 km/h požene v 8,6 sekunde in doseže hitrost 208 km/h. Kako se obnese brez štirikolesnega pogon izveste kmalu v testu.