Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ford fiesta

Mednarodna predpremiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ne zgodi se pogosto, da pridem na mednarodno premiero novega avtomobila in ga ne morem voziti. Še redkejše so premiere, kjer imamo na voljo oblikovalce, ki nam lepo razložijo, na kaj vse smo pri novem avtomobilu lahko pozorni. Zato je bila tale še posebej zanimiva.
Ford fiesta
Foto: Anže Jereb
17. 3. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0
mednarodna premiera ford fiesta
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Tokratna novost je ford fiesta in preden se potopimo vanjo, vprašanje. Retorično, kajpak. Ste vedeli, da ima v povprečju izdelek le tri minute časa, da prepriča potencialnega kupca in to velja tudi za avtomobile? Mislim, da že prejšnje fieste s svojo obliko niso imele težav prepričevati kupce in jih tudi nova ne bo imela, je pa pomembno še marsikaj drugega. Avtomobil mora prepričati vsa čutila, ne le oči oziroma vida. Ko se usedete notri in v vaš nos pride vonj notranjosti, vam mora biti ta všeč. Ko zaprete vrata, vas zvok ne sme motiti, in ko primete volan, mora vse štimati.

Ford ima po svetu kar nekaj oblikovalskih centrov, ta, kjer je obleko dobila nova fiesta, meri kar 16.000 kvadratnih metrov. Poleg oblikovalcev in inženirjev pri snovanju novega avtomobila sodelujejo še drugi ljudje, pri fiesti celo psihologi. Senzorika je tisto, kar jih je zanimalo tokrat, zato so od več tisoč voznikov pridobili ogromno informacij. Njihove odzive so merili s pomočjo senzorjev in računalnikov, spremljali signale možganov ter tako natančno vedeli, kdaj se oseba počuti dobro, kaj ji ugaja in kaj ne.

V bistvu podobne raziskave niso totalna novost, Ford pri snovanju svojih vozil skoraj vedno pridobi informacije uporabnikov. Ko v ZDA snujejo novi F-150, se ekipa za nekaj tednov odpravi na kmetijo in tam ugotavlja, kakšne so potrebe potencialnih bodočih lastnikov. Ko gre za novi transit, se za nekaj tednov pridružijo dostavljavcu in tako naprej.

 Zunaj je še bolj simpatična in po dveh generacijah zadaj nima več pokončnih luči.

Ampak ostanimo pri fiesti. Zunaj je še bolj simpatična in po dveh generacijah zadaj nima več pokončnih luči, sedaj so vodoravne, zaradi česar deluje bolj široko in nastopaško. Spredaj boste lahko izbirali med štirimi različnimi maskami in še večjim številom različnih odprtin za zajem zraka, na voljo bo seveda tudi nabrita ST ali elegantna fiesta vignale.

Pri novih generacijah vozil vedno poslušamo, da so materiali boljši, da je sedaj na voljo dodaten priključek za USB in podobno, fiesta pa je dobila še veliko več. Na nekaterih področjih celo manj, stikal okoli voznika je le pol toliko kot prej, materiali so občutno boljši, majhen zaslon je zamenjal velik in bistveno bolj pregleden, vse pomembne funkcije so postavili bolj naprej, da so vozniku čim bližje, več je odlagališč. Saj veste, da smo kupci vedno bolj zahtevni. Da bo škripanja in cviljenja čim manj, je skoraj celoten zgornji del armaturne plošče iz enega kosa. Znotraj vas bo lahko razvajalo ozvočenje B&O Play.

Amko Leenarts, vodja globalnih postopkov za oblikovanje notranjosti pri Fordu: "Novi ford fiesta ima le še polovico toliko stikal kot pretekli model, vse za povečevanje udobja in varnosti potnikov.

Kako se pelje in kakšna je nasploh, izveste drugič, ko jo bomo peljali, dodajam le še nekaj stavkov o Fordovih načrtih za naprej. Dejansko je zanimivo, da so že pred petdesetimi leti predstavljali koncepte s kvazi-navigacijskim zaslonom ter hlajenimi predali. Podobno kot takrat so tudi sedaj njihove misli usmerjene v bližnjo ali daljno prihodnost, že čez nekaj let bodo namreč na ceste postavili serijsko avtonomno vozilo brez volanskega obroča ali stopalk. Pisalo se bo leto 2021.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 5. 2024
Maj 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 2 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 2 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |