Deljene površine za kolesa in avte
Varno za volanom
Stranske črte, ki so pomaknjene bolj k sredini ceste, psihološko vplivajo na voznike avtomobilov in posledično v teoriji vozijo počasneje tudi takrat, ko si ceste ne delijo s kolesarji. V praksi pa Anže ne opazi bistvene razlike v hitrosti avtomobilov, ampak da marsikdo vozi popolnoma narobe!
Dobra rešitev? Seveda. Vse, kar izboljša varnost za vse udeležence, je lahko dobro, če ne zmanjša pretočnosti. Zdaj veste, kako je prav, kolesarji pa ne pozabite še na lučke in odsevna telesa, da se vas bo dobro videlo!
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!