Ko gre družina smučat
Seat alhambra 2.0 TDI ecomotive 4x4
Gre za, če se pohecam, sestrično Volkswagnovega sharana, ki ponuja enako veliko prostora in uporabnosti. Sedežev je sedem, če vas je veliko, vsi pa se lepo zlagajo in pomikajo, da je znotraj karseda prilagodljivo. Sploh voznik odlično in visoko sedi in ima okoli sebe dobro delovno okolje. Preglednost je krasna, zato so dolge poti, po drugi strani pa parkiranja lahko brez stresa. Če dobro pomislim, prav ničesar nisem pogrešal znotraj, kar se tiče uporabnosti, zato pa toliko bolj kakšno 'špansko posebnost'.
Prav tako kot notranjost so me hladnega pustili zunanjost in vozne lastnosti. V bistvu Seatu še najbolj zamerim, da niso naredili bolj posebnega avtomobila, ker bi ga lahko, tako pa je le klon sharana. Če ostanem pri takšnem tipu vozila hladen med vožnjo, je pa seveda le velik plus. Alhambra se namreč obnaša tako predvidljivo in varno, da gre res težko kaj narobe, ko upoštevate, da se vozite v visokem družinskem vozilu. Pozna se, da mora motor premikati veliko maso, zato ni preveč poskočen, ampak gre čisto v redu. S tehnologijami ecomotive pa pripomore k ugodni porabi goriva, ki je na testu znašala tudi le sedem litrov, v mestih pa okoli devet.
In štirikolesni pogon? V bistvu ni kaj reči. Deluje pričakovano odlično, na spolzkem je z njim pravo veselje speljevati, le krog obračanja se malenkost poveča in zato rabite več prostora. Poraba se sicer v praksi poveča za kakšne pol litra in če ga res potrebujete, morate zanj doplačati le slabih 700 evrov. Ni veliko, ob stroških za smučarijo v bistvu zanemarljiv strošek.
tehnični podatki | seat alhambra 2,0 TDI ecomotive 4x4 |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1968 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 103 (140) pri 4.200 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 320 od 1.750 do 2.500 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4854x1904x1720 |
medosna razdalja v mm | 2920 |
prtljažnik v litrih | 809 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1747(763) |
največja hitrost v km/h | 191 |
pospešek 0-100 km/h v s | 11,4 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,4/5,2/6,0 |
poraba na testu v l/100 km | 7,4 |
cena osnovnega vozila v EUR | 25.569 |
cena testnega vozila v EUR | 32.159 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 |
08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!