Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Koliko stane?

Citroën nemo combi+ 1,4 SX

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Avto industrija že kar nekaj let zagrizene obrtnike podpira z lahkimi dostavniki. Citroën nemo gre tukaj skupaj s Fiatom in Peugeotom še korak dlje, saj hoče biti tudi družinsko uporaben.
Koliko stane?
Foto: Matej Mihinjač
17. 2. 2011 ob 19:40
Komentarjev: 0
video test citroën nemo combi+ 1.4 SX
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Zato pa, za razliko od svojih modno zavednih bratov in sester, ne pokaže pravega francoskega porekla. Pri oblikovanju lahkih dostavnikov pač ne gre odkrivati tople vode, škatlasta zunanjost ne dopušča toliko oblikovalske širine. Igrive otroške oči sicer takoj opazijo podobnost z junakom istoimenskega animiranega filma, razpotegnjen obraz, napihnjeni blatniki in grobo odsekan zadek pa starejšim opazovalcem nagonsko zastavijo vprašanje, kaj nemo sploh je? Praktična so stranska drsna vrata, za odpiranje prtljažnika je potrebno (pre)več prostora, hkrati se slednji za povprečno visoke odpira prenizko, pregled nad mrtvimi koti je zaradi majhnih stranskih oken otežen. Truda oblikovalcev seveda ne gre dajati v nič, plastični kirurgi so nemu celo napihnili ustnice, zgladili gube in opravili temeljito liposukcijo bokov, tako da je koža mladostno napeta. Najbrž so večini znane slabe lastnosti botoksa, zato se nikakor ne morem znebiti grenkega občutka, da je bil trud narediti 'škatlo' lépo, pretiran.

Kot je to v navadi pri klestenju produkcijskih stroškov, sladokusci tukaj ne bodo potešeni. Na pogled špartanska notranjost je namenjena zgolj in samo uporabi, prav nič pa uživanju, če je še kdo slučajno dobil vtis, da gre še za enega 'lifestyle križanca'. Že uveljavljeni obrtniki za svoj denar ne bodo dobili pravega partnerja pa čeprav so zadnji sedeži lahko odstranljivi. Dajo se tudi povsem zložiti in tako osnovnih 356 povečajo do kar 2500 litrov. Prostora je tako veliko, njegova razporeditev pa nikakor ni optimalna, še manj dovoljena obremenitev, ki je s samo nekaj več kot 400 kg pravi pljunek v obraz mladim podjetnikom. Pozna se, da je v prvi vrsti namenjen prevozu potnikov in je vzmetenje vseeno malo mehkejše kot pri dostavni različici, še vedno pa pretrdo. Škoda tudi, da se sedežev ne da premikati vzdolžno ali vsaj po naklonu. Štirje povprečno visoki odrasli se tako komajda udobno peljejo. Zadaj hitro zmanjka prostora za noge, voznik pa se bo domov pripeljal z opraskanim levim golenom, ker je plastika pod volanom nameščena tako nizko. Z vidika družinskega vozila mu manjka tudi več varnostnih dodatkov.

1,4-litrski mlinček s 54 kW in 5-stopenjski ročni menjalnik sta preslabotna za nekaj manj kot 1300 kg suhe mase. V mestu še nekako gre, na hitrih cestah pa se pokažeta slaba odzivnost agregata in zatikajoč ter kratek menjalnik pri hitrostih nad 100 km/h. Krmiljenje bo za marsikoga pretrdo in slabo odzivno. To se še posebej pokaže na spolzkem cestišču, ko voznik praktično ne dobi nobenih informacij s ceste. Preglednost je, razen vstran, odlična, voznik ima občutek, da vozi avtobus in ne kompaktnega enoprostorca.

Zadnja generacija citroëna berlingo je zrasla v vse smeri, pridobila nekaj na udobnosti in posledično tudi na ceni. In ravno porast cene je razlog, da so Francozi na trg poslali še nema, cenovno ugodno alternativo svojemu paradnemu konju. Že res, da ga lahko dobite že za 10.640 evrov, glede na njegovo namembnost in ponudbo pa se bo najverjetneje veliko kupcev raje odločilo za vzhodnjaški ciganski golaž, pripravljen izpod rok francoskega kuharja, kot pa za francosko polžjo specialiteto.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki citroën nemo combi+ 1,4 SX
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 2 ventila na valj
prostornina v ccm 1360
moč v kW (KM) pri vrt./min 55 (75) pri 5.200
največji navor v Nm pri vrt./min 118 pri 2.600
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3960 x 1720 x 1720
medosna razdalja v mm 2513
prtljažnik v litrih 356
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1165 (535)
največja hitrost v km/h 155
pospešek 0-100 km/h v s 16,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,8/5,9/6,9
poraba na testu v l/100 km 7,7
cena osnovnega vozila v EUR 10.640
cena testnega vozila v EUR 12.090
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 13.800

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 11. 2. 2025
Februar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627280102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 3 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |