
Kot je to v navadi pri klestenju produkcijskih stroškov, sladokusci tukaj ne bodo potešeni. Na pogled špartanska notranjost je namenjena zgolj in samo uporabi, prav nič pa uživanju, če je še kdo slučajno dobil vtis, da gre še za enega 'lifestyle križanca'. Že uveljavljeni obrtniki za svoj denar ne bodo dobili pravega partnerja pa čeprav so zadnji sedeži lahko odstranljivi. Dajo se tudi povsem zložiti in tako osnovnih 356 povečajo do kar 2500 litrov. Prostora je tako veliko, njegova razporeditev pa nikakor ni optimalna, še manj dovoljena obremenitev, ki je s samo nekaj več kot 400 kg pravi pljunek v obraz mladim podjetnikom. Pozna se, da je v prvi vrsti namenjen prevozu potnikov in je vzmetenje vseeno malo mehkejše kot pri dostavni različici, še vedno pa pretrdo. Škoda tudi, da se sedežev ne da premikati vzdolžno ali vsaj po naklonu. Štirje povprečno visoki odrasli se tako komajda udobno peljejo. Zadaj hitro zmanjka prostora za noge, voznik pa se bo domov pripeljal z opraskanim levim golenom, ker je plastika pod volanom nameščena tako nizko. Z vidika družinskega vozila mu manjka tudi več varnostnih dodatkov.
Zadnja generacija citroëna berlingo je zrasla v vse smeri, pridobila nekaj na udobnosti in posledično tudi na ceni. In ravno porast cene je razlog, da so Francozi na trg poslali še nema, cenovno ugodno alternativo svojemu paradnemu konju. Že res, da ga lahko dobite že za 10.640 evrov, glede na njegovo namembnost in ponudbo pa se bo najverjetneje veliko kupcev raje odločilo za vzhodnjaški ciganski golaž, pripravljen izpod rok francoskega kuharja, kot pa za francosko polžjo specialiteto.
tehnični podatki | citroën nemo combi+ 1,4 SX |
vrsta motorja | bencinski, štirivaljni, vrstni, 2 ventila na valj |
prostornina v ccm | 1360 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 55 (75) pri 5.200 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 118 pri 2.600 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 3960 x 1720 x 1720 |
medosna razdalja v mm | 2513 |
prtljažnik v litrih | 356 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1165 (535) |
največja hitrost v km/h | 155 |
pospešek 0-100 km/h v s | 16,2 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 8,8/5,9/6,9 |
poraba na testu v l/100 km | 7,7 |
cena osnovnega vozila v EUR | 10.640 |
cena testnega vozila v EUR | 12.090 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 13.800 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















