Vitalen kljub starosti
Audi A3 sportback 1.6 TDI attraction comfort
Vseeno dokazuje, da je bila osnova odlično zastavljena, saj posebnih napak oziroma zamer ne kaže niti pri tej starosti. Okolje je namreč sestavljeno zelo dobro in tudi uporabljeni materiali so kakovostni, a kar se je pred sedmimi leti štelo za vrhunski material, je dandanes le še malce boljši material. S prav takšno izdelavo in uporabljenimi sestavinami kot ta A3, se ponaša tudi zadnja generacija golfa. Posebnega duha po premium okolju torej ne boste občutili in tu se leta najbolje poznajo.
Oblikovna udarnost ima običajno velik 'vau' efekt le kakšno leto, potem pa se je hitro naveličamo. Ker je zunanjost audija A3 od nekdaj dokaj zadržana, pa dejansko to pomeni, da se je tudi po tolikšnem času še nismo naveličali. Z zadnjo prenovo je avtomobil dobil led diode v žarometih in nekaj drugih manjših popravkov, ki so poskrbeli, da še danes izgleda dobro, notranja ureditev je umirjena, kot se za znamko spodobi, a lepo pregledna in s smiselno razporejenimi stikali. Prav zanimivo je, da se kljub starejši zasnovi v tem avtomobilu voznik takoj počuti domače in da zmore ta audi po prijetnosti okolja še vedno zlahka konkurirati večini novejših tekmecev.
Prostornost je seveda omejena z velikostjo segmenta in v tem pogledu spada A3 nekako v povprečje. Novejši predstavniki, če poleg štejemo tudi manj premium znamke, ponujajo več prostora, zlasti v prtljažniku, za potnike pa ga je povsod zelo podobno.
Sicer pa ta audi ni nikakršen športnik. Pa ne le zaradi precej šibkega motorja. Celotno okolje je umirjeno in voznik sploh ne čuti potrebe po hitrejši vožnji, čeprav bi podvozje to zmoglo. Je namreč dobro uigrano, a vse svoje prednosti pokaže predvsem pri običajni vožnji, kjer grbine in ostale anomalije zelo lepo ublaži. V duhu umirjenega karakterja torej.
Spisek opreme v testnem avtomobilu ni posebej dolg, vključuje pa vse pomembnejše stvari, ki bi jih utegnili pogrešati. Dvojno klimatsko napravo, parkirne senzorje zadaj, tempomat in seveda sistem ESP. Vse to ima svojo ceno, tokrat malce nad 24.000 evri, kar ni malo oziroma je eden od glavnih pokazateljev, da gre za premium znamko. V hiši namreč za takšno ceno lahko dobite precej bolje opremljenega in motoriziranega golfa, res pa ta ne bo na nosu nosil štirih krogov.
Za zaključek še morda beseda o motorju. Ta ni posebej prepričljiv, saj gre za mali 1,6-litrski dizelski agregat s 77 kilovati moči. Je dovolj zmogljiv za vsakodnevno vožnjo, le zahtevni ne smete biti preveč. Če radi pogosto prehitevate, potem bo prešibak. Nekako pa nenavadno izgleda v takšnem avtomobilu menjalnik z le petimi prestavami. Tale audi torej še vedno zna držati korak s časom, ni pa praktično v ničemer več poseben. Vsaj s takšno opremo in motorjem ne, za razliko od recimo RS3, ki pa je kljub starosti modela še vedno zelo zanimiv!
tehnični podatki | audi A3 sportback 1,6 TDI attraction comfort |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1598 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 77 (105) pri 4400 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 250 pri 1500-2500 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4292 x 1765 x 1423 |
medosna razdalja v mm | 2578 |
prtljažnik v litrih | 370 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1320 (560) |
največja hitrost v km/h | 194 |
pospešek 0-100 km/h v s | 11,7 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,1/3,8/4,2 |
poraba na testu v l/100 km | 5,7 |
cena osnovnega vozila v EUR | 21.630 |
cena testnega vozila v EUR | 23.531 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 24.520 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!