Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Vitalen kljub starosti

Audi A3 sportback 1.6 TDI attraction comfort

Avtor prispevka: Anže Jereb
Po sedmih letih na trgu se aktualna generacija audija A3 počasi poslavlja, v prvi polovici naslednjega leta pa jo bo zamenjala nova. Zato je logično, da ta testni A3 ne postavlja meril praktično na nobenem področju.
Vitalen kljub starosti
Foto: Anže Jereb
10. 1. 2012 ob 14:00
Komentarjev: 0

Vseeno dokazuje, da je bila osnova odlično zastavljena, saj posebnih napak oziroma zamer ne kaže niti pri tej starosti. Okolje je namreč sestavljeno zelo dobro in tudi uporabljeni materiali so kakovostni, a kar se je pred sedmimi leti štelo za vrhunski material, je dandanes le še malce boljši material. S prav takšno izdelavo in uporabljenimi sestavinami kot ta A3, se ponaša tudi zadnja generacija golfa. Posebnega duha po premium okolju torej ne boste občutili in tu se leta najbolje poznajo.

Oblikovna udarnost ima običajno velik 'vau' efekt le kakšno leto, potem pa se je hitro naveličamo. Ker je zunanjost audija A3 od nekdaj dokaj zadržana, pa dejansko to pomeni, da se je tudi po tolikšnem času še nismo naveličali. Z zadnjo prenovo je avtomobil dobil led diode v žarometih in nekaj drugih manjših popravkov, ki so poskrbeli, da še danes izgleda dobro, notranja ureditev je umirjena, kot se za znamko spodobi, a lepo pregledna in s smiselno razporejenimi stikali. Prav zanimivo je, da se kljub starejši zasnovi v tem avtomobilu voznik takoj počuti domače in da zmore ta audi po prijetnosti okolja še vedno zlahka konkurirati večini novejših tekmecev.

Prostornost je seveda omejena z velikostjo segmenta in v tem pogledu spada A3 nekako v povprečje. Novejši predstavniki, če poleg štejemo tudi manj premium znamke, ponujajo več prostora, zlasti v prtljažniku, za potnike pa ga je povsod zelo podobno.

Sicer pa ta audi ni nikakršen športnik. Pa ne le zaradi precej šibkega motorja. Celotno okolje je umirjeno in voznik sploh ne čuti potrebe po hitrejši vožnji, čeprav bi podvozje to zmoglo. Je namreč dobro uigrano, a vse svoje prednosti pokaže predvsem pri običajni vožnji, kjer grbine in ostale anomalije zelo lepo ublaži. V duhu umirjenega karakterja torej.

Spisek opreme v testnem avtomobilu ni posebej dolg, vključuje pa vse pomembnejše stvari, ki bi jih utegnili pogrešati. Dvojno klimatsko napravo, parkirne senzorje zadaj, tempomat in seveda sistem ESP. Vse to ima svojo ceno, tokrat malce nad 24.000 evri, kar ni malo oziroma je eden od glavnih pokazateljev, da gre za premium znamko. V hiši namreč za takšno ceno lahko dobite precej bolje opremljenega in motoriziranega golfa, res pa ta ne bo na nosu nosil štirih krogov.

Za zaključek še morda beseda o motorju. Ta ni posebej prepričljiv, saj gre za mali 1,6-litrski dizelski agregat s 77 kilovati moči. Je dovolj zmogljiv za vsakodnevno vožnjo, le zahtevni ne smete biti preveč. Če radi pogosto prehitevate, potem bo prešibak. Nekako pa nenavadno izgleda v takšnem avtomobilu menjalnik z le petimi prestavami. Tale audi torej še vedno zna držati korak s časom, ni pa praktično v ničemer več poseben. Vsaj s takšno opremo in motorjem ne, za razliko od recimo RS3, ki pa je kljub starosti modela še vedno zelo zanimiv!

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki audi A3 sportback 1,6 TDI attraction comfort
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 77 (105) pri 4400
največji navor v Nm pri vrt./min 250 pri 1500-2500
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4292 x 1765 x 1423
medosna razdalja v mm 2578
prtljažnik v litrih 370
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1320 (560)
največja hitrost v km/h 194
pospešek 0-100 km/h v s 11,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,1/3,8/4,2
poraba na testu v l/100 km 5,7
cena osnovnega vozila v EUR 21.630
cena testnega vozila v EUR 23.531
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 24.520

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 2. 6. 2024
Junij 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 2 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 2 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |