Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Kdor išče, ta najde

Audi A6 allroad 3.0 TDI quattro

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Če v poplavi modelov iščete popoln avtomobil, sem našel enega za vas: audija A6 allroad. Se vam zdi, da pretiravam? Če ste ljubitelj BMW-ja in Mercedes-Benza, že, sicer pa je to dejansko eden najpopolnejših avtomobilov na svetu.
Kdor išče, ta najde
Foto: Jani Ugrin & Anže Jereb
11. 1. 2013 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

verjetno največ, kar lahko ponudi en avtomobil
motor je zmogljiv in uglajen
menjalnik prestavlja hitro in brezčutno
v kabini je ogromno prostora
izdelava je na najvišjem nivoju
ergonomija voznikovega prostora je po meri vsakogar
po višini nastavljivo podvozje za vse terene
posebnost različice allroad in ugled
poraba goriva ob umirjeni vožnji
napredna tehnologija vmesnika MMI
cena z dodatno opremo
manj udobno speljevanje z menjalnikom DSG
štirikolesni pogon se zelo čuti ob speljevanju v ovinek
4,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.7 (35 glasov)
video test audi A6 allroad 3.0 TDI quattro
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

V primeru, da denar ni ovira, je to eden najboljših avtomobilov na svetu!

Ampak bodimo realni; mogoče je malo velik za vsakega, dolg je skoraj 5 metrov, predvsem pa je cena tista, ki bo marsikoga prikovala na realna tla. Zato predpostavljam, da denar ni ovira, ker dobrih 82 tisoč evrov le ni mačji kašelj. Osnovnega allroada s tem motorjem in menjalnikom sicer dobite za 17 tisoč evrov manj, tako da v tem primeru nima finega usnja na sedežih, zmogljive navigacijske naprave ali vrhunskega ozvočenja Bose, ali pa velikih in lepih alu-platišč. Ampak vse to ima lahko tudi običajni A6 avant, nima pa napisa Allroad!

In to ga dela tako posebnega. Čeprav ga bo marsikomu škoda, gre lahko tudi po kakšnih slabših cestah. Le s takšnimi gumami, kot jih imel testni, ne. Te s svojim profilom še za kakšno blatno cesto niso, ampak samo za asfalt. V času testa je bil ponekod tudi sneg in se je v praksi spet lepo izkazalo, da so za zimske razmere veliko primernejše ožje pnevmatike na manjših platiščih in je kar škoda, da si nekdo kupi takšen zmogljiv avtomobil, potem je pa celo na snegu, kjer bi moral kraljevati, nebogljen kot malček, ki je ravno shodil.

Vem, da se bo z allroadom večina lastnikov še na makadam redko zapeljala, ampak njegov štirikolesni pogon zmore veliko več. Na terenu ta avto ustavita v bistvu samo predolga previsa spredaj in zadaj, ker je tudi oddaljenosti od tal dovolj. Podvozje lahko namreč dvignete kar za 10 centimetrov višje od avanta, če se vozite po kakšnem terenu. In potem je tukaj še štirikolesni pogon quattro, ki še vedno deluje čisto mehansko, zato ni nobenih zamikov pri distribuciji navora, lahko pa ob zdrsu posameznega para do 70 odstotkov prenese na sprednji in do 85 odstotkov navora na zadnji par koles. V normalnih razmerah prenaša 60 odstotkov na zadnji par, kar je fino predvsem pri speljevanju in vožnji v ovinek. Allroad se kljub svoji velikosti prav lahkotno vozi in čeprav tehta skoraj dve toni, vas bo velikokrat z dinamično nastavitvijo podvozja presenetil, čeprav mislim, da sta pri takšnem vozilu besedi šport in dinamika primerni toliko kot določena domača politika na svojih položajih, ki se jih oklepata kot nizkopresečne pnevmatike na testnem allroadu. Ravno po njihovi zaslugi se zato odlično obnese na suhi (tudi mokri) lepi cesti. In moram priznati, da se tako udobno že dolgo nisem peljal. Celo z 19-palčnimi platišči prilagodljivo zračno vzmetenje tako dobro blaži vse skupaj, da boste hitro pozabili na marsikateri evro, ki so ga naši cestarji zakopali neznano kam.

Zaradi vsega naštetega je allroad le malo bolj okoren od različice A6 avant, na kateri je zasnovan, zato mogoče velja priporočilo, da si kupite kar slednjega s štirikolesnim pogonom, če ne mislite ravno voziti po slabih cestah. Pri testnem se je sicer zelo čutil pogon quattro med speljevanjem z zasukanim volanom, ko se je celoten avtomobil kar malo stresel, ampak tega pri ostalih audijih že nekaj časa nisem tako očitno občutil (niti pri novem Q5 ne), zato je bil testni verjetno že malo utrujen. Se pa vsekakor pozna, da je stalno štirikolesno gnan avtomobil po občutku na mestu težji in bolj okoren pri parkiranju.

180 kW moči je vselej dovolj!

Na vsak način izberite trilitrski turbodizelski TDI V6, ker vas bo navdušil v vseh pogledih. Moči je s 180 kilovati (245 KM) vselej dovolj, o čemer pričata tudi podatka o pospešku 6,6 sekunde do 100 km/h in največja hitrost 243 km/h. Še bolj pa boste poznavalci prikimavali ob podatku o navoru 580 Nm, saj so ravno vmesni pospeški tisti, ki jih boste med vsakodnevnimi vožnjami najbolj cenili in občutili. Sam motor je lepo odziven, se za dizla precej rad zavrti tudi v rdeče polje vrtljajev, obenem pa po zaslugi šestih valjev oddaja še sprejemljiv zvok, da ga ne boste takoj zamenjali za traktor. Za cestno vožnjo se odlično obnese še menjalnik S-tronic, ki ima pri Audiju 7 prestav. Brez dvoma gre za enega najboljših menjalnikov, ko govorimo o delovanju tako med počasno kot hitro vožnjo. V bistvu deluje tako dobro, da boste nanj kar pozabili. Dokler se ne boste ustavili. In ponovno speljali. Rak-rana vseh tovrstnih robotiziranih menjalnikov z dvojno sklopko je namreč speljevanje, ki ni tako gladko kot bi si želeli razvajenci s klasičnimi samodejnimi menjalniki, s tem pa je lahko tudi neroden na kakšnem zelo strmem terenu, na katerem se je potrebno recimo obrniti na zelo majhnem prostoru. Če se s tem nikoli ne boste srečali, lahko zadnji stavek kar pozabite, takšen menjalnik je namreč 'kriv' tudi za zelo zmerno porabo goriva, ki je na testu znašala čisto spodobnih 8,4 litra na 100 km, brez težav pa se da voziti tudi z litrom manj v povprečju.

Vsaj omeniti moram še, da je v kabini ogromno prostora, da so sedeži zelo udobni, da je delovno okolje odlično, čeprav nekaterim preveč klasično dolgočasno, celo zastarelo oblikovano, da so materiali zelo fini in merilniki pregledni, z izjemno veliko informacijami, ki jih lahko prikazujejo hkrati. Naprednost kaže takšen audi tudi s tem, da lahko v navigacijo imena vpisujete kar s prstom na posebni ploščici levo od ročice menjalnika.

Allroad spada v zelo maloštevilno zastopan razred 'povišanih karavanov', prilagojenih za vožnjo po slabih cestah, pri katerih se vozniki nočejo odpovedati udobju klasičnih limuzin in dobrim voznim lastnostim na urejenih cestah. Seveda zaradi redkosti nosi tudi svojevrsten prestiž in kdor išče praktično vse lastnosti, ki si jih lahko zamisli, v enem avtomobilu, jih bo v tem avtomobilu 'skoraj' našel. Skoraj zato, ker bi moral znati spreminjati le še obliko pa bi bil najbolj vsestranski avto na svetu.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki audi A6 allroad 3.0 TDI quattro
vrsta motorja turbodizelski, 6-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2967
moč v kW (KM) pri vrt./min 180 (245) pri 4.000-4.500
največji navor v Nm pri vrt./min 580 pri 1.750-2.500
menjalnik robotizirani, 7-stopenjski, DSG
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4940 x 1898 x 1452
medosna razdalja v mm 2905
prtljažnik v litrih 565
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1855 (650)
največja hitrost v km/h 243
pospešek 0-100 km/h v s 6,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,9/6,0/6,7
poraba na testu v l/100 km 8,4
cena osnovnega vozila v EUR 64.140
cena testnega vozila v EUR 65.393
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 82.942

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 10. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |