Kdor išče, ta najde
Audi A6 allroad 3.0 TDI quattro
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
V primeru, da denar ni ovira, je to eden najboljših avtomobilov na svetu!
Ampak bodimo realni; mogoče je malo velik za vsakega, dolg je skoraj 5 metrov, predvsem pa je cena tista, ki bo marsikoga prikovala na realna tla. Zato predpostavljam, da denar ni ovira, ker dobrih 82 tisoč evrov le ni mačji kašelj. Osnovnega allroada s tem motorjem in menjalnikom sicer dobite za 17 tisoč evrov manj, tako da v tem primeru nima finega usnja na sedežih, zmogljive navigacijske naprave ali vrhunskega ozvočenja Bose, ali pa velikih in lepih alu-platišč. Ampak vse to ima lahko tudi običajni A6 avant, nima pa napisa Allroad!
In to ga dela tako posebnega. Čeprav ga bo marsikomu škoda, gre lahko tudi po kakšnih slabših cestah. Le s takšnimi gumami, kot jih imel testni, ne. Te s svojim profilom še za kakšno blatno cesto niso, ampak samo za asfalt. V času testa je bil ponekod tudi sneg in se je v praksi spet lepo izkazalo, da so za zimske razmere veliko primernejše ožje pnevmatike na manjših platiščih in je kar škoda, da si nekdo kupi takšen zmogljiv avtomobil, potem je pa celo na snegu, kjer bi moral kraljevati, nebogljen kot malček, ki je ravno shodil.
Zaradi vsega naštetega je allroad le malo bolj okoren od različice A6 avant, na kateri je zasnovan, zato mogoče velja priporočilo, da si kupite kar slednjega s štirikolesnim pogonom, če ne mislite ravno voziti po slabih cestah. Pri testnem se je sicer zelo čutil pogon quattro med speljevanjem z zasukanim volanom, ko se je celoten avtomobil kar malo stresel, ampak tega pri ostalih audijih že nekaj časa nisem tako očitno občutil (niti pri novem Q5 ne), zato je bil testni verjetno že malo utrujen. Se pa vsekakor pozna, da je stalno štirikolesno gnan avtomobil po občutku na mestu težji in bolj okoren pri parkiranju.
180 kW moči je vselej dovolj!
Na vsak način izberite trilitrski turbodizelski TDI V6, ker vas bo navdušil v vseh pogledih. Moči je s 180 kilovati (245 KM) vselej dovolj, o čemer pričata tudi podatka o pospešku 6,6 sekunde do 100 km/h in največja hitrost 243 km/h. Še bolj pa boste poznavalci prikimavali ob podatku o navoru 580 Nm, saj so ravno vmesni pospeški tisti, ki jih boste med vsakodnevnimi vožnjami najbolj cenili in občutili. Sam motor je lepo odziven, se za dizla precej rad zavrti tudi v rdeče polje vrtljajev, obenem pa po zaslugi šestih valjev oddaja še sprejemljiv zvok, da ga ne boste takoj zamenjali za traktor. Za cestno vožnjo se odlično obnese še menjalnik S-tronic, ki ima pri Audiju 7 prestav. Brez dvoma gre za enega najboljših menjalnikov, ko govorimo o delovanju tako med počasno kot hitro vožnjo. V bistvu deluje tako dobro, da boste nanj kar pozabili. Dokler se ne boste ustavili. In ponovno speljali. Rak-rana vseh tovrstnih robotiziranih menjalnikov z dvojno sklopko je namreč speljevanje, ki ni tako gladko kot bi si želeli razvajenci s klasičnimi samodejnimi menjalniki, s tem pa je lahko tudi neroden na kakšnem zelo strmem terenu, na katerem se je potrebno recimo obrniti na zelo majhnem prostoru. Če se s tem nikoli ne boste srečali, lahko zadnji stavek kar pozabite, takšen menjalnik je namreč 'kriv' tudi za zelo zmerno porabo goriva, ki je na testu znašala čisto spodobnih 8,4 litra na 100 km, brez težav pa se da voziti tudi z litrom manj v povprečju.
Vsaj omeniti moram še, da je v kabini ogromno prostora, da so sedeži zelo udobni, da je delovno okolje odlično, čeprav nekaterim preveč klasično dolgočasno, celo zastarelo oblikovano, da so materiali zelo fini in merilniki pregledni, z izjemno veliko informacijami, ki jih lahko prikazujejo hkrati. Naprednost kaže takšen audi tudi s tem, da lahko v navigacijo imena vpisujete kar s prstom na posebni ploščici levo od ročice menjalnika.
tehnični podatki | audi A6 allroad 3.0 TDI quattro |
vrsta motorja | turbodizelski, 6-valjni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2967 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 180 (245) pri 4.000-4.500 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 580 pri 1.750-2.500 |
menjalnik | robotizirani, 7-stopenjski, DSG |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4940 x 1898 x 1452 |
medosna razdalja v mm | 2905 |
prtljažnik v litrih | 565 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1855 (650) |
največja hitrost v km/h | 243 |
pospešek 0-100 km/h v s | 6,6 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,9/6,0/6,7 |
poraba na testu v l/100 km | 8,4 |
cena osnovnega vozila v EUR | 64.140 |
cena testnega vozila v EUR | 65.393 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 82.942 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!