Omejena simpatičnost
Fiat qubo trekking 1.3 multijet
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Takšen qubo z opremo trekking deluje terensko, a ni niti to, saj gre le za paket vizualnih dodatkov, pogon pa je speljan le k sprednjemu paru koles. Sicer ima ESP še poseben 'terenski' program, ki dopušča nekaj več zdrsa, zato takšen qubo nekoliko lažje prepleza kakšen spozek klanec, a terenskih vrlin od njega vseeno ne pričakujte, se zna vseeno hitro zatakniti, zlasti, če pnevmatike ne bodo najboljše.
Je pa qubo zelo zabaven v vožnji. Ker je kratek in visok, mora biti trd, da se varno pelje. In zato tudi je trd, kakšne neravnine prav nesramno prežveči in potnike fino preruka, marsikomu zna biti celo pretrd, je pa posledično precej zabaven. Da gre za vozilo z drugačnimi osnovnimi potrebami in ne s prinašanjem nasmeha na usta, bi rekli le zaradi višjega položaja sedenja. Sicer pa je občutek odličen, volan je izdatno nastavljiv, sedež tudi. Konec koncev niti krmilni mehanizem ne nudi enormnih količin podatkov o dogajanju pod kolesi, predvsem zaradi čvrstega blaženja, pa je vseeno relativno enostavno ugotoviti, koliko je še oprijema. No, pa smo zašli, saj ne gre za dirkalnik ... Potniško je qubo torej precej trd, a nasploh prijeten in dovolj prostoren.
Testnega trekkinga je poganjal 1,3-litrski turbodizelski motor JTD. Je dovolj zmogljiv, saj gre za precej majhen avtomobil in tudi poraba goriva je s šestimi litri dokaj majhna. Nas pa je s svojim robustnim traktorskim zvokom opomnil, da gre po zasnovi že za precej star motor, saj tako glasnega že dolgo nismo slišali. In to je dejansko njegova največja hiba in obenem največja hiba vozila. Zato priporočamo, da izberete drug pogonski agregat.
tehnični podatki | fiat qubo trekking 1,3 multijet 16v 95 |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1248 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 70 (95) pri 4.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 190 pri 1.500 |
menjalnik | ročni, petstopenjskix |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 3970 x 1716 x 1803 |
medosna razdalja v mm | 2513 |
prtljažnik v litrih | 400 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1275 |
največja hitrost v km/h | 170 |
pospešek 0-100 km/h v s | 15,2 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,1/3,8/4,3 |
poraba na testu v l/100 km | 6,3 |
cena osnovnega vozila v EUR | 12.190 |
cena testnega vozila v EUR | 16.570 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 17.210 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!