Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Družinska vloga

Peugeot 807 2,2 HDi FAP premium

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Težko si je predstavljati takšen avtomobil drugače kot v družinski vlogi. Ima namreč vse, kar ena, lahko tudi velika, družina potrebuje. Prostor, veliko opreme in udobja, prilagodljivost ter varnost. In od lani še nov motor, ki ga krasijo vsi najnovejši tehnološki dodatki kot so nov dvojni turbinski polnilnik in filter trdnih delcev.
Družinska vloga
Foto: Matej Mihinjač
16. 1. 2009 ob 18:58
Komentarjev: 0

807 je šele druga generacija večjih enoprostorskih vozil pri Peugeotu a jim pomanjkanja idej in dovršenosti nikakor ne moremo očitati. Sicer je bil ta model lani rahlo osvežen, ker je na trgu že vse od leta 2002, ko sta ga s sorodnima modeloma, tako kot generacijo prej, skupaj razvila francoski koncern PSA in italijanski Fiat. Oblika ni več nič posebnega, zato boste na cesti večinoma neopazni. Ne skriva podrejenosti prostornosti v kabini in ni neprepoznavna, saj z značilnimi lučmi in masko z velikim levom lepo sledi ostalim modelom starejše generacije pri hiši. Ogromne steklene površine pričarajo prijetno vzdušje v notranjosti, zadnje šipe pa so še zatemnjene, da potnikom ne bo prevroče ob močnem soncu. Ti potniki bodo navdušeni nad drsnimi bočnimi vrati v drugi vrsti, ki jih lahko lastnik ključa odpira tudi z gumbki na njem, za ostalo pa poskrbi elektrika.

Prvi pogled v kabino navduši tudi bolj zahtevne potnike, saj so sedeži oblečeni v usnje, del armaturne plošče in obloge vrat pa v alkantaro. Obenem niti izbor ostalih materialov ni slab, saj je plastika dovolj kvalitetna, da upraviči visoko ceno takšnega peugeota, ki se s paketom opreme 'premium' prične pri 35.750 evrih. Le še pri izdelavi bi se lahko malce bolj potrudili in kakšen kos bolj kvalitetno sestavili z ostalimi. Cena je precejšen zalogaj za večino družin, tistim, ki bodo uspele seči tako visoko, pa bo na voljo še zmogljiva klimatska naprava, gretje sedežev in zračne blazine ter zavese, ki segajo tudi do tretje vrste sedežev. 807 ima lahko največ osem sedežev, pri testnem pa je bil prostor zadaj raje namenjen prtljagi. Seveda; po pričakovanjih je prostora tudi v zadku ogromno, obenem pa lahko sedeže poljubno odstranite iz vozila, tako da potem naraste že na slabe tri 'kubike', kar je dovolj tudi za športne navdušence ali občasne obrtnike. La zaščititi morate vse stene, da se ne bodo povsod poznale praske ostrih predmetov.

Voznik se mora malce navaditi na ročico ročne zavore na levi strani in na dokaj položen volanski obroč, vse ostalo pa je praktično nameščeno in pregledno. Do klimatske naprave boste sicer vedno morali seči mimo prestavne ročice, ki je nameščena na sredinsko konzolo, medtem ko je med sedežema velik in praktičen prazen prostor, na sedežih samih pa še naslona za roki. Osebno mi je bil zelo všeč dizajn merilnikov, ki spominja na stare čase. Številke so natisnjene na zunanjo površino, tako da se igla giba pod njimi, ponoči pa pride do izraza tudi prijetna enakomerna osvetlitev. Po drugi strani bi jih raje videl pred voznikom kot na sredini, tako da se pred volanom nahajajo le kontrolne lučke in podatki potovalnega računalnika. Upravljanje s takšnim peugeotom je, če ste vešči velikih dimenzij, vedno sproščeno opravilo. Prva prestava v menjalniku je kratka, da dobro povleče tudi polno obremenjen (ko lahko tehta  več kot 2,5 tone), medtem ko je šesta dolga, da je lahko varčen na avtocestah. Zaradi visokega težišča se karoserija nagiba bolj kot ste vajeni pri limuzinah, vendar je občutek nad nadzorom dovolj dober, da mu boste zaupali. Hrupa ni veliko, predvsem navdušuje velika prožnost motorja, ki pri 1000 vrtljajih v minuti ponuja že 200 Nm navora. Zasluga gre dvema turbinskima polnilnikoma, ki izboljšata odzivnost in učinkovitost tega štirivaljnega agregata. Porabo goriva v mestih hitro predstavlja dvomestna številka (nad 10 litrov), ker masa vozila zahteva svoj davek, medtem ko na umirjenih avtocestnih vožnjah zlahka pade nekje na 8 litrov na 100 kilometrov.

Ob vsem prostoru in uporabnosti, ki ju 807 ponuja, tako tudi stroški po nakupu ne bi smeli biti preveliki, sploh če se v njem res vozi vse, čemur je namenjen. Torej: vsaj pet članov družine, velik šotor, hrana in še kakšno kolo na strehi. Ne skrbite, tudi za psa se bo našel prostor.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 807 2,2 HDi FAP
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2179
moč v kW (KM) pri vrt./min 125 (170) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 1750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4727 x 1850 x 1863
medosna razdalja v mm 2823
prtljažnik v litrih 324-2948
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1865 (705)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 10,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,2/6,1/7,2
poraba na testu v l/100 km 8,7
cena osnovnega vozila v EUR 35.750
cena testnega vozila v EUR 35.750
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 35.750

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 7. 2024
Julij 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |