Ne le, da ob številki 911 vsakdo pomisli na Porschejev športni avtomobil (razen morda Američani, tam je številka namenjena klicu v sili), 'neun-elfer', kot mu pravijo Nemci, tudi slogovno ponuja eno najbolj ikoničnih karoserijskih oblik. Ne glede na starost so namreč določeni elementi vozila praktično identični, od kupolaste strešne linije, ključavnice za vžig vozila na levi strani, do vedno znova okroglih sprednjih luči, kjer je bila izjema le serija 911 z generacijsko oznako 996, pa so potem vse skupaj hitro opustili.
Sedaj je na naše ceste zapeljala povsem nova generacija, ki ob malenkostnih oblikovnih popravkih ostaja zvesta prejšnjim, vsekakor pa v sebi skriva najnovejšo tehnologijo. Zadaj z majhnim spojlerjem in široko zavorno lučjo spominja na manjši 718 cayman, sicer pa s širokimi boki razkazuje svoje mišice. Preden se izgubite v poplavi vseh različic modela 911, naj dodam, da je trenutno na voljo šele model carrera S, na ostale pa bo potrebno še malo počakati, torej na turba, GT3, GT3 RS, GT2 RS … bera je oziroma bo polna.
Torej, carrera S? V nekaj mesecih boste lahko izbrali še šibkejšo carrero brez črke S, v tokratnem primeru pa vas pod zadnjim pokrovom čaka trilitrski šestvaljnik s 331 kW moči oziroma 450 ’konjički’. To je dovolj za pospešek do stotice v 3,7 sekunde (3,5 s paketom Chrono), drveli pa boste največ 308 km/h. Moči je skratka več kot dovolj že v tem primeru, da bo vse skupaj še bolj učinkovito, pa lahko namesto zadaj gnane carrere izberete takšno z oznako 4S, torej s štirikolesnim pogonom. Ta se do stotice izstreli še malenkost hitreje, le 3,4 sekunde potrebuje.
Nova generacija je seveda v trendu z modernimi zahtevami polna digitalnih zaslonov, pred voznikom in ravno na sredini merilnikov pa vseeno ostaja analogni merilnik vrtljajev, tista najpomembnejša stvar, ko boste uživali na kakšnem dirkališču. In če bo vmes začel padati dež, brez skrbi, posebni senzorji bodo vodo takoj zaznali in prilagodili delovanje pogona, sistema ESP (PSM) in tudi odzivnost stopalke za plin, da vam ne bo v kakšnem zavoju postalo prevroče.
Če izbirate med klasično ali carrero cabrio, se očitno ubadate s sladkimi skrbmi, rezultat pa bo v vsakem primeru odličen nakup za najmanj 147.171 EUR.
Še cene:
porsche carrera S PDK – 147.171 EUR
porsche carrera S cabriolet PDK – 164.382 EUR
porsche carrera 4S PDK – 156.525 EUR
porsche carrera 4S cabriolet PDK – 173.735 EUR