Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Starševski kompromis

Volkswagen golf plus 2.0 TDI comfortline

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Predvsem ženske se večjih konfekcijskih številk bojijo kot hudič križa. Kljub temu se še najdejo samaritani, ki mislijo tudi na nas moške in naše potrebe.
Starševski kompromis
Foto: Matej Mitruševski
19. 11. 2009 ob 14:00
Komentarjev: 0
test volkswagen golf plus 2.0 TDI comfortline
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Pri VW razumejo oba spola, zato potomca svojega ljudskega vozila ponujajo kar v treh različnih konfekcijah: majhni, večji in največji. Vsi, ki potrebujejo prostor, ne bi pa radi za to 'vlekli trebuha noter', se bodo odločili za golfa plus, ki veliko prostora ponuja na 'žepni' način. Nemci so znani kot konzervativni oblikovalci in temu slovesu se niso izneverili niti pri golfu srednje konfekcije. Plus tako ostaja avtomobil za vse, ki jim je všeč višji položaj sedenja, večja prostornost, ne želijo pa si dodatnih težav s parkiranjem. Da plus izgleda večji od svojega najmanjšega brata, je zgolj optična prevara. Njegove mere so praktično enake, je le osem centimetrov višji in 2,8 cm širši. Kljub skoraj enakim meram ga boste že na daleč spoznali po višji strehi in, predvsem v pravi barvni kombinaciji, precej elegantnemu videzu. Ne glede na barvno izbiro pa je golf plus eden izmed tistih, ki bi ga umetnik nedvomno z lahkoto narisal zgolj z eno potezo čopiča, ker v ničemer posebej ne izstopa.

Če si golf plusa ni 'zaslužil' zunaj, ga nedvomno dobi za notranjost. Kot že rečeno, ima skoraj enake zunanje mere kot njegov bolj klasičen manjši brat, zato pa ponuja precej več prostora. Dovolj je velik, da bo k nedeljski maši pripeljal celotno družino, z babico vred. In če se boste odločili še za nedeljski piknik, gre v prtljažnik, poleg hrane in nekaj zložljivih sedežev, zagotovo tudi otroški tricikel ali kakšen par rolerjev. Spredaj se odlično sedi, sedeži so medeno lepljivi in udobni kot mehka ovčja koža, zadaj pa bi si proti zaspanim nogam želeli nekaj daljšo sedalno površino. Žal si Nemci ne zaslužijo samih plusov. Kot smo od njih že vajeni, za notranjost svojih avtomobilov najraje izberejo plastiko. Pri uporabi in obdelavi tega materiala so sicer skrbni in natančni, zato tudi nepojasnjenih 'čričkov' ne boste iskali, kljub temu pa se bo marsikomu zdela notranjost pusta, če ne celo ledeno hladna. Očitno je pri Germanih uporabnost še vedno pred oblikovanjem.

Plus svojega imena ni dobil zato, ker bi bil večji, ampak zato, ker ponuja več prostora od svojega najmanjšega brata. Zunanje mere tako ostajajo skromne, ponudba prostora pa se lahko kosa z nekaj 'višjimi' znamkami. Z naštetim bodo zadovoljne predvsem mamice, 'fotre' bodo verjetno bolj zanimali motor, poraba in vodljivost. Ponavadi je tako, da so nas pri 18 letih bolj kot ne zanimali moč motorja in pospeški, z leti pa odkrijemo tudi pomen majhne porabe za družinski proračun. Testirani dvolitrski turbodizelski agregat ponuja nekaj iz obeh svetov. 81 kilovatov več kot zadostuje, da se vsakemu očetu nariše nasmeh na obraz, ko gre iskat sina na hokejski trening ali hčerko na plesne vaje in si privošči malo hitrejšo vožnjo. In verjetno pa ga na tako kratke razdalje tudi ne bo motil dokaj glasen motor, ki kljub sodobni tehniki vbrizga goriva preko skupnega voda ni toliko tišji, kot smo pričakovali.

Zato pa se zelo dobro obnese pri porabi goriva. Petstopenjski menjalnik je tako dobro preračunan, da v povezavi z motorjem, ki 250 Nm navora ponuja že od 1500 vrtljajev v minuti naprej, omogoča smešno majhno porabo. Potrebe po šesti prestavi praktično ni, razen če ste nepoboljšljivi hitrostni odvisnež. Po navedbah proizvajalca naj bi poraba ob normalni uporabi znašala 5,1 litra dizelskega goriva na 100 prevoženih kilometrov, kar je precej realna številka. Vozne lastnosti ostajajo na nivoju preostale Volkswagnove palete vozil. Kupec lahko pričakuje le najboljše. Že golf plus prve generacije je ponujal dobre vozne lastnosti, tako da nova generacija tu ni potrebovala bistvenih sprememb. Nagibanja v ovinkih je malo, višji položaj sedenja pa daje občutek večje varnosti in preglednosti.

Otroci s svojim prihodom v naša življenja spremenijo marsikaj, zagotovo pa sta najbolj od vseh na udaru prav mlada starša. Če sta včeraj do neke mere še bila entiteta vsak zase, se to praktično preko noči spremeni. Potrebno je sprejeti veliko kompromisov, ki niso vedno lahko dosegljivi. Vsaj pri prevoznem sredstvu to ne bo več tako težko. Plus ponuja mladim družinam preverjeno nemško kvaliteto, veliko prostora in sprejemljivo ceno. Moški del bo navdušen nad tehniko, mlade mamice pa nad veliko prostora in lahkim parkiranjem. Odličen kompromis torej. Mogoče še opozorilo za moški del. Obstaja velika nevarnost, da si bo vaša nežnejša polovica zaželela še kakšnega več. Potomca namreč…

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen golf plus 2,0 TDI comfortline
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 81 kW (110 KM) pri 6000
največji navor v Nm pri vrt./min 250 Nm pri 1500-2500 vrt./min
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4204 x 1759 x 1592
medosna razdalja v mm 2578
prtljažnik v litrih 505
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1474 (621)
največja hitrost v km/h 189
pospešek 0-100 km/h v s 11,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,6/4,4/5,1
poraba na testu v l/100 km 5,5
cena osnovnega vozila v EUR 19.263
cena testnega vozila v EUR 21.494
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.494

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 7. 2024
Julij 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |