Seveda pomaga, če je avtomobil že v osnovi eleganten in mercedes-benz C je. Na predstavitvi so se pohvalili, da je družina C zdaj s kabrioletom popolna in da šteje že kar 7 članov, če ji ob osnovnih limuzinski, kombijevski in kupejevski prištejemo še modele SLC, GLC in GLC coupe. Eleganca kar žari iz oblike novega modela, ki je v primerjavi z limuzino seveda tudi 15 milimetrov bližje tlom. Če hočete, da vas opazijo, potem je tole avto za imeti. Če ga hočete predvsem zaradi lastnega užitka, prav tako. Izberite kakršnokoli barvo in paket opreme, le dizelskega motorja sam ne bi izbral, čeprav so tudi na voljo, ker pač nočem poslušati ropotanja na vsakem križišču. Tudi zato sem za prvo vožnjo izbral novi bencinski motor z oznako 300.
Mercedes-benz zadnje čase kar napada s svojimi kabrioleti, celo prestižni S je na voljo s platnom nad glavami potnikov. Tudi v novem C cabriolet je streha platnena in precej dobro zvočno izolirana, zloži se v dvajsetih sekundah, istočasno pa se lahko peljete. A ne več kot 50 km/h, kar je čisto dovolj za po mestu, kjer bodo vaš manever seveda mimoidoči z veseljem opazovali. Oblika ni le zelo elegantna, temveč tudi aerodinamična, saj koeficient upora znaša le 0,28. Z vetrno zaščito se seveda poslabša, ampak pomaga, da piš vetra ne moti preveč niti pri hitrostih nad 100 km/h, sam pa se lepo zloži za zadnjima sedežema, ko dvignete streho. Še bolj pomaga zaščita nad okvirjem šipe spredaj, ki se s pritiskom na gumb dvigne hkrati z zadnjo, sistem pa se imenuje aircap in ga lahko po kratki prvi vožnji samo pohvalim. Tudi airscarf, ki pihlja topel zrak v zatilje, je na voljo za mrzle dni.
Ostalo je zelo podobno trdostrešnim izvedenkam. C je v osnovi blažen s klasičnimi blažilniki, lahko pa doplačate za zračno vzmetenje, ki je po besedah Nemcev najbolj napredno v razredu. Na voljo je cel kup varnostnih sistemov, ponudba motorjev pa zelo raznolika - 5 bencinskih in 2 dizelska, če izvzamemo AMG. Različice, prostornine motorjev in njihovo moč si oglejte spodaj med podatki o cenah. Velja pa omeniti, da je C 300 zelo prijeten, motor se krasno oglaša za štirivaljnik in zna biti optimalna izbira, če ni za vas edini pravi AMG, ki je tudi edini v razredu s takšnim motorjem (V8 biturbo). Zvok ti tam dvigne vse kocine, pri najmočnejšem 63 S pa je serijska tudi mehanska delna zapora diferenciala za še boljši prenos kar 700 Nm navora na podlago!
Morda velja omeniti, da je tudi prtljažnik s 360 litri dokaj uporaben, čeprav ga lahko odpirate samo s ključem ali gumbom v kabini, ob zloženi strehi pa postane s pregrado nižji in pogoltne 285 litrov. Nemci so izbrali kar pravo mesto (Trst) ali pa pravo državo za prvo vožnjo. Italijani so nastopači in teh avtomobilov bo na njihovih cestah precej več kot na naših. In k sreči so pot na premieri speljali tudi čez Kras in Goriška brda, da jih vsaj nekaj vidimo še na naših cestah. Razen če si ga boste sami privoščili, vsaj 41.510 EUR bo potrebno zanj stisniti iz denarnice.
Še cene novinca pri nas:
C 180 kabriolet (1,6 turbo, 115 kW/156 KM) 41.510
C 200 kabriolet (2,0 turbo, 135 kW/184 KM) 43.900
C 200 4matic kabriolet (2,0 turbo, 135 kW/184 KM) 51.200
C 250 kabriolet (2,0 turbo, 155 kW/211 KM) 49.210
C 300 kabriolet (2,0 turbo, 180 kW/245 KM) 51.710
C 220 d kabriolet (2,1 turbodizelski, 125 kW/170 KM) 46.120
C 220 d 4matic kabriolet (2,1 turbodizelski, 125 kW/170 KM) 51.470
C 250 d kabriolet (2,1 turbodizelski, 150 kW/204 KM) 51.320
C 400 4matic kabriolet (3,0 V6 biturbo, 245 kW/333 KM) 67.630
AMG C 43 4matic kabriolet (3,0 V6 biturbo, 270 kW/367 KM) 77.600
AMG C 63 kabriolet (4,0 V8 biturbo, 350 kW/476 KM) 101.800
AMG C 63 S kabriolet (4,0 V8 biturbo, 375 kW/510 KM) 111.760