Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mercedes-Benz C cabriolet

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Ste kdaj pomislili, kako najlažje običajen avtomobil postane bistveno bolj zanimiv? Enostavno, odžagati mu morajo streho in ga spremeniti v kabriolet. Saj vsi vemo, da so stvari zgoraj brez vedno bolj zanimive.
Mercedes-Benz C cabriolet
Foto: Miha Kokalj
10. 6. 2016 ob 6:00
Komentarjev: 0
mednarodna premiera mercedes-benz C cabriolet
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Seveda pomaga, če je avtomobil že v osnovi eleganten in mercedes-benz C je. Na predstavitvi so se pohvalili, da je družina C zdaj s kabrioletom popolna in da šteje že kar 7 članov, če ji ob osnovnih limuzinski, kombijevski in kupejevski prištejemo še modele SLC, GLC in GLC coupe. Eleganca kar žari iz oblike novega modela, ki je v primerjavi z limuzino seveda tudi 15 milimetrov bližje tlom. Če hočete, da vas opazijo, potem je tole avto za imeti. Če ga hočete predvsem zaradi lastnega užitka, prav tako. Izberite kakršnokoli barvo in paket opreme, le dizelskega motorja sam ne bi izbral, čeprav so tudi na voljo, ker pač nočem poslušati ropotanja na vsakem križišču. Tudi zato sem za prvo vožnjo izbral novi bencinski motor z oznako 300.

Mercedes-benz zadnje čase kar napada s svojimi kabrioleti, celo prestižni S je na voljo s platnom nad glavami potnikov. Tudi v novem C cabriolet je streha platnena in precej dobro zvočno izolirana, zloži se v dvajsetih sekundah, istočasno pa se lahko peljete. A ne več kot 50 km/h, kar je čisto dovolj za po mestu, kjer bodo vaš manever seveda mimoidoči z veseljem opazovali. Oblika ni le zelo elegantna, temveč tudi aerodinamična, saj koeficient upora znaša le 0,28. Z vetrno zaščito se seveda poslabša, ampak pomaga, da piš vetra ne moti preveč niti pri hitrostih nad 100 km/h, sam pa se lepo zloži za zadnjima sedežema, ko dvignete streho. Še bolj pomaga zaščita nad okvirjem šipe spredaj, ki se s pritiskom na gumb dvigne hkrati z zadnjo, sistem pa se imenuje aircap in ga lahko po kratki prvi vožnji samo pohvalim. Tudi airscarf, ki pihlja topel zrak v zatilje, je na voljo za mrzle dni.

Ostalo je zelo podobno trdostrešnim izvedenkam. C je v osnovi blažen s klasičnimi blažilniki, lahko pa doplačate za zračno vzmetenje, ki je po besedah Nemcev najbolj napredno v razredu. Na voljo je cel kup varnostnih sistemov, ponudba motorjev pa zelo raznolika - 5 bencinskih in 2 dizelska, če izvzamemo AMG. Različice, prostornine motorjev in njihovo moč si oglejte spodaj med podatki o cenah. Velja pa omeniti, da je C 300 zelo prijeten, motor se krasno oglaša za štirivaljnik in zna biti optimalna izbira, če ni za vas edini pravi AMG, ki je tudi edini v razredu s takšnim motorjem (V8 biturbo). Zvok ti tam dvigne vse kocine, pri najmočnejšem 63 S pa je serijska tudi mehanska delna zapora diferenciala za še boljši prenos kar 700 Nm navora na podlago!

Morda velja omeniti, da je tudi prtljažnik s 360 litri dokaj uporaben, čeprav ga lahko odpirate samo s ključem ali gumbom v kabini, ob zloženi strehi pa postane s pregrado nižji in pogoltne 285 litrov. Nemci so izbrali kar pravo mesto (Trst) ali pa pravo državo za prvo vožnjo. Italijani so nastopači in teh avtomobilov bo na njihovih cestah precej več kot na naših. In k sreči so pot na premieri speljali tudi čez Kras in Goriška brda, da jih vsaj nekaj vidimo še na naših cestah. Razen če si ga boste sami privoščili, vsaj 41.510 EUR bo potrebno zanj stisniti iz denarnice.

Še cene novinca pri nas:

C 180 kabriolet (1,6 turbo, 115 kW/156 KM)                                     41.510
C 200 kabriolet (2,0 turbo, 135 kW/184 KM)                                    43.900
C 200 4matic kabriolet (2,0 turbo, 135 kW/184 KM)                        51.200
C 250 kabriolet (2,0 turbo, 155 kW/211 KM)                                     49.210
C 300 kabriolet (2,0 turbo, 180 kW/245 KM)                                     51.710
C 220 d kabriolet (2,1 turbodizelski, 125 kW/170 KM)                     46.120
C 220 d 4matic kabriolet (2,1 turbodizelski, 125 kW/170 KM)        51.470
C 250 d kabriolet (2,1 turbodizelski, 150 kW/204 KM)                     51.320
C 400 4matic kabriolet (3,0 V6 biturbo, 245 kW/333 KM)                67.630
AMG C 43 4matic kabriolet (3,0 V6 biturbo, 270 kW/367 KM)        77.600
AMG C 63 kabriolet (4,0 V8 biturbo, 350 kW/476 KM)                   101.800
AMG C 63 S kabriolet (4,0 V8 biturbo, 375 kW/510 KM)                111.760

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 10. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |