Zvezda dežele vzhajajočega sonca
Mazda3 CD150 revolution top
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
S tem testom mazde3 tako verjetno nagovarjam manjši del naših gledalcev, ker bo večina izbrala golfa, če že kupujete avtomobil v tem segmentu. Ampak dejstvo je, da je tole eden najboljših, morda celo najboljši avtomobil v tem razredu. Ne samo zaradi oblike, ta je itak stvar okusa, čeprav meni izgleda res super, sploh v tej barvi. Sploh ni samo oblika tista, ki je prepričljiva ...
Prostora je v avtomobilu dovolj, ni pa prostornost najpomembnejša vrlina, kar se vidi že po velikosti prtljažnega prostora, ki ima kakšen liter manj od tekmecev, s 364 litri prostornine bi skoraj lahko rekel, da je majhen. Se pa široko odpre, kot tudi zadnja vrata na boku, zato je uporabnost v redu. Sicer pa se v mazdah vedno sedi nekoliko nižje, kar daje vozniku dober občutek, preglednost pa naj vas tudi ne skrbi, je dovolj dobra.
Z opremo revolution top je tole najbolje opremljena trojka, ki ima še projekcijski zaslon, na katerem se prikazujejo hitrost ter navodila navigacije. Tudi zelo uporabno, ker je pregledno. Če boste izbrali tako bogat paket, vam lahko povem, da tudi žarometi s samodejnim prilagajanjem snopa delujejo brez napak in jih priporočam, da ozvočenje dobro buta in da pripomb dejansko nimam.
Morda imam eno. Dizelski 2,2-litrski motor je krasen. 110 kilovatov poskrbi, da dobro potegne, ko se segreje, je tudi pohvalno tih in skupaj z novim samodejnim menjalnikom res dobro sodeluje. Ni pa posebej varčen. Le ko sem se umirjeno peljal na družinski izlet, je porabil okoli šest litrov in pol, med vsakodnevno vožnjo malo po mestu in tako, pa vedno krepko nad sedem, skupna testna poraba le deciliter pod osem. Na takšno porabo kar računajte in to je dejansko moja pripomba, motor ni dovolj varčen.
Tokratna testna trojka ima torej vso opremo in stane 28.000 EUR, kar je natanko še enkrat več od osnovne. Res ji nič ne manjka, ampak tudi ni več poceni, ugotavljam pa, da bi bila tudi takšna z manj bogato opremo, morda celo le z ročnim menjalnikom in s šibkejšim motorjem zelo prepričljiva. Preprosto zato, ker so že osnove dobro naštudirali.
tehnični podatki | mazda3 CD150 revolution top |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2191 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 110 (150) pri 4.500 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 380 pri 1.800 |
menjalnik | samodejni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4460 x 1795 x 1450 |
medosna razdalja v mm | 2700 |
prtljažnik v litrih | 364 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1305 (625) |
največja hitrost v km/h | 201 |
pospešek 0-100 km/h v s | 9,7 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,0/4,1/4,8 |
poraba na testu v l/100 km | 7,9 |
cena osnovnega vozila v EUR | 13.990 |
cena testnega vozila v EUR | 27.490 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 28.740 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!