Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Kompenzacija

BMW X6 M50d xDrive M sport

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
BMW X6 M50d je avto za tiste, ki želijo pokazati, da imajo denar. Druge razlage ne najdem, ker je pretežek, da bi bil športen, streha je prenizka, da bi bil uporaben, zasnova je takšna, da ne more biti udoben na slabih cestah in kolesa so preveč za cesto, da bi bil za teren.
Kompenzacija
Foto: Gašper Miš
31. 1. 2017 ob 15:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

takšen X6 je odličen avto za tiste, ki želijo pokazati, da imajo denar
voznik ima za volanom občutek premoči
kljub ogromni masi se odlično pelje
motor ima ogromno navora, pospeševanje se kar ne konča
izdelava je odlična, materiali vrhunski
poraba goriva je lahko zmerna, če je voznik zelo zmeren
ogromne zavore poskrbijo za zanesljivo ustavljanje
tehnično gledano je to izjemen avtomobil
praktično gledano je to nepotreben avtomobil
prostor je glede na zunanje mere precej omejen
ob ogromnih merah in masi ne pričakujte športnosti v ovinkih
poraba goriva je kljub dizelskemu motorja v praksi precejšnja
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (5 glasov)
test BMW X6 M50d xDrive M sport
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ampak, če na avto gledam zgolj s svojimi tehničnimi očmi, je pa zelo hud stroj. Oznaka ne izdaja prostornine, na kar ste se pri BMWju že navadili, ampak je marketinški naziv za trilitrski vrstni šestvaljni dizelski motor s kar tremi turbopolnilniki. Čeprav ne delujejo ves čas vsi hkrati, ne boste čutili preklopa, ampak samo bikovski navor, ker takšen X6 glede na velikost noro pospešuje, samo 5,3 sekunde potrebuje do 100. Kar 740 Nm navora ima med 2 in 3 tisoč vrtljaji, zato vas za prožnost v praktično vsakem trenutku tu ne bo skrbelo in zdi se, da je tole najbolj primeren motor za X6. Res, da z njim stane vsaj 103 tisoč evrov, testni celo 136, ampak sem že na začetku rekel, da se mora cena tudi videti. Več o modelu X6 si lahko preberete že v testu X6 xDrive30d.

Motor ima sicer največjo moč 280 kilovatov, to je 381 'konjev', in pomeni, da ima specifično moč 127 'konjev' na liter prostornine, kar je za dizelski motor izjemno. Upam, da ne pričakujete majhne porabe, ker ni. Ko me je bilo strah pritisniti na plin, sem se peljal celo s samo 8,5 litra, sicer pa ves čas z dobrih 10 litrov na 100 kilometrov. Vem pa, da so vozniki s takšnimi X6 vedno povsod najhitrejši, zato naj kar računajo na 12 in več. Veliko jih tudi zmotno misli, da je tole športen avto, ampak je na njem športna samo oznaka M.

Verjetno je vsakomur jasno, da tank z najmanj 2,3 tone ne more biti hiter v ovinkih, čeprav X6 to presenetljivo dobro opravi, ker ima zadaj kar 315 milimetrov široke gume in podvozje M, s katerimi seveda ne more biti preveč udoben. In zavore spredaj merijo dirkaških 385 milimetrov, da se takšen kolos lahko sploh ustavi. Zaradi izjemnih sil, s katerimi se morajo ukvarjati komponente tega BMWja, je jasno, da občutek na volanu ne more biti tako dober kot pri lahkotnem M2. Je kar moško obtežen, ampak precej bolj ’umeten’ in malo počasnejši pri svojih odzivih, po drugi strani pa precej bolj športno deluje pogon xDrive z vektoriranjem navora, saj se najbolje odziva, ko voznik zahteva več. Presenetljivo dolgo se X6 upira fiziki, ko si nadebudnež za volanom zaželi napada na ovinek. Najboljša rešitev med siljenjem nosu naravnost pa je ravno nasprotna, kot bi si mislili: močan pritisk na stopalko za plin s prej pripravljeno primerno prestavo. Takrat bosta prvi kolesi fino zagrizli, zadnje zunanje pa bo potisnilo avto v smer, ki si jo je zamislil voznik na začetku. Dramo bo čutil le on, ostalim štirim potnikom (ja, zdaj jih v X6 lahko sedi 5) pa ne bo jasno, zakaj jim je tako hitro postalo slabo.

Vidite, tehnično izjemen avtomobil, ki lepo pokaže, kako se lahko tudi tank hitro pelje. Kdo se v njem najbolje počuti, je pa zgodba za drugo vrsto strokovnjakov. Če želite BMW in ta motor, bi sam bolj priporočil M550d, ker je tam še bolj prepričljiv.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW X6 M50d xDrive M sport
vrsta motorja turbodizelski, šestvaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2993
moč v kW (KM) pri vrt./min 280 (381) od 4.000 do 4.400
največji navor v Nm pri vrt./min 740 od 2.000 do 3.000
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4909 x 1989 x 1702
medosna razdalja v mm 2933
prtljažnik v litrih 580
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2260 (640)
največja hitrost v km/h 250
pospešek 0-100 km/h v s 5,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,2/6,3/6,6
poraba na testu v l/100 km 9,0
cena osnovnega vozila v EUR 77.350
cena testnega vozila v EUR 102.900
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 135.758

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 10. 2024
Oktober 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |