Ampak, če na avto gledam zgolj s svojimi tehničnimi očmi, je pa zelo hud stroj. Oznaka ne izdaja prostornine, na kar ste se pri BMWju že navadili, ampak je marketinški naziv za trilitrski vrstni šestvaljni dizelski motor s kar tremi turbopolnilniki. Čeprav ne delujejo ves čas vsi hkrati, ne boste čutili preklopa, ampak samo bikovski navor, ker takšen X6 glede na velikost noro pospešuje, samo 5,3 sekunde potrebuje do 100. Kar 740 Nm navora ima med 2 in 3 tisoč vrtljaji, zato vas za prožnost v praktično vsakem trenutku tu ne bo skrbelo in zdi se, da je tole najbolj primeren motor za X6. Res, da z njim stane vsaj 103 tisoč evrov, testni celo 136, ampak sem že na začetku rekel, da se mora cena tudi videti. Več o modelu X6 si lahko preberete že v testu X6 xDrive30d.
Motor ima sicer največjo moč 280 kilovatov, to je 381 'konjev', in pomeni, da ima specifično moč 127 'konjev' na liter prostornine, kar je za dizelski motor izjemno. Upam, da ne pričakujete majhne porabe, ker ni. Ko me je bilo strah pritisniti na plin, sem se peljal celo s samo 8,5 litra, sicer pa ves čas z dobrih 10 litrov na 100 kilometrov. Vem pa, da so vozniki s takšnimi X6 vedno povsod najhitrejši, zato naj kar računajo na 12 in več. Veliko jih tudi zmotno misli, da je tole športen avto, ampak je na njem športna samo oznaka M.
Verjetno je vsakomur jasno, da tank z najmanj 2,3 tone ne more biti hiter v ovinkih, čeprav X6 to presenetljivo dobro opravi, ker ima zadaj kar 315 milimetrov široke gume in podvozje M, s katerimi seveda ne more biti preveč udoben. In zavore spredaj merijo dirkaških 385 milimetrov, da se takšen kolos lahko sploh ustavi. Zaradi izjemnih sil, s katerimi se morajo ukvarjati komponente tega BMWja, je jasno, da občutek na volanu ne more biti tako dober kot pri lahkotnem M2. Je kar moško obtežen, ampak precej bolj ’umeten’ in malo počasnejši pri svojih odzivih, po drugi strani pa precej bolj športno deluje pogon xDrive z vektoriranjem navora, saj se najbolje odziva, ko voznik zahteva več. Presenetljivo dolgo se X6 upira fiziki, ko si nadebudnež za volanom zaželi napada na ovinek. Najboljša rešitev med siljenjem nosu naravnost pa je ravno nasprotna, kot bi si mislili: močan pritisk na stopalko za plin s prej pripravljeno primerno prestavo. Takrat bosta prvi kolesi fino zagrizli, zadnje zunanje pa bo potisnilo avto v smer, ki si jo je zamislil voznik na začetku. Dramo bo čutil le on, ostalim štirim potnikom (ja, zdaj jih v X6 lahko sedi 5) pa ne bo jasno, zakaj jim je tako hitro postalo slabo.
Vidite, tehnično izjemen avtomobil, ki lepo pokaže, kako se lahko tudi tank hitro pelje. Kdo se v njem najbolje počuti, je pa zgodba za drugo vrsto strokovnjakov. Če želite BMW in ta motor, bi sam bolj priporočil M550d, ker je tam še bolj prepričljiv.