Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Presenečenje

Nissan X-trail 2,0 dCi LE

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ljudje običajno avtomobile kupujemo z očmi. Seveda so pomembne še ostale vrline, kot so cena, udobje, zmogljivosti in tako naprej. Če nam avtomobil ni simpatičen že na prvi pogled, pa z nakupom verjetno ne bo nič.
Presenečenje
Foto: Matej Mitruševski
28. 4. 2011 ob 11:59
Komentarjev: 0
video test nissan X-trail 2.0 dCi LE
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

X-trail je eden tistih posebnežev, pri katerih vam mora nekdo povedati, kako zelo dober je, ker vas k nakupu njegova zunanjost skoraj gotovo ne bo potegnila. A ima avtomobil toliko vrlin, da pri škatlasti podobi vseeno zamižite na eno oko in ga vzemite pod drobnogled. Ne bo vam žal. Zunaj je največ novega spredaj, kjer je sedaj drugačen odbijač, luči pa so dobile led diode, ki so v zadnjih letih sila popularne. Če mu pristojijo, presodite sami, je pa sprednji del zaradi njih vsekakor bolj sodobnega izgleda. Tudi zadek so malce spremenili, a bolj dobrodošle so spremembe znotraj.

Ena večjih hib X-traila je bila vedno utesnjenost na zadnji klopi. Zlasti pri kolenih je potnikom hitro zmanjkalo prostora, zato so sedaj sedeži tanjši, s čimer so ravno na tem delu dobili največ prostora, ki ga je sedaj dovolj. Pohvaliti velja še predale v dvojnem dnu prtljažnika, ki so se izkazali za zelo priročne, saj smo večino manjših kosov pospravili kar tja, ne pa v prtljažnik.

Čeprav je armaturna plošča iz bolj trde plastike in je povsem trdo robusten prtljažnik, ki tudi preveč drsi (oboje namiguje, da je X-trail neustrašen terenec), je nivo udobja neverjetno visok. Že dolgo nismo sedeli v tako udobnih foteljastih sedežih in tudi podvozje je sila mehko, zaradi česar grbin, kot so ležeči policaji, skoraj ne boste čutili. Po drugi strani pa vozne lastnosti niso nič kaj dosti slabše od tistih v SUV-jih. Nagibanja ni zelo veliko, pred vsakim zavojem pa vas tako ne bo oblil hladen pot.

Pravzaprav so vozne lastnosti celo boljše in to prvi trenutek, ko se pripeljemo na neurejeno podlago. Kjer športni terenci omagajo, X-trail zaradi odličnega pogona in elektronske zapore diferenciala samo skomigne z rameni in se odpelje naprej. Tudi stroboskopski luči na strešnih letvah pričata o tem, da je avtomobil pripravljen na izgubljanje v divjini. Luči sta nam všeč, nerodno postavljeno stikalo za njun vklop pa dokazuje, da sta namenjeni le za vožnjo po brezpotjih, kjer s snopom ne motimo mimovozečih. Še vedno pa to ni klen terenec v stilu kakšnega patrola, na kar vas opomni že hiter pogled pod vozilo, kjer posamezne komponente še zdaleč niso tako masivne kot pri pravih brezkompromisnih terenskih vozilih. Gre za razliko do navadnih SUV-jev, ki so danes tako popularni.

Tudi dvolitrski dizelski motor s 110 kW je nov v tem avtomobilu in sposojen pri Renaultu ter svoje delo opravlja odlično. X-trail je z njim v nosu živahen, motor je prožen, kombinacija moči in precej težkega avtomobila z obliko kocke pa niti ne jemlje davka pri porabi goriva. Le kak deciliter nad sedmimi litri se je le-ta gibala na testu, kar je pohvalen rezultat.

Ob vsem skupaj ne gre mimo nekaterih kritik. Zvočna izolacija je dokaj slaba, zato se zvoki iz zunanjosti precej prenašajo v notranjost, zlasti na avtocesti je pri 130 km/h piš vetra precej slišati. Tudi v najbogatejši opremi radio ne podpira formata mp3 (ima pa menjalnik za šest zgoščenk), že šibkejša stopnja ogrevanja sedeža pa vam bo hitro zažgala zadnjico. A napakam navkljub je za okoli 33.000 evrov X-trail zelo dober nakup.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan X-trail 2,0 dCi LE premium
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 2000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4635 x 1790 x 1700
medosna razdalja v mm 2630
prtljažnik v litrih 479
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1605 (565)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 11,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,8/5,5/6,4
poraba na testu v l/100 km 7,3
cena osnovnega vozila v EUR 25.690
cena testnega vozila v EUR 33.490
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 34.040

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 9. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |