Presenečenje
Nissan X-trail 2,0 dCi LE
Ena večjih hib X-traila je bila vedno utesnjenost na zadnji klopi. Zlasti pri kolenih je potnikom hitro zmanjkalo prostora, zato so sedaj sedeži tanjši, s čimer so ravno na tem delu dobili največ prostora, ki ga je sedaj dovolj. Pohvaliti velja še predale v dvojnem dnu prtljažnika, ki so se izkazali za zelo priročne, saj smo večino manjših kosov pospravili kar tja, ne pa v prtljažnik.
Čeprav je armaturna plošča iz bolj trde plastike in je povsem trdo robusten prtljažnik, ki tudi preveč drsi (oboje namiguje, da je X-trail neustrašen terenec), je nivo udobja neverjetno visok. Že dolgo nismo sedeli v tako udobnih foteljastih sedežih in tudi podvozje je sila mehko, zaradi česar grbin, kot so ležeči policaji, skoraj ne boste čutili. Po drugi strani pa vozne lastnosti niso nič kaj dosti slabše od tistih v SUV-jih. Nagibanja ni zelo veliko, pred vsakim zavojem pa vas tako ne bo oblil hladen pot.
Pravzaprav so vozne lastnosti celo boljše in to prvi trenutek, ko se pripeljemo na neurejeno podlago. Kjer športni terenci omagajo, X-trail zaradi odličnega pogona in elektronske zapore diferenciala samo skomigne z rameni in se odpelje naprej. Tudi stroboskopski luči na strešnih letvah pričata o tem, da je avtomobil pripravljen na izgubljanje v divjini. Luči sta nam všeč, nerodno postavljeno stikalo za njun vklop pa dokazuje, da sta namenjeni le za vožnjo po brezpotjih, kjer s snopom ne motimo mimovozečih. Še vedno pa to ni klen terenec v stilu kakšnega patrola, na kar vas opomni že hiter pogled pod vozilo, kjer posamezne komponente še zdaleč niso tako masivne kot pri pravih brezkompromisnih terenskih vozilih. Gre za razliko do navadnih SUV-jev, ki so danes tako popularni.
Ob vsem skupaj ne gre mimo nekaterih kritik. Zvočna izolacija je dokaj slaba, zato se zvoki iz zunanjosti precej prenašajo v notranjost, zlasti na avtocesti je pri 130 km/h piš vetra precej slišati. Tudi v najbogatejši opremi radio ne podpira formata mp3 (ima pa menjalnik za šest zgoščenk), že šibkejša stopnja ogrevanja sedeža pa vam bo hitro zažgala zadnjico. A napakam navkljub je za okoli 33.000 evrov X-trail zelo dober nakup.
tehnični podatki | nissan X-trail 2,0 dCi LE premium |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1995 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 110 (150) pri 4000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 320 pri 2000 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4635 x 1790 x 1700 |
medosna razdalja v mm | 2630 |
prtljažnik v litrih | 479 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1605 (565) |
največja hitrost v km/h | 190 |
pospešek 0-100 km/h v s | 11,2 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,8/5,5/6,4 |
poraba na testu v l/100 km | 7,3 |
cena osnovnega vozila v EUR | 25.690 |
cena testnega vozila v EUR | 33.490 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 34.040 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!