Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Glasbena skrinjica

Renault scenic dCi 110 EDC bose

Avtor prispevka: Anže Jereb
Renault ima s scenicom zanimivo reklamo, v kateri povedo, da bomo moški vedno ostali moški. Ko se žena in mularija spokajo iz avtomobila in v njem ostanejo le še prijatelji, takrat si radi privoščimo malce, hm, kako naj rečemo, oddiha. In takrat pride takšna oprema Bose zelo prav.
Glasbena skrinjica
Foto: Anže Jereb
6. 9. 2011 ob 17:15
Komentarjev: 0
Renault scenic dCi 110 EDC bose
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ime je seveda dobila po avdiosistemu, ki je tukaj res odličen, ker pa to ni dovolj za najobsežnejši spisek opreme, ima takšen scenic še usnjeno oblazinjenje in nekaj logotipov ter velika in opazna platišča, ki so v uredništvu delila mnenja.

Ker smo o samem avtomobilu že večkrat povedali praktično vse, naj se tokrat lotimo le tistih posebnosti, ki so nove oziroma drugačne. Prva stvar je nedvomno samodejni menjalnik z oznako EDC, torej gre za dvosklopčni menjalnik. Tovrstni menjalniki sicer niso posebna novost na trgu, so pa novost za Renault, pri njem pa so se kar dobro odrezali. Sicer ni tako hiter, kot so hitri menjalniki pri nekaterih tekmecih, je pa zato od marsikaterega bolj uglajen. Tisto cukanje pri speljevanju je sicer še vedno prisotno in je hiba skoraj vseh takšnih menjalnikov, a je dokaj milo. Hitrost prestavljanja pa je več kot zadovoljiva, ne pozabimo, da je scenic družinski avtomobil in ne športnik. Z mesta torej ne cuka preveč grdo, kot tudi ne sme, da ne boste dremajočega otroka na poti v vrtec prebudili že na prvem semaforju.

Ker ima menjalnik suhi sklopki, je primeren le za motorje z manjšim navorom, torej za takšnega 1,5-litrskega dCi-ja. Z njim avtomobil ni posebej živahen, je pa spodobno hiter, da ne boste imeli občutka podhranjenost. A ne porabi malo, kar je dejansko največja hiba takšne kombinacije. Na testu je poraba znašala okoli sedem litrov, kar je preveč.

Takšen najvišji nivo opreme je odličen dokaz, da je lahko tudi v scenicu počutje precej premiumsko. Usnjeni sedeži in bogata oprema z navigacijsko napravo in nasploh tudi dobra izdelava z uporabljenimi kakovostnimi materiali, pričarajo odlično počutje. Položaj za volanom je dober, zaradi sedenja nekoliko višje, je pogled na okolico boljši. Velika stekla so seveda značilna za vse enoprostorce, nudijo pa boljšo preglednost vozniku, pa tudi potniki na zadnjih sedežih lažje opazujejo okolico.

Scenic spada med udobnejše enoprostorce, zato posebnih apetitov po dinamičnih vrlinah nima, je pa tudi zelo prilagodljiv, s čimer se njegova uporabnost znatno poveča. Zopet lahko pohvalimo pametno kartico, ki deluje brezhibno. To je ena od stvari, ki bi jih morali po Renaultu malce prekopirati tudi ostali proizvajalci. Pripomb pravzaprav nimamo veliko, le to, da se je ledvena opora na sedežu nenehno spuščala in da je zadaj nekaj škripalo. Ostalo je kot rečeno izdelano zelo dobro.

Ob bogati založenosti paketa Bose smo si na trenutke zaželeli še malce močnejšega motorja, a bi gledano pod črto v scenicu vseeno raje imeli le toliko moči in samodejni menjalnik namesto ročnega. Z družino v avtomobilu tako ali tako ne vozimo hitro, s prijatelji na sedežu pa si raje privoščimo odlično glasbo iz zmogljivega sistema. Je pa res, da vse to stane in ne malo. Takšen scenic s tem motorjem in opremo ter menjalnikom stane 27.000 evrov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault scenic dCi 110 EDC Bose Edition
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1461
moč v kW (KM) pri vrt./min 81 (110) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 240 pri 2000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4344 x 1845 x 1635
medosna razdalja v mm 2703
prtljažnik v litrih 437
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1430 (539)
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 13,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,9/4,5/5
poraba na testu v l/100 km 6,5
cena osnovnega vozila v EUR 16.870
cena testnega vozila v EUR 23.410
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 27.090

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 10. 2024
Oktober 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |