Glasbena skrinjica
Renault scenic dCi 110 EDC bose
Ker smo o samem avtomobilu že večkrat povedali praktično vse, naj se tokrat lotimo le tistih posebnosti, ki so nove oziroma drugačne. Prva stvar je nedvomno samodejni menjalnik z oznako EDC, torej gre za dvosklopčni menjalnik. Tovrstni menjalniki sicer niso posebna novost na trgu, so pa novost za Renault, pri njem pa so se kar dobro odrezali. Sicer ni tako hiter, kot so hitri menjalniki pri nekaterih tekmecih, je pa zato od marsikaterega bolj uglajen. Tisto cukanje pri speljevanju je sicer še vedno prisotno in je hiba skoraj vseh takšnih menjalnikov, a je dokaj milo. Hitrost prestavljanja pa je več kot zadovoljiva, ne pozabimo, da je scenic družinski avtomobil in ne športnik. Z mesta torej ne cuka preveč grdo, kot tudi ne sme, da ne boste dremajočega otroka na poti v vrtec prebudili že na prvem semaforju.
Ker ima menjalnik suhi sklopki, je primeren le za motorje z manjšim navorom, torej za takšnega 1,5-litrskega dCi-ja. Z njim avtomobil ni posebej živahen, je pa spodobno hiter, da ne boste imeli občutka podhranjenost. A ne porabi malo, kar je dejansko največja hiba takšne kombinacije. Na testu je poraba znašala okoli sedem litrov, kar je preveč.
Scenic spada med udobnejše enoprostorce, zato posebnih apetitov po dinamičnih vrlinah nima, je pa tudi zelo prilagodljiv, s čimer se njegova uporabnost znatno poveča. Zopet lahko pohvalimo pametno kartico, ki deluje brezhibno. To je ena od stvari, ki bi jih morali po Renaultu malce prekopirati tudi ostali proizvajalci. Pripomb pravzaprav nimamo veliko, le to, da se je ledvena opora na sedežu nenehno spuščala in da je zadaj nekaj škripalo. Ostalo je kot rečeno izdelano zelo dobro.
Ob bogati založenosti paketa Bose smo si na trenutke zaželeli še malce močnejšega motorja, a bi gledano pod črto v scenicu vseeno raje imeli le toliko moči in samodejni menjalnik namesto ročnega. Z družino v avtomobilu tako ali tako ne vozimo hitro, s prijatelji na sedežu pa si raje privoščimo odlično glasbo iz zmogljivega sistema. Je pa res, da vse to stane in ne malo. Takšen scenic s tem motorjem in opremo ter menjalnikom stane 27.000 evrov.
tehnični podatki | renault scenic dCi 110 EDC Bose Edition |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1461 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 81 (110) pri 4000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 240 pri 2000 |
menjalnik | samodejni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4344 x 1845 x 1635 |
medosna razdalja v mm | 2703 |
prtljažnik v litrih | 437 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1430 (539) |
največja hitrost v km/h | 180 |
pospešek 0-100 km/h v s | 13,4 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,9/4,5/5 |
poraba na testu v l/100 km | 6,5 |
cena osnovnega vozila v EUR | 16.870 |
cena testnega vozila v EUR | 23.410 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 27.090 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!