Od turbinskega polnilnika pa se kompresor razlikuje v vseh ostalih pogledih. Za začetek ga ne poganjajo izpušni plini, ampak običajno jermen ali kakšen drug fiksni pogon, torej da sploh lahko deluje, potrebuje moč motorja. In to je njegova slabost, saj že v osnovi samemu motorju 'krade' nekaj moči. Obenem je običajno kompresor nameščen v zgornjem delu motorja, je precej velik, veliko večji od turbine, in zato je posledično tudi težišče višje.
Navdušenci veste, da obstajajo posebni kompresor-kiti, torej skupki elementov, ki omogočajo naknadno vgradnjo k motorju. Običajno za bolj zanimiva vozila, ki jim v osnovi manjka kakšen 'konjiček'. Takšne predelave so pri nas vseeno redke, ker kljub vsemu niso poceni in je potrebno spremeniti precej komponent motorja, da potem vse skupaj deluje zanesljivo. Se pa jih dobi, pač, da veste. In okvarjene kompresorje se tudi servisira ter popravlja.
Na oni strani luže je vozil s kompresorjem mnogo več, ker Američani veliko stavijo še na izgled vozila. In kaj je lepšega od velike luknje v pokrovu, skozi katero gleda ogromen kompresor? Skoraj nič in to je vedel že Max Rockatansky, zato pa njegov avtomobil še danes buri mojo domišljijo. No, sedaj pa le hitro pogledat tisti odlomek iz filma …
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!