Romunski kangoo
Dacia dokker 1.5 dCi 90 laureate

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Dokker bo seveda v tem primeru dražji. Natančno takšen, kakršnega vidite na fotografijah, z bogatejšim paketom opreme in močnejšim dizelskim motorjem ter nekaj dodatne opreme, stane 14.000 EUR, z vključenim DDV, kar je sicer občutno več od zgornje cene, ampak še vedno precej manj od drugih predstavnikov. Recimo kangooja, caddyja, partnerja, berlinga in ostalih. Sledi odgovor, kako je cena lahko tako nizka.
Znotraj je okolje v primerjavi z ostalimi tekmeci manj kakovostno in manj raznoliko. Plastika je trda in robustna, ampak mene je zmotila končna izdelava, ker sem ter tja kakšna stvar med vožnjo zaškripa in v kangooju ne bi, trda plastika me v tem primeru moti še zato, ker stvari na njej drsijo. Odlagališč je sicer veliko, ampak so prav zaradi tega le delno uporabna. Volan je nastavljiv le po višini, sedeža pa ne, zato idealnega položaja nisem mogel najti in sem v tem avtomobilu sedel le povprečno dobro. Testni je bil z opremo dobro založen, kolikor je dokker sploh lahko, in je imel še navigacijo, zato je bilo počutje čisto v redu. Pač, zavedati se morate, da za manj denarja ne boste dobili najbolj kakovostno sestavljenega avtomobila z najsodobnejšo opremo in z izbranimi materiali. Če to upoštevate, vam bo dokker všeč, ker ima tudi nekaj zelo prepričljivih vrlin.
Na dokkerja lahko gledate z dveh vidikov. Kot na poceni alternativo kangooju in ostalim, ki je seveda manj prepričljiva, a še vedno v redu. Lahko pa ga primerjate z rabljenimi avtomobili, ker to je dejansko tudi njegov namen in ugotovili boste, da za podobno ceno (ali kakšnega tisočaka več) v tem primeru lahko dobite nov avtomobil, z garancijo in vsem kar sodi zraven. Če bo kot celota boljši, torej bolj udoben, bolje opremljen in še kaj, je sicer druga zgodba, bo pa nov. Na to ciljajo pri Dacii in glede na dobro prodajo imajo očitno prav. Takšnih kupcev vas je precej.
tehnični podatki | dacia dokker 1,5 dCi 90 laureate |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1461 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 66 (90) pri 3.750 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 200 pri 1.750 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4363 x 1751 x 1814 |
medosna razdalja v mm | 2810 |
prtljažnik v litrih | 800 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1205 (649) |
največja hitrost v km/h | 162 |
pospešek 0-100 km/h v s | 13,9 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,4/4,5/4,9 |
poraba na testu v l/100 km | 5,6 |
cena osnovnega vozila v EUR | 9.230 |
cena testnega vozila v EUR | 12.630 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 14.005 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















