Ja, toyota GT86 je prav posebna, saj vedno znova preseneti vse, ki mislijo, da se pod modro pločevino skriva kakšen krotek stroj. Pa seveda ni, saj se na zadnji kolesi prenaša 200 'konjev' moči in tako lahko naši tekmovalci z velikim nasmehom na obrazu opravljajo svoje delo. Tekmovanje Rdeči volan je še vedno tekmovanje, čeprav pri Volanu verjamemo, da ga opravljajo z veseljem in navdušenjem. Nič drugače ni bilo tistega petkovega popoldneva, ko se nismo preveč obremenjevali z vremenom, saj smo našo progo na AMZS-jevem poligonu Centra varne vožnje na Vranskem dodobra zmočili in pripravili za vse tekmovalce. Tokrat so bili skoraj vsi dobro podučeni o teoriji 'driftanja', saj smo jo pridno ponavljali preteklih sedem tednov, v vsakem primeru pa je prekomerno razmišljanje izpraznilo tudi želodce, zato so naši prijatelji Proteini.si poskrbeli, da je vsak obiskovalec lahko grizljal energijske tablice in posebne pudinge.
Pravila so seveda ostala enaka, namočena proga, 10 krogov, od tega 7 tekmovalnih in trije na začetku za spoznavanje z avtomobilom in progo. Vsakemu so se tresle roke po tem, ko je zapustil avtomobil in seveda upal, da je osvojil vseh 28 točk. Tega tokrat sicer na žalost nismo dočakali, sta bila pa najbolj suverena Anže in Klemen, ki sta si z največjim številom točk priborila vstopnico za veliki finale.
Najspretnejša voznika 7. Rdečega volana sta:
______________________________________
1. Anže Cerar - 20 t
2. Klemen Selič - 18 t
______________________________________