Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Qlinarično doživetje

Audi Q3 35 TFSI S tronic S line

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Kdaj ste nazadnje videli audi, ki izgleda res zanimivo in ne stane vsaj 100 jurjev kot Q8. Seveda pomaga zanimiva barva, ampak Nemci so se končno zbudili in izdelali zanimiv Q3.
Qlinarično doživetje
Foto: Gašper Miš
16. 7. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 5

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Q3 je z novo obliko zelo dostojen naslednik uspešnega predhodnika
zunanji merski prirastek se še kako pozna v prostorni kabini
zadnja klop je enoprostorsko uporabna, saj je vzdolžno pomična
prtljažnik je zelo konkretno zrasel in ima trdo polico zgoraj
armaturna plošča je nadvse uporabna z nekaj fizičnimi stikali
osrednji zaslon je zelo lepo vgrajen in ima odlično ločljivost
vrhunski je tudi zaslon z merilniki in ostalimi informacijami
dovolj je odlagalnih mest, kvaliteta izdelave je dobra
občutek za volanom je vrhunski, preglednost iz avta tudi dobra
zvočna izolacija je odlična, sploh na avtocesti je prijetno tih
motor je premalo odločen oziroma premalo varčen
menjalnik je včasih sredi pospeševanja v ovinku zmeden
na volanu je premalo pravih občutkov med vožnjo
z velikimi platišči podvozje ne zna dovolj učinkovito blažiti malih razpok
ponekod bi morali namesto trde plastike uporabiti mehke materiale
projekcijski zaslon sploh ni na voljo
namesto pogona quattro dobite samo ploščico Audi pred sovoznikom
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (14 glasov)

Če je večina njihovih novih avtov precej dolgočasnega videza, je novi Q v razredu, ki postaja daleč najbolj priljubljen in za mastne zaslužke tovarn najbolj zanimiv, gotovo dobra popestritev. Q3 je za Audi velika uspešnica. V dobrih osmih letih so jih prodali več kot 800 tisoč, kar je vredno vsake pohvale v razredu, kjer so kupci malo bolj zahtevni in zapravijo nekaj več za svoje avtomobile. In tole ni več ’baby Q’, kot so mu rekli včasih, zdaj je ’baby’ Q2 in trojka je v primerjavi s staro zrasla v dolžino za skoraj 10 centimetrov. Sliši se malo, v resnici je pa ogromno. Po centimetrih sodeč je avto samo malo večji kot prej, znotraj pa ima občutno več prostora.

Za spremembo začenjam zadaj, kjer ima klop, ki se vzdolžno pomika za 15 centimetrov, da lahko na njej sedi naš kratkonogi Anže ali pa dolgini, kot je Dončić. Za prijetnejšo vožnjo na dolgih poteh se nastavlja tudi naklon naslonjala! In še bolje: prtljažni prostor meri od 530 do kar 675 litrov, polica pa je trda. Takšna ’enoprostorska’ prilagodljivost mi je res všeč, sploh, ker so tudi sedeži odlični.

Zaradi uporabnosti mi je bistveno bolj všeč (kot tista od dražjih audijev) tudi armaturna plošča Q3. Pri dragih modelih so vse komande na zaslonih, tule pa pravi gumbi za prezračevanje, ki so najbolj uporabni med vožnjo. Vse ostalo pa se nahaja na krasnem zaslonu, ki je lepo vgrajen v armaturko, da nikjer nič ne štrli. Tudi tisti, na katerem se prikazujejo merilniki, kup informacij in opozorilne lučke, je lep, ampak pogrešam še projekcijski zaslon, ki pa v tem audiju žal ni na voljo. Pod gumbi za prezračevanje je nepotreben prazen prostor, na katerem je samo vrtljivi gumb za glasnost radia, in če bi jaz oblikoval ta del avta, bi sem prestavil še tiste gume, ki se nahajajo vrstico nižje, s tem pa povečal uporabno odprtino odlagališča za telefon in podobno kramo.

Materiali so večinoma dobri, kvaliteta sestave odlična, le plastika na vratih in ob kolenih je trda in zahtevnim ne bo všeč, ko se je bodo dotikali. Tukaj bi res lahko dodali kakšno mehko oblogo in bi bil občutek kar naenkrat še za nivo boljši. Volan krasno sede v roke in precej dobro so uredili tudi odlagalna mesta za vse drobnarije iz žepov. Še ena malenkost, ki me je navdušila – notranje vratne kljuke – spominjajo na obliko luči, jezno izgledajo, kljub temu pa niso nič manj nerodne od klasičnih, čeprav jih morate odpirati malo drugače.

Zaenkrat sem novi Q3 samo hvalil, zdaj pa pride del, ko ga ne bom. Vožnja! Za lažje razumevanje pa še prej obdelam oznako. Razumem, da so z novim označevanjem pri Audiju želeli poenostaviti stopnje moči, da bomo vedeli na primer, če je oznaka 30, je motor bolj šibek, če 50, pa že bolj zmogljiv. To bo seveda bolj uporabno pri električnih avtih, čeprav bi sam veliko raje videl kar ’konje’ ali kilovate, če že morajo biti. Tukaj pa ob oznaki 35 zadaj misliš, da je tole raketa (večina celo vpraša, če ima 3,5-litrski motor), potem si pa kar nekam razočaran, ko izveš, da je notri ’samo’ 1,5-litrski motor s ’samo’ 150 ’konji’, torej 110 kilovati. Saj je v praksi čisto dovolj, ampak cifra mi ni všeč, ker imaš občutek, da te je nekdo peljal žejnega čez vodo.

Bencinski turbomotor s štirimi valji se oglasi vzpodbudno, celo malo zamolklo športen zvok ima ob zagonu in pričakovanja so velika, vse upanje pa potem izpuhti, ko ga zavrtite v zgornje območje vrtljajev, tam nad 5 tisoč, ko postane samo glasen in ne daje občutka, da mu to paše. Baje je kriv nov standard meritev WLTP, zaradi katerega so vsi motorji postali manj živahni. Zmogljivosti so povprečne, pri Audiju pa so se tokrat bolj trudili, da je čist izpuh, čeprav sama poraba z 8,8 litra ni ravno rekordno majhna, kljub temu da se pri majhnih hitrostih odklaplja polovica valjev (2) za še manjšo žejo.

Tudi robotizirani menjalnik S tronic ne deluje vedno optimalno. Sicer zelo hitro prestavlja, kar je fino, ga pa včasih zmede kakšen ovinek, ko močno pohodite plin in se ne zna hitro odločiti, katera prestava bi bila najbolj primerna. V programu sport je malo bolje, najbolje pa, če kar sami prestavljate. Da Q3 ni izrazito vozniški avto, vam da vedeti tudi z občutkom na volanu, ker ga je premalo, servo je premočan in v rokah vse skupaj deluje malo preveč lahkotno, zato bo zelo po godu voznicam in tistim, ki jim je hitra vožnja v ovinkih najmanj pomembna stvar na svetu.

Nos je še vedno težak in čeprav je lega v resnici dobra in nagibanja zelo malo, z 19-kami trese na majhnih razpokah v cesti, medtem ko večje luknje kar dobro požira.

Saj, križanci dejansko niso za divjanje, ampak ker vem, da Audi prodaja tudi športnost, to pač velja omeniti. Nos je še vedno težak in čeprav je lega v resnici dobra in nagibanja zelo malo, z 19-kami trese na majhnih razpokah v cesti, medtem ko večje luknje kar dobro požira. Veseli, da je krmilni mehanizem po drugi strani zelo natančen in lepo sledi vašim željam. Različica 35 TFSI ima tudi samo sprednji pogon, zaradi česar je poceni … no, ni! Osnovni je 35, testni pa 53 tisoč evrov, tako da morate biti zahtevni. Se pa zelo dobro obnese na avtocesti, kjer precej tiho reže zrak in prijetno požira kilometre za vse potnike.

Q3 me je pustil z mešanimi občutki. Zelo mi je všeč kabina, res je dobra in uporabna. Všeč mi je tudi izgled, ker je s to barvo vsaj zanimiv audi. Motor in pogon sta sicer čisto OK, ampak pri tolikšnem znesku sem zelo zahteven. Vem, da ima ekstra bogato opremo, skoraj 15 jurjev je dodatkov, ampak hočem 2.0 turbo in pogon quattro. Tisti bo gotovo dobil tudi boljšo oceno ne glede na ceno, pri tem pa dobiš občutek kot pri jedi, ki na krožniku fantastično izgleda, le pri sestavinah je kuharski mojster malo varčeval in ni uporabil larda krškopoljca ampak navadno tanko narezano slanino iz najbližje trgovine.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki audi Q3 35 TFSI S tronic S line
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1498
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 5.000 do 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 250 od 1.500 do 3.500
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski, S tronic
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4484 x 1849 x 1616
medosna razdalja v mm 2680
prtljažnik v litrih 530/675
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1570 (500)
največja hitrost v km/h 207
pospešek 0-100 km/h v s 9,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,9/5,3/5,9
poraba na testu v l/100 km 8,8
cena osnovnega vozila v EUR 34.940
cena testnega vozila v EUR 38.780
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 53.718

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MTAtNTctNTgtTWVyY2VkZXMtQmVuei1DNjNfU19BTUdfU2VkYW4tMjAxOS04MDAtMTIuanBnMTU2MzU1MjI5Ng==.jpg
Daniel Blake pravi:
Carski
(pred 5 leti )
MDIgTWlsYW4zLmpwZzE1NjM1MzQxMjM=.jpg
Milan49 pravi:
Po dolgem času eden manj všečnih Audijev. Predvsem zunanjost.
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Ampak enota za klimo je pa direkt iz audija a3 letnik 2012 hahah
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
In overall je izjemen auto
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Ta auto krade pogleda....tale batva je cist nora
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |