Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mercedes-Benz E

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Pri Mercedes-Benzu pravijo, da je razred E tisti njihov najbolj klasični predstavnik med avtomobili. Na svetovnih trgih je prisoten preko pol stoletja in v tem času je prepričal že približno 13 milijonov kupcev.
Mercedes-Benz E
Foto: Anže Jereb
14. 4. 2016 ob 12:55
Komentarjev: 0

Pred leti so pri Daimlerju novo reinkarnacijo napovedali kot revolucionarno, zato smo razred E še posebej težko pričakovali. Pred meseci na splet poslane fotografije so nas najprej kar malo razočarale. Namreč, pričakovali smo revolucijo, rezultat štiriletnega razvoja pa nam je prinesel neizstopajočo poslovno limuzino. Ko novi razred E primerjamo z manjšim razredom C in prestižnejšim S, lahko kar malo v šali in malo zares zapišemo, da Robert Lešnik pri oblikovanju tokrat res ni imel pretirano težke naloge. Novinec, ki zrak reže z najboljšim količnikom v razredu, ima čiste linije, te pa so svoj prostor našle tudi v notranjosti.

Tu v primerjavi s prej omenjenima izstopa predvsem nova armaturna plošča z opcijsko nameščenim zaslonom in merilniki. Razred E tako prej kot na sam izgled stavi na nove tehnologije, ki prinašajo revolucijo. Najpomembnejši je sistem DRIVE PILOT, s katerim novinec stopa v smer avtonomni vožnji, pomembna pa sta še sistema PRE-SAFE in PRE-SAFE SOUND. Prvi v primeru predvidevanja nesreče potnike pripravi na trk, slednji pa s predhodnim zvočnim signalom zaščiti njihov sluh.


Sprva so na voljo tri motorne različice, bencinska in turbodizelski. Novost predstavljata 2,0-litrska štirivaljnika z oznakama E 200 in E 220 d, ki razvijeta 135 (184 KM) oziroma 143 kilovatov (194 KM). Pridružuje se še močnejši, 3,0-litrski šestvaljni turbodizelski E 350 d, ki razvije 190 kilovatov moči (258 KM) in 620 Nm navora. S prihodom nove generacije so se nemški snovalci popolnoma poslovili od ročnega menjalnika, kar pomeni, da so prav vsi povezani z novim 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom 9G-TRONIC. Med tem, ko bo na prihod močnejših različic in tistih s štirikolesnim pogonom 4MATIC potrebno še počakati, lahko novinca opcijsko že opremite z zračnim vzmetenjem AIR BODY CONTROL.

E se s tremi paketi opreme – avantgarde, exclusive in AMG line - najprej predstavlja v limuzinski različici, ponudbo pa proti koncu leta povečujejo še s karavanom, kabrioletom in kupejem. 47.720 evrov stane najcenejši bencinski E 200, 49.590 predvidoma najbolj priljubljen turbodizelski E 220 d in 63.850 evrov trenutno najdražji turbodizelski E 350 d. Seveda ne smemo mimo opcijske opreme in te je pri novem razredu E res veliko. Ker serijsko sveti v halogenski tehniki, najprej omenimo pametne žaromete MULTIBEAM LED s 84 LED diodami, 12,3-palčna zaslona z možnostjo TV-sprejemnika, projekcijski zaslon, sedeže z masažno funkcijo ENERGIZING, sedemtisočevrsko 3D-ozvočenje Burmester in podobne. Prej navedene cene razreda E, ki je pri nas v prejšnji reinkarnaciji predstavljal osem odstotkov celotne prodaje, tako vzemite kot odskočišče v svet revolucionarne poslovne limuzine. Prva prednaročila so pri nas sprejeli kar leto nazaj, sicer pa pričakujejo prodajo med 100 in 120 vozil letno.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 10. 2024
Oktober 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |