Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Oblika za prestižni vrh razreda

Mazda6 sport combi 2.0i revolution

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Velike karavane so običajno srednje premožni kupci izbirali le zaradi veliko uporabnega prostora, izgled in s tem prestiž sta bila rezervirana za dražje znamke. Sedaj pa se zdi, da je ena iz brezobličnih škatel znala narediti nekaj več. Zanimivo, da je to japonska znamka.
Oblika za prestižni vrh razreda
Foto: Miha Kokalj
27. 11. 2013 ob 8:20
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

ena najbolj privlačnih oblik med karavani nasploh
vozne lastnosti so v vrhu razreda
kljub velikim kolesom je blaženje še vedno udobno
položaj za volanom je odlično nastavljiv za voznike vseh velikosti
motor zlahka zadovolji potrebe večine in je odlična alternativa dizlu
poraba je ob zmerni vožnji manjhna
pri manjših vrtljajih je tudi motor praktično neslišen
odlična redna cena za avtomobil kot celoto
prtljažnik je glede na mere med manjšimi v razredu
tovorni prostor je sicer dolg, lahko bi bil pa še malo višji
osrednji zaslon na armaturni plošči je premajhen
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (24 glasov)
video test mazda6 sport combi 2.0i revolution
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Lep primer je bil telefonski klic kolega pred kratkim, ki me je spraševal, katerega karavana naj kupi. Da ima dva v ožjem izboru: ravno mazdo6 in škodo superb. Pa mu nisem znal takoj odgovoriti. Oba sta odlična in še kako različna. Eden je namenjen bolj tradicionalnim kupcem, ki želijo res veliko prostora, takšnim iz uvoda zgoraj, drugi pa tistim, ki dajo nekaj tudi na izgled in bolj dinamične vozne lastnosti. Pa kljub temu zahtevajo vse, kar imajo prvi.

Tukaj je treba Mazdi čestitati, saj je uspela privabiti kupce, ki nedolgo nazaj niti povohali ne bi znamke in to bi bila prava škoda, saj gre za odličen avtomobil. Vsi v uredništvu smo se strinjali, da šestici res težko kaj zameriš. Razveseli te že ob pogledu na obliko, ki je skladna, elegantna in vselej dinamična, čeprav mora imeti zelo velika kolesa, da pride do izraza. Velikosti nič kaj sramežljivo ne skriva, saj gre za konkretno dolg avtomobil, več kot 4,8 metra meri, s čimer se uvršča med večje predstavnike. Jasno, da ima zato tudi veliko prostora v kabini. V širino in višino ga bo dovolj tudi za večje potnike, v dolžino pa ga recimo na zadnji klopi ni toliko kot pri nekateri konkurenci, sploh superb je tukaj absolutni zmagovalec. Če hočete sedeti zadaj s prekrižanimi nogami, torej izberite češkega konkurenta, sicer pa bo mazda6 več kot zadovoljila vaše potrebe po prostoru.


Tudi s prtljažnikom, čeprav s 522 litri prostornine spet ni rekordno velik. Po številkah ga prekašajo že za razred manjši in kar nekaj tisočakov cenejši avtomobili, zato samo prostor ne sme biti v prvem planu. Oglata oblika, s finim rolojem ter lepa končna obdelava so dobri razlogi za nakup, sam bi morda raje videl še kakšen centimeter prostora več v višino za večje kose tovora, ki jih je včasih tudi treba pripeljati domov. No, tukaj je uporabnost dala prednost obliki. Nadalje je pomembno, da so sedeži dobri in udobni ter da je namestitev za volanom vzorna. Sploh v primeru mazde6, ki jo je užitek voziti, čeprav gre za velik in s tem že v osnovi ne tako dinamičen avtomobil. Inženirjem je uspelo najti pravo kombinacijo udobja in občutka zanesljive lege, ko se v kakšen ovinek pripeljete malo hitreje. Tudi na tako velikih kolesih je blaženje vzorno, testni model je imel namreč 19-palčna.

Kolega iz začetka testa je pri vprašanju o motorju pričakovano kot iz topa izstrelil: dizel. Seveda, več kot 90 odstotkov kupcev izbere v tem razredu takšen motor, v primeru Mazde pa se res splača dvakrat premisliti, saj je novi bencinski motor zelo zanimiv. Verjetno je celo edini karavan v tem razredu, ki v ponudbi nima bencinskega turbomotorja. Je to slabost? Kje pa! Gre za najsodobnejši agregat s tehnologijo skyactiv, ki prinaša zelo visoko kompresijsko razmerje, zaradi česar je izgorevanje goriva učinkovito in najlepši dokaz je odlična poraba. Brez posebnega truda se giblje okoli sedmih litrov bencina na 100 kilometrov, kar je v bistvu na ravni močnejših dizlov oziroma v večini primerov le slab liter nad njimi. Glede na to da pri Mazdi stane za 15 'konjev' šibkejši dizel 2 tisoč evrov več, je še kako vredno razmisliti o nakupu tega motorja. Morda komu ne bo všeč, da ga je treba veliko bolj vrteti, da se hitreje pelje, mene pa to ne moti, ker vseeno daje malo bolj športen občutek, ki ga mazda6 že nasploh daje največ med podobno velikimi karavani.

Če bi bil na sredinski konzoli nameščen še večji zaslon, bi se ob sicer bogati opremi v paketu revolution zdelo, da konkurenca za slabih 29 tisoč evrov skoraj ne more ponuditi več. K sreči je tudi svet avtomobilov dovolj raznolik, da bo boj še naprej zanimiv, Mazda pa ima srečo, da nova šestica tukaj s svojo pojavo zmaguje.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mazda6 sport combi 2.0i revolution
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min 121 (165) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 210 pri 4.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4805 x 1840 x 1475
medosna razdalja v mm 2750
prtljažnik v litrih 522
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1310
največja hitrost v km/h 214
pospešek 0-100 km/h v s 9,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,5/4,9/5,9
poraba na testu v l/100 km 7,3
cena osnovnega vozila v EUR 21.290
cena testnega vozila v EUR 28.190
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 28.750

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
igor pravi:
novinarji pač MORAJO povedat pluse. Minuse po možnosti izpustiti, če pa že morajo pa izpostavijo le točno izbrane. tako, da bom jaz, ki nisem novinar povedal kaj je zame minus!!! črna tesnila na vratih niso prilepljena,temveč pritrjena z čepki ( belimi). zvok zapiranja vrat! Slabo nastavljiv sredinski naslon, ki je preozek za ta razred. Ročna zavora na hebl! Fejst premali ekran na sredini! zakaj so naredili karavanfesjt krajši od limuzine tudi samo pri mazdi vejo! od zadaj ni nastavljiva niti jakost niti temperatura. lahko bi imela dvojno zasteklitev! avto je fejst preglasen med vožnjo. namesto tega 2.0 motorja bi raje ponudili 1.6 turbo. Pa še ena velika zamera!!! da niso popolnoma vsi gumbki lepo osvetljeni.
(pred 1 desetletji )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 5. 2024
Maj 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 2 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 2 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |