Feng shui
Mercedes-Benz GLK 220 CDI bluefficiency
Takšna oblika seveda ima svoj namen; avtomobil zaradi nje deluje bolj nastopaško pa tudi resno in terensko robustno. Šele, ko ga postavimo ob bok tekmecema, kot sta BMW X3 ali audi Q5, vidimo, da je njegov sprednji del precej nižji, morda le nekoliko bolj visok kot pri kakšni limuzini, pa tudi, da je od omenjenih GLK za dobrih deset centimetrov krajši.
Preden razložimo, da mu krajše mere lahko štejemo v prid, pa še to. Tudi notranjost je povsem 'ostra'. Vse je odrezano in bore malo zaobljeno, a zelo všečno. V GLK-ju si sicer ne predstavljam v obleko, s kravato odetega gospoda, je pa okolje dovolj elegantno, da bodo zadovoljni tudi bolj zahtevni. Kakovost izdelave je odlična, materiali pa mehki in prijetni. Vložki aluminija lepo razbremenijo sicer bolj monotono notranjost, sedež je izdatno nastavljiv, položaj za volanom pa dober.
Glede upravljanja vozila imamo le eno pripombo, ki jo lahko izpostavimo pri prav vseh mercedesih; to je ročica, s katero nastavljamo smernike in luči. Prav vsi proizvajalci ponujajo za brisanje stekel spredaj in zadaj drugo ročico, ki je na desni strani, tukaj pa ta leva skrbi za prav vse. In zahteva kar nekaj privajanja, saj jo lahko premikamo levo in desno, ven in noter, gor in dol ter jo vrtimo okoli njene osi. Veliko preveč za eno samo ročico. Je pa že na sprednjih sedežih prostora manj od pričakovanega, višji člani uredništva so tarnali nad utesnjenostjo, tudi če so postavili sedež povsem nazaj. Podobno je na zadnji klopi, kjer dolgonogi ne bodo sedeli v udobju, prtljažnik pa s svojimi dobrimi 450 litri ni majhen, a s preveč lepo podlogo kar namiguje na to, da vase ni pripravljen sprejeti česa umazanega. Morda le torbo, ko se aktivni lastnik odloči za malo športa.
Če je prostornost v prvem planu, potem GLK ne blesti najbolj in znajo tekmeci ponuditi več. V primeru, da se kljub večjemu avtomobilu še vedno želite peljati bolj dinamično, pa je prava izbira. Cena takšnega GLK-ja z nekaj dodatki znaša več kot 46.000 evrov, kar seveda ni malo, a se za to znamko povsem spodobi.
tehnični podatki | Mercedes-Benz GLK 220 CDI BlueEFFICIENCY |
vrsta motorja | dizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2143 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 125 (170) pri 3200-4800 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 400 pri 1400-2800 |
menjalnik | samodejni, sedemstopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4525 x 1840 x 1689 |
medosna razdalja v mm | 2755 |
prtljažnik v litrih | 450 – 1550 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1790 (650) |
največja hitrost v km/h | 205 |
pospešek 0-100 km/h v s | 8,5 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,2/5,1/5,8 |
poraba na testu v l/100 km | 8,3 |
cena osnovnega vozila v EUR | 36.690 |
cena testnega vozila v EUR | 38.580 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 46.370 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!