Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Pojem dinamične vsestranskosti

BMW 328i touring

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Pri avtomobilih kot je BMW serije 3 touring moraš biti ali ekstremno izbirčen ali pa imeti slab dan, da najdeš kakšno resno napako. Razred malo bolj prestižnih družinskih vozil namreč za svoj denar res ponudi veliko, od odličnih materialov, vrhunske izdelave, brezhibne ergonomije, do učinkovitih in zmogljivih motorjev kot je v 328i.
Pojem dinamične vsestranskosti
Foto: Matej Mihinjač
5. 11. 2012 ob 21:20
Komentarjev: 1
video test BMW 320d touring & BMW 328i touring
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Serija 3 je v primerjavi s svojo predhodnico konkretno zrasla. Na potlačen nos, ki sam po sebi sploh ni napačen, se sicer še vedno nisem navadil in ne deluje skladno z ostalimi deli avtomobila, ki so nekako preveliki in veliko bolj podobni večji petici ter že zaradi tega privlačni. Ampak, kot sem že večkrat ugotovil, vsak ima svoj okus in veliko jih je, ki jim je ta oblika zelo všeč, predvsem pa je s povečanjem mer zrasla kabina. Celo zadaj se da sedaj normalno sedeti in v prtljažniku, ki je za 35 litrov večji od predhodnika in celo za 5 in 10 litrov večji od svojih najbližjih konkurentov, lahko prepeljete kakšen večji kos prtljage. Tudi klop se perfektno zloži v razmerju 40:20:40 in tam je še fin rolo, s katerim prtljažni prostor navidezno ločite od kabine.

Brezhibno je tudi delovno okolje. Vsak si bo našel idealen položaj, vsi gumbi so tam, kjer jih rabite, le na i-drive se je potrebno malo navaditi, da ne iščeš vsega v menijih. Sicer pa je ob vozniku malo gumbov, kar mi je zelo všeč, strogo nemško oblikovanje pač kaže na urejenost in resnost. Me pa na primer zelo moti, da ima sedež nastavljivo bočno, ne pa tudi ledvene opore.

Menjalnik je odličen samodejni z osmimi stopnjami in smo ga še vsakič pohvalili, zato tukaj brez komentarjev. V tem primeru je bolj pomemben motor, ki ima kljub oznaki 328 le dva litra delovne prostornine in štiri valje, zato pa kar 180 kilovatov in 350 Nm navora. Pomembno je, da je ves ta navor na voljo v zelo širokem delovnem območju, že od le 1.250 pa vse do 4.800 vrtljajev! Motor pa se z veseljem zavrti še naprej do številke 6.500 in s tem ponuja veliko užitkov za voznika. Tukaj BMW res ne razočara. Vožnja je s tem motorjem res prijetna, ker 328i z njim lepo in odločno speljuje in ob majhnih zahtevah od sebe praktično ne oddaja nobenega zvoka ali motečih tresljajev. Veliko prijetnejše od dizla. Še najbolj pri vsem skupaj moti majhen tank za gorivo (63 litrov), čeprav sama poraba sploh ni velika niti v tem primeru. Na testu je porabil med sedem in devet litrov, kar je za zalogo moči in bencinski agregat zelo dober rezultat. Motor nas je vse navdušil, v bistvu smo pogrešali samo tisti bolj žlahtni spev starega vrstnega šestvaljnika, ki ga je bilo res veselje poslušati, ampak trend gre zdaj v to smer zmanjševanja motorjev in tudi s tem se je potrebno sprijazniti.

V neposredni primerjavi s 320d, ki je 2.500 evrov cenejši, bi vsi v uredništvu izbrali 328i. Seveda pod pogojem, da bi letno prevozili do 15 tisoč kilometrov. Bencinski motor, tudi če nima šestih valjev in je namesto tega podprt s turbopolnilnikom, namreč pri BMWju še vedno navduši, če ste se že v osnovi odločili za dizelskega, pa si raje preberite tale test.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 328i touring
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 180 (245) pri 5.000
največji navor v Nm pri vrt./min 350 pri 1.250
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4624 x 1811 x 1429
medosna razdalja v mm 2810
prtljažnik v litrih 495
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1575 (475)
največja hitrost v km/h 250
pospešek 0-100 km/h v s 6,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,2/5,5/6,8
poraba na testu v l/100 km 8,3
cena osnovnega vozila v EUR 34.300
cena testnega vozila v EUR 40.700
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 53.750

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
VEVTVC1CTVdkLTA1X2IuanBlZzEzMTU2NTk1NTk=.jpg
specto pravi:
Vsekakor odlicna naslednica e90. Edino luci se bo potrebno navaditi (spredaj). Se vedno pa je serija 5 zmagovalna.
(pred 1 desetletji )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 28. 5. 2024
Maj 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 2 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 2 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |