Pojem dinamične vsestranskosti
BMW 328i touring
Serija 3 je v primerjavi s svojo predhodnico konkretno zrasla. Na potlačen nos, ki sam po sebi sploh ni napačen, se sicer še vedno nisem navadil in ne deluje skladno z ostalimi deli avtomobila, ki so nekako preveliki in veliko bolj podobni večji petici ter že zaradi tega privlačni. Ampak, kot sem že večkrat ugotovil, vsak ima svoj okus in veliko jih je, ki jim je ta oblika zelo všeč, predvsem pa je s povečanjem mer zrasla kabina. Celo zadaj se da sedaj normalno sedeti in v prtljažniku, ki je za 35 litrov večji od predhodnika in celo za 5 in 10 litrov večji od svojih najbližjih konkurentov, lahko prepeljete kakšen večji kos prtljage. Tudi klop se perfektno zloži v razmerju 40:20:40 in tam je še fin rolo, s katerim prtljažni prostor navidezno ločite od kabine.
Brezhibno je tudi delovno okolje. Vsak si bo našel idealen položaj, vsi gumbi so tam, kjer jih rabite, le na i-drive se je potrebno malo navaditi, da ne iščeš vsega v menijih. Sicer pa je ob vozniku malo gumbov, kar mi je zelo všeč, strogo nemško oblikovanje pač kaže na urejenost in resnost. Me pa na primer zelo moti, da ima sedež nastavljivo bočno, ne pa tudi ledvene opore.
Menjalnik je odličen samodejni z osmimi stopnjami in smo ga še vsakič pohvalili, zato tukaj brez komentarjev. V tem primeru je bolj pomemben motor, ki ima kljub oznaki 328 le dva litra delovne prostornine in štiri valje, zato pa kar 180 kilovatov in 350 Nm navora. Pomembno je, da je ves ta navor na voljo v zelo širokem delovnem območju, že od le 1.250 pa vse do 4.800 vrtljajev! Motor pa se z veseljem zavrti še naprej do številke 6.500 in s tem ponuja veliko užitkov za voznika. Tukaj BMW res ne razočara. Vožnja je s tem motorjem res prijetna, ker 328i z njim lepo in odločno speljuje in ob majhnih zahtevah od sebe praktično ne oddaja nobenega zvoka ali motečih tresljajev. Veliko prijetnejše od dizla. Še najbolj pri vsem skupaj moti majhen tank za gorivo (63 litrov), čeprav sama poraba sploh ni velika niti v tem primeru. Na testu je porabil med sedem in devet litrov, kar je za zalogo moči in bencinski agregat zelo dober rezultat. Motor nas je vse navdušil, v bistvu smo pogrešali samo tisti bolj žlahtni spev starega vrstnega šestvaljnika, ki ga je bilo res veselje poslušati, ampak trend gre zdaj v to smer zmanjševanja motorjev in tudi s tem se je potrebno sprijazniti.
V neposredni primerjavi s 320d, ki je 2.500 evrov cenejši, bi vsi v uredništvu izbrali 328i. Seveda pod pogojem, da bi letno prevozili do 15 tisoč kilometrov. Bencinski motor, tudi če nima šestih valjev in je namesto tega podprt s turbopolnilnikom, namreč pri BMWju še vedno navduši, če ste se že v osnovi odločili za dizelskega, pa si raje preberite tale test.
tehnični podatki | BMW 328i touring |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1997 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 180 (245) pri 5.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 350 pri 1.250 |
menjalnik | samodejni, osemstopenjski |
pogon | na zadnji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4624 x 1811 x 1429 |
medosna razdalja v mm | 2810 |
prtljažnik v litrih | 495 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1575 (475) |
največja hitrost v km/h | 250 |
pospešek 0-100 km/h v s | 6,0 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 9,2/5,5/6,8 |
poraba na testu v l/100 km | 8,3 |
cena osnovnega vozila v EUR | 34.300 |
cena testnega vozila v EUR | 40.700 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 53.750 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
29 | 30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!